کد خبر: ۴۱۱۷۲



متخلف بهداشتی بخاطر اقدام به کشتار غیر مجاز 11 راس گوسفند در نیشابور به 35 میلیون ریال جریمه نقدی توسط تعزیرات حکومتی محکوم گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، «دکتر سلیمانی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور گفت: پیرو گزارش مردمی اکیپ بازرسی و نظارت بر مواد پروتئینی در ایام تعطیلات نوروزی موفق به کشف 11 لاشه گوسفندی حاصل کشتار غیر مجاز در دامداری واقع در یکی از روستاهای حاشیه شهر نیشابور گردید .

دکتر سلیمانی افزود: اکیپ بازرسی در معیت رئیس شبکه و با حکم مراجع قضایی اقدام به ورود به دامداری نموده و ضمن ضبط لاشه‌های حاصل از کشتار غیر مجاز و غیر‌بهداشتی با هماهنگی دادستان محترم نیشابور لاشه‌ها را برای بازرسی بهداشتی و تعیین سلامت آنها به کشتارگاه صنعتی منتقل و فرد متخلف با تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی گردید .

رئیس شبکه دامپزشکی گفت: این پرونده از جنبه تهدید علیه بهداشت عمومی به دادستانی و از جنبه عرضه غیر بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید که نامبرده به پرداخت 35 میلیون ریال جریمه نقدی در تعزیرات حکومتی محکوم و از جنبه تهدید علیه بهداشت عمومی نیز پرونده در دادستانی در حال رسیدگی است .

دکتر سلیمانی ضمن تشکر از دادستان محترم و ریاست تعزیرات حکومتی شهرستان که در ایام تعطیلات نوروز و در کمترین زمان ممکن پرونده‌های تخلفات بهداشتی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند به متخلفین هشدار داد که تخلفات بهداشتی با دستور قاطع مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد .

وی از کلیه شهروندان درخواست نمود مواد پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و به مهر بازرسی بهداشتی و لیبل آن توجه نمایند.


نظر شما
ادامه