کد خبر: ۴۰۴۸۸


رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر گفت: با هرگونه تخلف در خصوص شکار و صید، با توجه به اهمیت ویژه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به شدت برخورد می‌شود.

‌به گزارش ایسنا‌، به نقل از اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر، «اکبر میغی» گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر در طی گشت‌زنی و حفاظت از مناطق حوزه استحفاظی در سطح شهرستان موفق به کشف و جمع‌آوری ۴ رشته دام هوایی در سطح اراضی شهرستان شدند.

وی افزود: با توجه به مهاجرت پرندگان به شهرستان مامورین این اداره با اهتمام ویژه به پایش از مناطق مختلف شهرستان با هرگونه تخلف در خصوص شکار و صید با توجه به اهمیت ویژه بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به شدت برخورد کرده و متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر ادامه داد: طی همکاری با مامورین مرزبانی شهرستان در پی کشف برداشت غیرمجاز ماسه از اراضی ساحلی صفرمحله پره‌سر و معرفی متخلفین به دادگاه اقدام به پیگیری پرونده در دادگاه کیفری شهرستانشده که با پیگیری حقوقی پرونده و مذاکره با دادستان شهرستان، رای به محکومیت و یکسال حبس برای بزه تخریب محیط زیست برای یکی از متهمان پرونده صادر کرد‌.

میغی تصریح کرد: هرگونه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از اراضی ساحلی و رودخانه‌های شهرستان ممنوع بوده و با متخلفین برداشت غیرمجاز از طریق مراجع قضایی به شدت برخورد خواهد شد‌.


نظر شما
ادامه