کد خبر: ۴۲۸۶۷
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:
به گفته «دکتر مهدی حسینی»، اتهام این دامپزشک بخش غیردولتی در شهرستان زابل، نگهداری و توزیع غیرمجاز داروهای دامی بوده است ...



حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان از محکومیت یکی از دامپزشکان بخش خصوصی استان به یک سال حبس و پرداخت ۱۲.۸ میلیارد ریال جزای نقدی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر مهدی حسینی» گفت: یکی از دامپزشکان بخش غیردولتی در شهرستان زابل به اتهام نگهداری و توزیع غیرمجاز داروهای دامی به تحمل یکسال حبس تعزیری و پرداخت یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان، طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز محکوم گردید.

وی افزود: کلیه اقلام دارویی مکشوفه معدوم و امحاء می‌گردد.

شایان ذکر این که ارزش اقلام دارویی در زمان کشف بالغ بر ۱۸۰۰ میلیون ریال بوده است.


 
 
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
1
سلام اقاي مدير كاش يه نگاهي هم به مديراتون ميكردين ....................
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
دوستانی که این خبر رو درج کردند خواهش میکنم توضیح بدهند که این یه خبر خوبه یا یه خبر بد؟
ما که متوجه نشدیم!
کاردان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
سلام . زورشون فقط به افرادی که از اداره مجوز دارن میرسه و اون افراد غریبه که همه نوع دخالتی میکنن رو نمیتونن کاری کنن . یا نیروهای واکسیناتور اداره میرن انترو کار میکنن و اگه کسی اعتراض هم کنه خودش گناهکاره و مجرم و با اون کله گنده ها نمیتونن کاری کنن .
یاحق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
1
1
این یک خبرخوبه،چون هستندکسانیکه با کارهای خلاف باابروی بقیه بازی می کنندوهیچ چیزجزپول براشون مهم نیست.بایدازدکترحسینی تشکرکردبابت پیگیری وجلوگیری ازتضییع حق دامداران ومرغداران بیچاره اون منطقه.عاقبت قسم های الکی ومال مردم خوردن حتما همینه.میشه ازتخلفات این مثلا دامپزشک سریالها تهیه کرد.حکمش خیلی کمه وحکم اصلی مونده برای سرپل صراط...
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
1
0
طفلکی دکتره
عدالت به رویا پیوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
مدیر کل های سابق .................. چهل هزار تن گوشت انگلی رو به مردم دادن،شما که حساب کتاب دستت هست چه جزای نقدی و حبس مناسب و در شان این مدیران و مسئولین بالا رتبه مرتبط باید در نظر گرفته شود!!اما خودی ها تو ایران هر کاری کنن ایرادی نداره!مجازات برای مردم عادیه ..................
بهرام
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
1
0
آیا این آقای مدیر اطراف خودش رو اصلاح نمودند که دنبال چندقلم دارو افتادن؟چرا نام داروها و مشخصات کامل قید نشد؟ایشان حواسشان به مشکلات مسیولین فنی،درمان غیرمجاز، فروش غیرنظارتی دارو در داروخانه ها،تخلفات درمان و واکسیناسیون ایادی دولتی،کاهش جمعیت دامی و افزایش بی رویه فارغ التحصیلان و رواج فقر و بیکاری در حرفه دامپزشکی و دهها درد و رنج دیگر...‌...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
1
2
دوستان شما بی اطلاعید،این پرونده مربوط به دوسال پیشه وحجم داروهای کشفی درحدداروهای چندداروخانه بوده.این متخلف تاالان چندتخلف حرفه ای دیگه ای هم داره وتوی اون استان مشهوره.باورکنید همه همکاران ازاین حکم خوشحال هستند.ایشان دوساله ادعای بی گناهی داره وتوی روزروشن قسم دروغ میخورده.شهرمحل کاراین متخلف کوچکه واکثرهمکاران خودشون تخلفات ایشون روبچشم دیده اندوواقعا پیگیری اداره کل وعدالت قوه قضاییه علی رغم خیلی چیزها عالی بوده.کاش می تونستیم جزییات تخلفات ایشون روبراتون بگیم همین روبدونید که خداجای حق نشسته وهرکس دراون منطقه بااین وضعیت خشکسالی ومالی مردمش بخواد حق اونهاروبخوره بنظرمن صدبرابربایدجواب بده.درکنارایشون صدها همکارهستندکه واقعادارن ایثارمی کنن.برای اونهابایددست زدوبرای اینجورادمها اصلانبایدترحم کرد.
