کد خبر: ۴۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به دنبال وصول گزارش‌هایی مبنی بر تولید عسل تقلبی در اردبیل در ماه‌های گذشته اقدامات برای شناسایی و کشف این کارگاه تولیدی عسل تقلبی در اردبیل انجام و توانستیم متهم این پرونده را دستگیر کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «ناصر عتباتی» با اشاره به تشکیل پرونده برای این متهم مبنی بر تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای اردبیل گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده حکم یک سال حبس تولیدکننده عسل تقلبی قطعی و برای اجرا به دادسرای اردبیل ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قانونی و قاطع دستگاه قضا با فعالیت‌هایی که بهداشت عمومی را به خطر اندازد خبر داد و افزود: رسیدگی‌های لازم و قانونی به تخلف افراد دخیل در این حوزه در اسرع وقت با شناسایی اولیه چنین فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
0
به نظرم کسی که با جان مردم بازی میکنند تابد تو زندان بمانند
نیرومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
0
1
مگر کارخانه های عسل با برند آذر کندو - دکتر نیک
دریان کندو - رویال - سانیا - فامیلا- توژی و...
عسل واقعی هستند !!!!!
که ما خبر نداریم ؟؟؟؟؟
Vet.
|
Canada
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
سلام.
با توجه به اهمیت موضوع فوق (عسل) که فرآورده ای ست، لزوم نظارت، و مجوز فروش آن میبایستی از ادارات دامپزشکی مربوطه، و حتی کارشناسان سامان ملی استاندارد انجام گیرد و سپس روانه بازار مصرف گردد.
عسل ماده غذایی مهمی میباشد و الزام در کنترل و نظارت ها ار صفر تا صد عملکرد زنبورداران، حتی عسل های با برند های گوناگون در بازار ضروری است.
نظر شما
ادامه