کد خبر: ۴۸۱۲۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
در آستانه آغاز سال نو:
«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال ۱۳۹۸ به خانواده دامپزشکی پیام تبریک صادر کرد ...
 
 

حکیم مهر: «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به جامعه دامپزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، در متن این پیام آمده است:

به نام يگانه پروردگار پاکی‌ها و زيبايی‌ها

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

خانواده محترم و معزز دامپزشکی/ همکاران فرهيخته و ارجمند

سلام عليکم؛

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت، نماد تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول، تحول احوال‌ها، نویدبخش شروع فصلی جدید از حیات و شکوفایی و شوق حرکت به سوی رشد و تعالی است. در هنگامه بهار بار ديگر نشانه‌های بديع و بی بدیل آيات الهی در جهان متجلی گشته و زمين آيه‌های طراوت و حيات را به تلاوت می‌نشیند. و چه زيبا و دل انگيز است اين بهار که به شمیم خوش میلاد باسعادت بزرگ مردی معطر است که رب‌النوع عشق و مهرباني واسوه‌ی راستین صبر، ایثار و مردانگی برای تمامی آزادگان جهان است. بی شک مردمان شریف، متعهد و سرفراز ایران زمین با اقتدا به مولی علی (ع) همواره مردان و زنانی کارآمد، سختکوش و سربلند در مقاطع حساس تاریخی و فرهنگی این مرز و بوم بوده‌اند.

امسال سازمان نظام دامپزشکي ج.ا.ا به پشتوانه حضور شما عزيزان پرتلاش و زحمتکش در سرتاسر کشور با طی فراز و نشیب‌های‌ بسیار توانست گام‌هاي بلند و قدم‌های مؤثری در مسير نيل به اهداف عاليه خود بردارد.

انشاالله در سال پيش‌رو با تمسک به الطاف بیکران پروردگار متعال و همدلی و همياری بیش از پیش تمامي متولیان حوزه دامپزشکی کشور در بخش‌های دولتی و غير دولتی و با تکيه بر تجارب و دستآوردهای به دست آمده، در مسير جبران کاستي‌ها قدم‌های اساسی برداشته، تحولات اميد بخش با سرعت و شتاب بيشتري پيگيری شده و در نهايت شاهد ارتقاء و اعتلای هرچه بيشتر جايگاه دامپزشکی در عرصه سلامت و بهداشت جامعه باشيم.

اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضائل، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام و منزلت مرد، فرارسیدن سال نو و عید نوروز را پیشاپیش به فرد فرد شما همکاران عزیز و ارجمند و خانواده‌های گرانقدرتان تهنیت گفته، دوام سلامت و توفیق روزافزون‌تان را از درگاه ایزد منان طلب می‌نمایم.

دکتر محمدرضا صفری

رئيس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامي ايران
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
0
5
یک سال دیگه بدون هیچ تغییری سپری شد و اوضاع خانواده دامپزشکی بدتر از سال قبل شد.
علی
|
Germany
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
2
سال نو بر همه دامپزشکان و دانشجویان زحمت کش و صبور این رشته مبارک باد.
دکتر حسین زاده
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
0
با این شکل و سازمان دهی و با این اهداف و نیتها تا سالهای سال نیز هیچ اتفاقی در راه بهبودی برای این حرفه بوجود نخواهد آمد !! مگر داوطلبانه و با رجوع به وجدان خود .......... و با احترام به خود و انسانیت و دیگران و احترام به این حرفه و مردمی که به خدمات این حرفه نیاز دارند ، اجازه دهند سازماندهی دیگری که بر پایه وجدان و اخلاق و کارآمدی و شایستگی است ، از بنیان برقرار شود !! شاید که رستگاری این دنیا و آخرت نصیب این داوطلبان با وجدان گردد و بیش از این بر بار خطاها و خسارتها افزوده نشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
0
انشاء الله که به همت جناب آقای دکتر محمدرضا صفری و دامپزشکان سالم و غیر رانت خوار دولتی و بخش خصوصی،
سال 1398 سال رهایی دامپزشکی از چنگال وزارت ضد تولید و بدون سنخیت با سلامت و بهداشت یعنی جهادکشاورزی باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
................... مشکلات پیش آمده در تعیین رییس نظام اصفهان و قزوین و ....................... اوضاع نابسامانی را رغم خواهد زد برای نظام دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
درخواست نظارت بر عملکرد نظام استانها داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0
0
تبریک واقعی وقتی است که به حقوق دیگران و ارائ عمومی دامپزشکان احترام می گذاشتید و روسای نظام دامپزشکی استانها را براساس ارائ رای دهندهنگان انتخاب و معرفی می کردید!!!!
نظر شما
ادامه