ترحم به گرگ ؛ظلم به گوسفندانه...
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
1
طرف خلاف کرده، کلینیسین بوده، انبار دارو داشته و توزیع میکرده بدون مجوز و تاریخ مصرف و ...، حق داروخونه دار و کلینیک و هزار نفر دیگه رو ضایع میکرده، با داروی های تاریخ مصرف گذشته کلی خسارت به مردم منطقه زدن و فقط دنبال سود خودش بوده
حالا شده دکتر مظلوم و بی دفاع!!!! هر کسی تخلف کنه یه روزی باید جوابگو باشه چه این دنیا چه در آخرت
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
این همکار قطعا از خودش دفاع کرده و خواهد کرد ومدعی العموم هم پیگیر مدارک و تخلفات است ولی چرا سازمان وادارات کل با شرکتهای دارویی که به واقع داروخانه را حذف کرده اند حتی دارو با تخفیف مستقیم به مرغدار و دامدار میدهند. دلالها واکسن با قیمت بسیار پایین تر از شرکت پیشنهاد میدهند و توزیع میکنند. آن وقت نظام و سازمان کجای کار هستند؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
1
باز هم اداره کل به عواملش گفته بیان نظر بنویسند.
من در سیستان و بلوچستان کار کرده ام و این دکتر را می شناسم و میدانم که مردم منطقه به سر ایشان قسم می خورند و این داروها هم متعلق به تعداد قابل توجهی مرغدار منطقه هست که همه تولید داخل بوده و با فاکتور از داروخانه های مجاز تهیه کرده اند و هیچ ربطی به همکارمان نداره .
سالهاست که اداره کل استان با همکاری نظام دامپزشکی استان با پرونده سازی های بی مورد سعی در تخریب وجهه ایشان و حذف این فرد واقعا زحمتکش داره
آدم بی گناه تا پای دار میره ولی بالای دار نمیره.

کاش من هم مثل این دکتر شهامت و جرات رویایی با این باند دولتی و برخی رانت خواران خصوصی را داشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
حالا چرا مرغدارها داروهاشون را بردن و گذاشتن پیش ایشون؟؟؟؟
باورش غیر ممکنه.
اگر حرف شما صحت داشت که دادگاه حکم تبرئه میداد
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
1
من کارآموز این دکتر بودم و تنها چیزی که در ایشان ندیدم قسم دروغ بود. از خدا بترسید این فرد شاید نزدیک به 12 سال هست که در سیستان در حال خدمت رسانی هستند و حتی با توجه به بضاعت اندک مردم سیستان در فکر تاسیس بیمارستان خیریه دامپزشکی بودند که این دسیسه علیه ایشان از طرف ........ استان طراحی شد.مردم منطقه به معنای واقعی ایشان را دوست دارند که مراجعه ماهیانه بیش از 1000 کیس به کلینیک ایشان در آن سالها (با وجود چند درمانگاه قدیمی تر از ایشان) موید این نظر بنده هست.

پارسال که با ایشان تماس گرفته بودم از شرایط حاکم ناراضی بود ولی به خاطر مردم مظلوم منطقه مجبور به تحمل.فقط همین قدر بدونید که بعضی از مردم منطقه در زمانی که دکتر در مرخصی باشند حتی اگر به قیمت تلف شدن دام شان هم باشد منتظر بازگشت ایشان می مانند.ضمنا اکثر همکاران بخش خصوصی احترام خاصی برای ایشان قایل هستند که با اصرار عده ای از همکاران در انتخابات نظام ثبت نام کرده بودند که با این ثبت نام دومینوی اتهامات و مشکلات برایشان شروع شد.

خداوند به همه ما بینش و به این همکار و استاد صبر و توفیق در برابر مشکلات عطا کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
فقط همین یک مطلب را هم از من بشنوید که من شاهد این قضیه بودم
یک بار این دکتر را به خاطر عدم گزارش بیماری برونشیت یک مرغداری به نظام کشانیدند و بر علیه اش رای صادر کردند در حالیکه این بیچاره کتاب قوانین دامپزشکی را هم پیوست دفاعیات خودش کرده بود که برونشیت جزو بیماریهای قابل گزارش نیست ولی هدف انزوای وی بود
لازم به ذکر هست که عدم گزارش بیماری برونشیت از طرف سایر دامپزشکان فقط منجر به تذکر شد که من مستندات مربوط را دارم و در چند روز آینده اسکن کرده و به حکیم مهر ارایه خواهم کرد.

