کد خبر: ۴۶۴۸۹


متصدیان مرغ فروشی در بابل که به مامور دامپزشکی در حین خدمت اهانت کرده بودند، به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر امید پهلوانیان» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابل گفت: بازرس بهداشتی دامپزشکی این شهرستان حین انجام وظیفه برای معدوم سازی مقداری مرغ غیر بهداشتی و فاسد با اهانت دو متصدی مرغ فروشی روبرو شد.

وی افزود: دامپزشکی این شهرستان با طرح شکایتی پرونده را به دادگاه ارجاع و پس از بررسی موضوع توسط قاضی، متهمان به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی برای عرضه غیر بهداشتی مواد فاسد و اهانت به مامور دامپزشکی در حین خدمت به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

پهلوانیان با اشاره به اینکه توهین به مامور دولت در حین انجام وظیفه جرم نابخشودنی است، تاکید کرد، همه اقدامات بازرسان بهداشتی در راستای تامین و تضمین سلامت مصرف کننده و عموم مردم است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابل افزود: با هر فردی که بخواهد برای سودآوری خود سلامت شهروندان را تهدید کند با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی با جدیت برخورد قانونی بعمل خواهیم آورد.

وی به شهروندان توصیه کرد در حین خرید مواد پروتئینی به لیبل محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
ادامه