حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: بنیانگذار و مدیرمسئول سابق پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر ضمن حضور در غرفه این پایگاه خبری در هفدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته، گفت: «زمانی که حکیم مهر تاسیس شد، رسانه معتبر پربازدیدی که به شکل تخصصی و با نگاه صنفی به حوزه دامپزشکی بپردازد، وجود نداشت و هدف اولیه این بود که دامپزشکان مرجعی برای کسب اطلاعات و اخبار صحیح با جامعیت داشته باشند.»
«دکتر محمد لطفیزاده» با بیان اینکه در ابتدای کار، حجم فعالیتها به منظور معرفی و جذب مخاطب خیلی بالا بود، تصریح کرد: «خوشبختانه این مهم انجام شد و ۳ سال بعد از تاسیس حکیم مهر، خیلی از افرادی که در بخش دولتی و غیر دولتی قصد اطلاع از اخبار حوزه دامپزشکی را داشتند، به طریقی به حکیم مهر مراجعه میکردند.»
وی با یادآوری اینکه حکیم مهر در ابتدا شامل دو بخش پزشکی و دامپزشکی بود، خاطرنشان کرد: «بعد از مدتی تصمیم گرفتیم که شکل ویژه به دامپزشکی بپردازیم. تا مدتی بنده افتخار این کار را داشتم و بعد دوستان جدید قبول زحمت کردند و کار را مقداری تخصصیتر کردند؛ کمااینکه بنده نیز برنامه طولانی مدت برای مدیریت حکیم مهر نداشتم، لذا احساس کردم افراد دیگری که تخصص بالاتر و توان بیشتری دارند این کار را جلو ببرند.»
لطفیزاده با تاکید بر اینکه در شورای سیاستگذاری اولیه طرحی داشتیم که بعد از گذشت ۱۰ سال، حکیم مهر تبدیل به خبرگزاری شود، اضافه کرد: «با این روندی که از حکیم مهر میبینم، هماکنون ظرفیت تبدیل شدن به خبرگزاری را دارد. ظرفیت زیاد دامپزشکی نیز چنین چیزی را میطلبد.»
وی با تاکید بر اینکه پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر به دلیل بسیار مهم استمرار در اطلاعرسانی ماندگار شده است، گفت: «در کنار حکیم مهر، رسانههای دیگری هم بودند که شروع به کار کرده اما بعد از مدت کوتاهی تعطیل شدند. علت باقی ماندن حکیم مهر احترام به مخاطب بوده است. بنده نیز امروز با دیدن غرفه حکیم مهر در هفدهمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته به این پایگاه خبری افتخار کردم، چرا که ریشه خود را در حکیم مهر میبینیم و مخاطبانی که به این رسانه اعتماد دارند.»