متاسفانه افراد غیر بومی در این منطقه با مشاهدات این رفتارهای فاشیستی برخی مسؤلین بلافاصله از منطقه فرار میکنند و این یکی از دلایل عدم رشد منطقه از هر حیث هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
1
عزیز من چرا خودتون روبه کوچه چپ میزنید،کسیکه ماهیانه ۱۰۰۰تاکیس داره(همین امارتون نشون میده نه شمادرمنطقه بودید ونه کاراموزی رفتید!!)،چه نیازی به فروش داروی غیرمجازو تاریخ گذشته داره .کسیکه ادم خوبیه چراحق داروخانه دارها وهمکارها رومیخوره.اگرقرارباشه هرکلینیسینی برای خودش انباردارویی بزنه وخودش نسخه بنویسه وخودش داروتوزیع کنه(اونم داروی غیرمجازوتاریخ انقضا گذشته)که سنگ روی سنگ وانمی ایسته.اگرمردم ایشون رودوست دارند چرا اینهمه گروه گروه ازایشون شکایت کرده اند.کدام خدمت عزیز؟بله به برخی ها که برایش دارو میفرستادند خدمت میکرده وامروز انها نگران اند ووامصیبتا دارند.
وظیفه ذاتی نهاددولتیه که جلوی تخلف ایشون روبگیره.قوه قضاییه که الکی حکم نمیده.این حکم درس عبرتی هست برای تمام متخلفین.صدوهشتادمیلیون دارورودوسال پیش ازایشون گرفته اندوشما می گید شجاعت؟؟!!
نه عزیز شجاعت این نیست،شجاعت رودارن دامپزشکانی انجام میدن که بخاطرمردم ازحق خودشون گذشتن وگاها پول داروی دامدارروهم خودشون میدن.دراون استان ده ها کلینیک وداروخانه وازمایشگاه خصوصی هست.چرا هرچندوقت یکبارایشون روباتخلفات مختلفی میگیرند.همه زمین وزمان ودنیا باایشون بدند؟؟!!
عاقبت سوگندهای الکی وجان بچه ودشمن سازی خیالی وخودبرتربینی ودیگران رانفهم دانستن فقط یک چیز است؛چوب خدا...
صحبت اخر:امیدوارم کارآموز بدی باشید واینجور کارها راازایشان نیاموخته باشید که نتیجه آن حتما همین است...اه مردم وظلم به همه کسانیکه باان داروهای طیورودامی ورشکست شدندومال باخته اندهمین است.دراستانی که هرچندوقت یکبارخون جوانی برای امنیت اش ریخته میشود باید به قانون ومردم احترام گذاشت.
توروخدا به شعورما توهین نکنید؛این حناها سالهاست رنگ باخته.
جیب مردم رونزنید(داروی غیرمجازوتاریخ گذشته ولیبیل دستکاری شده به انها نفروشید) بیمارستان خیریه پیش کش.خخخخخ
پاسخ ها
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
ظاهرا شما از آمار خبر ندارین منم تو کلینیک آقای دکتر بودم و خودم دیدم که گاهی حدود 40 کیس رو در یک روز ویزیت می کردند خوب در ماه بیش از 1000 میشه دیگه
یه جمع و تفریق بزن اگه بلدی
خخخخخخخخخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
0
استادصبرنه عزیز،بگو استادرو....
انبارش کشف وداروهاروگرفته بودن ازش وجیم شده بودودرمانگاهش روپلمب کرده بودن.بعدازبازگشتش میگفتن چه خبرا؟میگفت شنیدم داروگرفتن.موضوع چی بوده؟؟؟!!
بگواستاد رو نه استادصبر....الانم مطمینم میگه شرق کشورکجاست؟داروچیه؟درمانگاه.من تو اون !!! مگه دامپزشکی هم دکتراداره...
بخدا قسم.به جان...به جان.....به کلام.....
علی
|
-
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
1
0
با سلام و عرض تشکر و سپاس از مدیران محترم دامپزشکی استان س و ب در جهت احقاق حق مردم و اهداف عالیه سازمان دامپزشکی کشور.
