کد خبر: ۴۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهیه‌ی و تدوین نرم افزاری جامع، از آمادگی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این سازمان، برای صدور پروانه‌های تأسیس کلینیک‌ها، پلی‌کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها،  بیمارستان‌ها و مراکز مایه کوبی خبر داد.
پنجاه و دومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به ریاست دکتر سیدمحمد آقامیری با بررسی مسائل مختلفی در محل این سازمان تشکیل شد.
در آغاز این جلسه رئیس سازمان با ارائه گزارشی جامع از مسائل جاری روز دامپزشکی گفت : شاید یکی از برنامه‌های مهمی که در طول یک‌ماه اخیر به جد پیگیری شد، تهیه‌ی گزارش عملکرد سازمان بود که به زودی نسخه پیش از انتشار آن برای بررسی نهایی به اعضای شورا ارائه خواهد شد.
دکتر آقامیری در خصوص فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات آتی شورای مرکزی سازمان گفت: ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ 18/9/89 مهلت ثبت نام از نامزدهای شرکت در انتخابات دوره چهارم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه 89 نفر برای حضور در شورای مرکزی چهارم نامزد شده‌اند، خاطر نشان کرد: سازمان نظام دامپزشکی همه تلاش خود را به کار بسته تا ثبت نام از نامزدها در شرایط بسیار آسان برگزار شود.
آقامیری افزود: ‌به کارگیری روش ثبت نام اینترنتی از نامزدها این امکان را برای همه‌ی اعضاء ‌فراهم کرد تا از دورترین نقاط کشور نیز بتوانند در این دوره از انتخابات شرکت کرده و نامزد شوند.
در این جلسه اعضای شورای مرکزی موضوع بررسی تعداد نمایندگان استان‌ها در مجمع عمومی با توجه به اصلاح ماده 2 و تبصره‌های آیین‌نامه چگونگی تشکیل و وظایف مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده مصوب وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در جلسه مورخ 9/3/1389  را بررسی کردند.
بر این اساس جدول اعضای شرکت کننده در مجمع بر مبنای فرمول آیین‌نامه ابلاغ شده از سوی دولت به تأیید اعضای شورای مرکزی رسید.
در این جلسه همچنین نحوه اجرای ماده 2 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی بررسی شد.
دکتر آقامیری افزود: این سازمان هم اکنون، نرم افزار صدور مجوز تأسیس کلینیک‌ها، پلی کلینیک‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌های دامپزشکی و مراکز مایه‌کوبی را تهیه کرده است که از مزایای مهم آن کاهش قابل توجه نیاز به نیروی انسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه همکاران گرامی ما در سراسر کشور خواهد بود.
در ادامه این جلسه درخواست دانشجویان گروه شیر و فرآورده‌های لبنی مبنی بر عضویت در سازمان نظام دامپزشکی بررسی و  به علت مغایرت قانونی با تبصره ماده 27 قانون نظام دامپزشکی از دستور کار خارج شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک مفلوک
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
0
0
حالا از کی اجرایی میشه؟
نظر شما
ادامه