کد خبر: ۴۵۰۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رییس اداره دامپزشکی بهارستان گفت: یک رستوران متخلف در بهارستان به دلیل فروش کباب کوبیده آلوده تهیه شده از ضایعات مرغ پلمب شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر مهدی سلوکانه» پیش از ظهر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: پیرو بازدید بازرسان بهداشتی این اداره از رستورانی در منطقه گلستان شهرستان بهارستان ضمن نمونه برداری از مواد کبابی کوبیده مقدار  ۲۰ کیلو گوشت و مرغ موجود که شرایط غیربهداشتی داشتند، معدوم شد.

وی گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی مواد کبابی کوبیده از ضایعات مرغ و سنگدان با آلودگی میکروبی بسیار بالا تهیه شده بود، که با اعلام آزمایشگاه قابلیت مصرف انسانی نداشته است، که پس از ارجاع پرونده به مراجع قضایی و اخذ حکم پلمب با همکاری نیروی انتظامی این رستوران متخلف پلمب شد.

رییس اداره دامپزشکی بهارستان اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت شبکه بهداشت و درمان بازدید مشترکی از تمامی رستوران ها و غذافروشی های شهرستان به عمل خواهد آمد و با واحدهای متخلف مطابق قانون برخورد قاطع خواهد شد، شهروندان عزیز نیز در هنگام خرید صرفا به قیمت پایین مواد غذایی توجه نکنند و از مراکز معتبر خرید داشته باشند تا سلامت خود و خانواده خود را دچار مخاطره نکنند.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
قیمت کباب که بشه ۲۰۰۰ تومن مواد اولیه اش هم معلوم است از چی تهیه می شود.قیمت گوشت کیلویی ۶۰ تومن و بربری ۱۰۰۰ تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
پروژه اسفالت خاک شهرها جایی برای ادم نذاشته گوسفند جای خوددارد
نظر شما
ادامه