1-قطعا چندین نوبت بازدید و اخطارهای مکرر داده شده تا چنین برخوردی صورت پذیرفته است.
2- نگهداری آگاهانه و توزیع غیر مجاز داروهای دامی، نمی تواند دلیل موجهی برای خدمت رسانی به مردم منطقه باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
این عاقبت کسی هست که بخواهد تک خوری کنه و پیشنهاد شراکت .......... را رد کنه.
من مدتی در دامپزشکی هیرمند بودم و از نزدیک کار دکتر را دیده بودم یک بار در سال 93 تعداد مراجعات مطبش از 1300 هم گذشته بود و همه تعجب می کردند و حتی یادمه بعضی همکاران در اداره در حال محاسبه درامدش بودن.اگر دکتر از زابل بره جا برای 5 نفر دکتر باز میشه .همیشه می گفت هر کسی تو زابل بچه اش دامپزشکی می خونه به من به چشم دشمن و غاصب نگاه می کنه در حالیکه روزی دست خداست.در کل آدم با مرام و مردی بود و ما هم اگه کسی برای درمان دامش نیاز به دکتر داشت و پول نداشت می فرستادیم پیشش
خدا به دادش برسه از دست حسودا
دامپزشک
|
Germany
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید
ایشون تخلف کرده و باید مجازات بشه.یه کلینیسین حق فروش دارو نداره ،حالا شما اینو میخوایین بزارین خدمت به مردم سیستان؟؟!؟ فروختن دارو تاریخ گذشته میشه خدمت؟!! اگه خدمته داروخونه دار ویزیت کنه هم متخلف نیست... یه فرد عادی هم ویزیت کنه یا دارو بفروشه هم خدمت هست...پس نریم درس نخونیم بریم خدمت کنیم، عامل لو دادن ایشون همون دامدارها بودن که بهشون خدمت کرده و بهشون دارو تاریخ گذشته که لیبل هاشونو عوض میکرد میداد، تویه خیلی از مشاوره هاش تویه گروهای تلگرامی اشتباهاتی کرده که دامداران متوجه شدن و بهشون یاداوری کردن بعد منجرب به لفت دادن ایشون از گروه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
آقایان فقط زورشان به بخش خصوصی می رسد خداوکیلی گوشت فاسدی که به خورد ملت بدهند مهمتر است یا چند قلم داروی غیر مجاز ، در پرونده مافیای گوشت در یکی از استانهای کشور 6 نفر از مسئولین اداره کل استان نقش داشتند اما نتیجه چه شد ؟ آقایان بجای مجازات زندان و جریمه نقدی ... اکنون در پست های جدید خود هستند و بعضی از آنها هم برای ماموریت گوشت به برزیل اعزام شده اند. حال شما قضاوت کنید تا انتهای ماجرا را .... اگر این عمل از یک دامپزشک بخش خصوصی سر می زد آقایان تا کنون حکم اعدامش را هم گرفته بودند.
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
مسولان دامپزشکی بارها به ما وعده داده اند که افراد غیر بومی را از استان بیرون کنند تا جا برای فارغ التحصيلان جدید باز بشه ولی هنوز با این یکی موندن.باید هر کسی تو استان خودش کار کنه تا نظم برقرار بشه الان من برای کار باید برم کنارک با ماهی 3 ت در حالیکه اگه زابل درمانگاه بزنم و زمینه هم مهیا باشه شاید ماهی 5 ت هم دربیاد ولی کو گوش شنوا.
بهش حبس ابد بدن تا خیال همه از برگشتنش هم راحت بشه چون الان بره و 1 سال بعد برگرده دیگه همه باز میرن باهاش کار میکنن.
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
همکار گرامی واقعا برای این طرز فکر شما متاسفم، اگر دوست دارید توی زابل کار کنید باید توانایی و سوادتون رو بالا ببرید نه اینکه با حذف افراد خودتون به جایگاهی برسید. تحصیلکرده ها که اینطوری فکر کنند وای به حال عوام...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
با سلام . کاش کسانی که در استان به اسم دامپزشکی صرفا پلاک فروشی می کنند هم مجازات می شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
1
0
خدایش خسته نشدی دکتر، ......................
