کد خبر: ۴۴۴۶۳



علیرغم تمام کمبودها، سعی در مدیریت امور و خدمت رسانی با تمام توان به تولیدکنندگان را داریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی؛ مدیر کل دامپزشکی استان در دیدار با فرماندار مه ولات اظهار داشت: کمبود اعتبارات برای ادامه فعالیت‌های دامپزشکی می‌تواند مخاطره آمیز باشد لذا نیاز به حمایت فرمانداران، مدیران جهاد و سایر دستگاه‌ها داریم.

«دکتر احمد شریعتی» افزود: علیرغم اینکه کار دامپزشکی برای برخی افراد ناشناخته هست، اما دارای حساسیت‌های بالایی است و در بخش‌های مختلف، اعم از اقتصاد، سلامت و اشتغال اثرگذار است.

شریعتی ضمن بر شمردن نقش دامپزشکی در بهداشت و سلامت عمومی، این حوزه را حافظ سرمایه دام و طیور هر منطقه دانست.

وی اعلام داشت: نیروهای ما سربازان فرمانداری‌ها هستند و تمام تلاششان خدمت به مردم و تحقق اهداف عالی دولت است.

مسعود رنجبر فرماندار شهرستان مه ولات نیز در این جلسه اعلام داشت: سلامت یکی از شاخص‌های توسعه کشورها است و در اولین سنگر این حوزه، دامپزشکی قرار دارد.

وی گفت: در شهرستان مه ولات، علیرغم تمام کمبودها آموزش‌های دامپزشکی بسیار مطلوب انجام شد و اقدامات پیشگیرانه نیز به موقع اجرایی شد و جای هیچ گونه گله و شکایتی از این مجموعه نیست.

رنجبر یادآور شد: لازم است با اقدامات مناسب دامداران به توسعه دامپروری در شهرستان اقدام کنند و تولیدات دامی منطقه را افزایش دهند.

در پایان این دیدار از زحمات مهندس علی آذری قدردانی شد و مهندس مهدی ابراهیم زاده به عنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی مه ولات معرفی شد.



نظر شما
ادامه