کد خبر: ۴۶۳۴

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی دیلم و تهران

 

رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان دیلم منصوب شد
 
طی مراسم تودیع و معارفه ای که در محل فرمانداری و با حضور مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر و مسئولین شهرستان دیلم برگزار شد.
 دکتر علی انگالی نژاد به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.
دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به سوابق علمی، فرهنگی و سیاسی دکتر انگالی نژاد انتصاب وی را در راستای اصل عدالت محوری و گسترش خدمت رسانی به مناطق محروم ارزیابی کرد.


بشیرزاده سرپرست فرمانداری نیز با بیان اینکه دامپزشکی حافظ بهداشت و سلامت جامعه است، وظیفه دامپزشکی در مقابله با اثرات ناشی از خشکسالی را بسیار مهم دانست و از مسئول جدید خواست که در این زمینه همت مضاعف صورت گیرد.
در ادامه نیز رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان با تشریح برنامه های خود، مهمترین هدف پیش رو را ارتقای کمی و کیفی میزان خدمات دامپزشکی و توجه هر چه بیشتر به اقشار محروم عنوان کرد.

----------------------------------------

 

تشکیل اولین جلسه شورای ورزشی سازمان دامپزشکی کشور
 
اولین جلسه شورای ورزش سازمان دامپزشکی کشور با حضور رییس و اعضای این شورا تشکیل و پیرامون موضوعات تربیت بدنی (ورزشی) بحث و تبادل نظر شد.
دکتر خالد خداویردی معاون اداری و پشتیبانی به عنوان رییس شورا، علی اکبر رضایی‌نژاد مدیرکل امور اداری به عنوان نائب رییس، دکتر بهزاد وارسته نژاد مدیرکل دفتر طرح و برنامه، اکبر علیدوستی مدیرکل امور مالی، محمد غلامی مدیرکل تدارکات و پشتیبانی و بیژن ناهیدی رییس اداره روابط‌عمومی به عنوان اعضای شورا، براتعلی چوپانی رییس اداره رفاه و تعاون به عنوان دبیر و عضو، ناصر فروتن و فاطمه سرمست به عنوان کارشناس ورزشی و اعضای این شورا در این جلسه حضور داشتند.
گفتنی است براساس دستورالعمل وزارت جهادکشاورزی، اعضای شورای ورزش سازمان دامپزشکی کشور طی احکام جداگانه‌ای از طرف رییس سازمان منصوب شدند.

 

نظر شما
ادامه