آدم زحمت میکشه که پول در بیاره تا مایه آرامش و عزت و آبروش باشه ولی شما آبرو و عزت و آرامش به باد میدی تا به پول برسی راهت اشتباه برادر ولی نمیخوای قبول کنی که کارت اشتباهه، نمیخوای قبول کنی که ................. و هنوزم جزای اشتباهاتت گردن بقیه میندازی، چوب خدا که صدا نداره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
سلام. خیانت به مردم ستمدیده آقای دکتر بایدم همین حکم رو داشته باشه. سالهاست که با فروش داروهای تاریخ مصرف گذشته و انساتی به این مرغداران و مردم پولهای هنگفتی جمع کردی. حالا یک مقدارشم پس بدی جای دوری نمیره
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
آقای دکتر شما جرمی خیلی بزرگی مرتکب شدی و سودهای زیادم کردی و حالا میخوایی این جرم سنگین رو بندازی گردن چند تا مرغدار ورشکسته ای که خودت اونهارو بدبخت کردی. آخه مگه این مرغدارا چه بدی به تو کردن جز اینکه بهت اعتماد داشتن و ازت خرید میکردن. من مرغداری بودم که بهت ایمان داشتم ولی وقتی داروهای تاریخ مصرف گذشته شما رو تو مرغداریم دیدم فهمیدم همه اون مظلوم بازیهات فیلم بوده
مرغدار
|
United States of America
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
آقا این بنده خدا هنوزم داره دارو میفروشه و به ریش همه ما میخنده.به خدا قسم همین دو هفته قبل بود که به یکی از دوستان مرغدار خودم کلی دارو فروخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
من شنیدم اداره این افراد رو بسیج کرده تا از استان بره بیرون.
داروی ایرانی و قاچاق ؟؟؟؟؟؟
سیستان وطنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
توی این چندسالی که در دانشکده دامپزشکی زابل هستم به عینه دیدم که مسئولین شبکه دامپزشکی به طرز کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای با نیروهای غیر بومی برخورد می کنند و فقط به حذف کردن فکر می کنند چون خودشان چیری برای ارائه ندارند و نمی توانند سالم رقابت کنند. واقعا باید به حال جامعه دامپزشکی سیستان گریست با این طرز تفکر مسئولینش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
چه رقابت جالبی به جای اینکه خودت رو بالا بکشی میخوای بقیه رو پایین بکشی!
رستم هم این مدلی رقابت می کرد ؟
دانشگاه بهتون چی یاد میدن ؟
قضیه رقابت خودروسازان داخلی شده.
چطوره از امسال به جز مردم شهر شما به کسی در دنیا مدرک دامپزشکی ندن تا شما بهتر کار گیرت بیاد ؟برای این طرز فکر شما متاسفم
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
1
از فردا می خواهید ادعا کنید نژاد برتر هم هستید ! و کشور مال شماست ! و بقیه ایرانی ها هم بروند خارج از ایران ! به مسائل بهتر و با دید وسیع نگاه کنید .همه ما ایرانی هستیم و با هم باید این کشور را بسازیم هر چند که الان بحث دهکده جهانی و تعامل مردم کره زمین با هم مطرح هست .
رقابت خاصیت کار در بخش خصوصی هست ، من سالها زیر سایه دامپزشکان بهتر و با تجربه تر از خودم بودم و پس از مدتی کار به یک موقعیت ثابت شغلی رسیدم ولی هیچگاه در صدد حذف رقبا نبودم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
1
0
کم تو این سالها به سیستانی ها ظلم نشده، اینقدر این مردم صبور و نجیب و محترم هستند هر ظلمی که بهشون میشه رو‌تحمل میکنند از روزی هم‌که سیستان شده تنگه احد نظام که دیگه حتی اگر یکی مثل ریگی سر جوناشون کنار خیابون ببره هم حق دم بر زدن ندارن
شما هم آقای دکتر این چند صباح از سادگی و‌نجابت مردم این خطه سو استفاده کن و به ریششون بخند، درسته که دستمون جای بند نیست، درسته که مثل شما بلد نیستیم خوب حرف بزنیم و در اوج متهم بودن خومون حق به جانب و مظلوم جلوه بدیم، درسته که بلد نیستیم از حقوقمون دفاع کنیم و هر کی به ما مردم میرسه به جای اینکه دردی رو از ما درمان کنه داغی هم به دلمون میذاره( هم پولمون گرفتی، هم داممون کشتی، هم غیر مجاز به ما از تو‌ جعبه ماشینت و کوچه پس کوچه میرفتی دارو میاوردی میدادی) ولی ما هم خدای داریم که آه دل ما رو میشنوه حالا تو خودت مظلوم و حق به جانب جلوه بده
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
حکم این بنده خدا هنوز قطعی نیست چطور اداره کل سیستان و بلوچستان حکم که قطعی نشده رسانه ایی کرده؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
با این بدی که از این دکتر تعریف میکنند حالا دیگه نباید کسی با این فرد کار کنه ولی امروز حداقل 15 نسخه از دکتر فقط به یکی از داروخانه ها رفته .تقصیر مردم هم هست خودشون دوست دارند این فرد ............. دام شون رو بکشه ولی باز دوباره پیشش برن.
