کد خبر: ۴۶۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان بازدید نمود. نماینده مردم شریف شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، خدمات شبانه روزی دامپزشکی را در راستای تحقق اهداف والای اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «مهندس علی بختیار» نماینده مردم شریف شهرستان های گلپایگان و خوانسار با حضور در این شبکه  طی نشستی صمیمی با سرپرست و کارکنان بر سر موضوعات مختلف به گفتگو پرداختند.

ابتدا «دکتر امیر مسعود شهبازی» سرپرست شبکه، ضمن خیر مقدم و سپاس و قدردانی  از حمایت ها و خدمات مفید و ارزنده مهندس بختیار در راستای کمک به وضعیت بهداشتی و سلامت مردم شهرستان در ادامه به شرح وظایف گسترده دامپزشکی به جهت ارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه پرداخت و اذعان داشت: با توجه به فعالیت نیروهای دامپزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام، تلاش در تحقق  اهداف سلامت و امنیت غذایی و... نیاز است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین ذی ربط حمایت های هرچه بیشتر خویش را در راستای ارتقاء جایگاه سازمان دامپزشکی کشور و شان و منزلت کارکنان این نهاد خدمت رسان به کارگیرند.

در ادامه مهندس علی بختیار، نماینده مردم شریف شهرستان های گلپایگان و خوانسار، رئیس فراکسیون پاسخگو و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قول پیگیری و مساعدت در موضوعات مطرح شده، خدمات شبانه روزی دامپزشکی را در راستای تحقق اهداف والای اقتصاد مقاومتی برشمرد و از عملکرد شبکه شهرستان گلپایگان در حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور، ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه و... تقدیر نمود.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام تصویب بودجه ی سال 98 تمام تلاش خود را در راستای بهتر شدن وضعیت دامپزشکی، دامپروری و کشاورزی خواهد داشت.

این دیدار صمیمی با گفتگو و بیان مسائل و دغدغه های روزمره از سوی کارکنان  شبکه دامپزشکی شهرستان گلپایگان خاتمه یافت.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
وعده سر خرمن
نظر شما
ادامه