کد خبر: ۴۳۲۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر



«دکتر زبردست»، رئیس اداره بهداشت دامپزشکی لرستان از حکم صادره قاضی دادگاه برای فرد متخلف مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق استفاده از ماده ممنوعه مالاشیت گرین خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان، دکتر زبردست رئیس اداره بهداشت دامپزشکی لرستان از حکم صادره قاضی دادگاه برای فرد متخلف مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق استفاده از ماده ممنوعه مالاشیت‌گرین خبرداد.

دکتر زبردست دراین باره گفت: باتوجه به نظارت و نمونه‌برداری کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان لرستان و شبکه دامپزشکی شهرستان الیگودرز از مزارع پرورش ماهی قزل آلا و مثبت بودن استفاده ماده مالاشیت گرین در یکی از این مزارع، با تشکیل پرونده جهت فرد متهم و ارسال به مراجع قضایی مربوطه، حکم جایگزین دادگاه از 3ماه حبس تعزیری به شرح ذیل اعلام گردید:

۱- انجام آزمایش مواد ممنوعه مالاشیت گرین به مدت 2سال در محصولات استخر پرورش ماهی به صورت داوطلبانه در هنگام ورود بچه ماهی به استخر و همچنین قبل از فروش ماهی تحت نظارت کارشناسان خبره اداره دامپزشکی و ارائه گواهی آن به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز.

۲- ارائه خدمت عمومی رایگان به مدت 580ساعت تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان الیگودرز درجهت ارتقاء سلامت آبزیان و عاری شدن این محصولات از مواد سرطان زا و مضر برای سلامت انسان و ارائه گواهی و گزارش انجام کار به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای شهرستان الیگودرز .

همچنین در صورت تعذر از اجرای مجازات جایگزین یا تخلف از اجرای آن و یا روبروشدن با اجرای کل یا بخشی از آن با مانع و عدم امکان رفع مانع آن مجازات اصلی(حبس) اجرا خواهد شد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
حکم بسیار جالب قضایی برای استفاده کننده مالاشیت گرین در شهرستان الیگودرز که با پیگیری شبکه دامپزشکی شهرستان الیگودرز صورت گرفت
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
شبکه دامپزشکی شهرستان الیگودرز یکی از شهرستانهای موفق در زمینه کنترل مواد خام دامی و برخورد با تخلفات بهداشتی
نظر شما
ادامه