ساعت 10 صبح که از کنار مطب دکتر رد شدم حداقل 10 نفر دامدار در مطبش صف کشیده بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
دامداری که از روستا پا میشه میاد چه میدونه چی به چیه، روی خوش و لبخند زیباش میبینه، از باطنش که خبر نداره، به فروشنده داروخونه هم دامدار دکتر میگه
در ثانی کسی نگفت کار عمیلش بده یا خوبه، به هر حال چند سال در اون منطقه کار کرده و مشتری های خودش داره، اصلا بهترین دکتر کشور باشه دلیل نمیشه کار خلاف انجام بده، انبار داروی تاریخ مصرف گذشته بزنه و به مردمی که بهش اعتماد دارن با لبخند دارو و واکسن فاسد بفروشه و حق بقیه همکارهاش ضایع کنه
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
خیلی مغرور شده بود و دیگه تو کلاسهای نظام استان به بهانه اینکه براش کارایی نداره شرکت نمی کرد و می گفت کلاسهای تهران و ... میرم خوب حالش رو گرفتند.واقعا یک روانشناس هست و دانشجو و کارآموز ها رو همچی شستشوی مغزی می داد که همه بلا استثنا می گفتند که بیشتر از دانشگاه و کلاسها ازش مطلب یاد گرفته اند در حالیکه .............. و دکتر های بومی خودمان بیشتر از این آقا سواد دارند.
یکی از دکترای مشهد می گفت که این فرد هر از گاهی برای ویزیت فارم های تخمگذار اطراف مشهد و حتی افغانستان هم میره ولی بازم میاد کیس های زابل رو جارو میکنه.
بین دامداران و مرغداران شایع شده که دکتر نظر کرده هست و هر کسی باهاش کاری داشته باشه ضرر می بینه به همین دلیل ازش می ترسند.البته من خودمم بعضا دیدم که اونایی که باهاش بد رفتاری کردن به نوعی متضرر شدن یکی ماشینش سوخته و یکی مغازه اش آتیش گرفت و چندتاشون که مرغداری شون با خاک سر به سر شد و تازگی هم یکی از مدیران دچار اسهال و استفراغ شدید شده و بستری بود
ع
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
چه خبره اینجا!! یک خبر و این همه کامنت !!!!!!
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
هر چی میکشیم از این مردم بی سواد هست
امروز تو مطب یک پیرزنی می گفت که خواب دیدم دکتر قرآن دستش گرفته بود و سرهای یک مار چند سر رو زیر پا له کرده و بچه های مار هم که کنارش بودن خواستن از پیش دکتر فرار کنند یه ماشین از روشون رد شد
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
ای بابا این که هنوز داره ویزیت میکنه .................
این رای باعث شده محبوب تر بشه پیش مردم.
مثل اینکه مردم هم فهمیدن رای الکی براش صادر شده !
