کد خبر: ۴۴۳۲

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه دامپزشکی در تمامی استانهای کشور برای ذبح دام‌های زنده مردم در ایام تاسوعا و عاشورا آمادگی کامل دارد، افزود:‌ در این راستا اکیپ‌هایی به صورت ثابت و سیار در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز مردم به آن‌ها مراجعه کنند.

دکتر سید محسن دستور ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به اینکه در این راستا تلفن‌های ادارات دامپزشکی استان‌ها آمادگی پاسخگویی به سوالات مردم هستند، افزود: کشتارگاه‌های کشور نیز آمادگی دارند تا دام‌های مردم را جهت ادای نذرشان در ایام تاسوعا و عاشورا قربانی کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در عید قربان مقداری گسترده‌ تر بود، اضافه کرد: برای ایام تاسوعا و عاشورا مقداری شکل کار متفاوت شده است البته از همکاران خود خواسته‌ایم تا در صورت خواست مردم در نقاطی که هیات‌ها و تکایا وجود دارند نظارت و همکاری بر قربانی دام‌ها داشته باشند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با درخواست از مردم برای استفاده از این فرصت مناسب و امکانات در نظر گرفته شده، اظهار کرد:‌ بهتر است که مردم کشورمان برای ادای نذورات خود با بردن دام‌ها به کشتارگاه‌ها ضمن اطمینان از سلامت گوشت دام‌های ذبح شده از این امکانات نیز بهره ببرند درغیر این صورت نیز بهتر است دام‌های مورد نیاز را از نقاطی تهیه کنند که مورد تایید سازمان دامپزشکی است.

 

 

نظر شما
ادامه