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
آدم خواب میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش به خواب زده نه، تو توهمات خودت خوش باش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
یه روزی هم بعد اینکه داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته مصادر شده بود و خود دکتر چند ماهی متواری بود و کلینیکش پلمپ بود ، همون پیرزنه دهاتی میگفت خواب دیدم دکتر عضو گردان های ضربته و برای سرکوب داعشی ها چند ماهی رفته تو علمیات شرکت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
این استان متعلق به ماست و جایی برای غریبه ها وجود ندارد شنیده ام بارها به روش های مختلف بهش گفته بودن برو استان خودت ولی گوش نکرده بود .به نوعی یک عنصر نا مطلوب برای دامپزشکان زابلی هست این مار خوش خط و خال! به قول یکی از همکاران گیرم که حالا یه کم هم سرش از مریضی ها در میاد با رفتن ایشون و باز شدن میدان ما هم چند سال کار کنیم در کار خودمون استاد میشم و نیازی به کسی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
از یکی از داروخانه داران شنیدم این فرد به جای واکسن نیوکاسل به مردم دوغ میداده و می گفته واکسن ها را بزنید و هر چیزی که اضافه ماند بدید مرغها بخورند آخه یکی از روستایی ها هر روز برایش یک بطری دوغ می آورد
.............. مثلا شنیدم با یکی از داروخانه چی ها که داروخانه اش سوخته بود و قبل از آمدن دامپزشکی بیشتر داروهای حرارت دیده را مخفی کرده بود صحبت کرده بود که داروهای حرارت دیده را با نصف قیمت خرید بده من ولی داروخانه چی قبول نکرده بود گفته بود من شریک دارم و خودم به قیمت کامل می فروشمش و می خواست به این بیچاره هم ضرر بزنه.
کور که نیستیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
این آقا تا مدتها دستگاه عابر بانک دامپزشکی بود و گویا زمانیکه دستگاه بهتری پیدا شده در حال کنار گذاشته شدن هست.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
کسی فکر نمیکنه این یک تخلف صنفی باشه تا قاچاق ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
تا دیروز که ایشون زیر یه بغلش تابلو فرش کادو‌ میکرد و زیر بغل دیگش هم بچه اش رو میزد و میرفت تو ادارات دامپزشکی، که اگر تابلو فرش اثر نداشت جون بچه رو قسم بخوره و کارش راه بیفته
حالا که دامپزشکی جلو تخلفات گرفته دلت برا تابلو فرشا میسوزه یا قسم های الکی که به جون طفل معصوم میخوردی هر روز؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
چقدر این روزا این آدم قابل ترحم و دلسوزی شده، خود کرده را تدبیر نیست!!!
یعنی تنها راه نجات خودش تو کامنت گذاشتن تو حکیم مهر میدونه، برو توبه کن بلکه خدا دلش به حالت رحم بیاد و از سر ......... بگذره .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
الله يعز من يشاء ويذل من يشاء
عزت و ذلت آدمها دست خداست، وقتی برای خدا کار نکنی و دنبال نفس خودت راه بیفتی و پشتوانه کارهات بخواد پول باشه خدا هم باهات اینجوری تا میکنه
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
با سلام خدمت همکاران گرامی. من واقعا متاسفم برای بعضی از همکارانمان که حاضرند برای اثبات بیگناهی خودشون به هر دروغ و تهمتی تن در دهند و همچنین بعضیهای دیگر که از روی بی اطلاعی نظرات اشتباه میدهند. عزیزان دامپزشکی استان و دامپزشکی زابل و دامپزشکها و مرغدارها و دامدارها و حتی مراجع قضایی و آگاهی زابل اشتباه میکنند و دروغ میگن فقط و فقط حرفای این آقا درسته. آخه مگه یک خلافی در این سطح چیه که همه بیان دروغ بگن جهت حذف کردن این آقا. مثل اینکه خودشو خ باور کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
با سلام فارغ از صحت و سقم ماجرا که برخی از دوستان در کامنت هایشان به دفاع و برخی دیگر به نکوهش از دکتر دامپزشک مذکور پرداخته اند ذکر دو نکته ضروری میباشد:
۱_ آیا حکم صادره که مدیر کل محترم بدان اشاره نموده اند از دادگاه بدوی بوده است یا دادگاه تجدیدنظر؟بر اساس قانون تا حکم در دادگاه تجدیدنظر و چه بسا در دیوان عالی کشور قطعی نشود هیچ چیزی مشخص نیست و لذا اعلام آن قبل از قطعیت یافتن آن فاقد وجاهت قانونی است.
۲_ آیا اداره کل دامپزشکی استان فاقد بخشی بنام روابط عمومی هست که خود مدیر کل محترم اقدام به رسانه ای کردن این موضوع نموده اند که بنظر میرسد در شان مقام ایشان نمیباشد.
دکتر مورد نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
0
1
بالاخره خواب اون پیرزن تعبیر شد و دکتر مظلوم سناریوی ساختگی ....... دامپزشکی استان ، تبریه شد.
آدم بی گناه تا پای دار میره ولی بالای دار نه !
نظر شما
ادامه