کد خبر: ۴۹۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان هدف از برون سپاری آزمایش های تصدی گری را استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آزمایشگاه های تشخیصی دامپزشکی بخش خصوصی، همچنین کاهش بار مالی دولت و... عنوان کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد حق شناس» مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اعلام کرد: با عنایت به سیاست های حمایتی و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سالیان اخیر از بخش خصوصی و در راستای ایجاد اشتغال پایدار فارغ التحصیلان رشته های دامپزشکی و کمک به رشد و تعالی صنعت دامپروری تا کنون بیست آزمایشگاه تشخیصی دامپزشکی در سطح استان اصفهان تاسیس و راه اندازی گردیده است.

وی افزود: در ادامه سیاست های حمایتی بیان شده و با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های آزمایشگاه های تشخیص دامپزشکی بخش خصوصی، همچنین کاهش بار مالی دولت، ایجاد سهولت دردسترسی تمامی فعالان و تولیدکنندگان صنعت دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل و... بخش عمده ای از آزمایش های تصدی گری در حوزه دولتی در حال واگذاری به بخش خصوصی می باشد و تنها وظیفه نظارت و ارزیابی  آن ها بر عهده  بخش دولتی می باشد و در همین راستا تیم کارشناسی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بازدیدهای مستمر از این آزمایشگاه ها، کار ممیزی، کنترل و نظارت در جهت ارتقاء کیفیت و به روز نمودن روش های آزمون و تجهیزات فنی آزمایشگاه های بخش خصوصی را بر عهده دارد.

مسئول آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی تخصصی ویژه کارشناسان و همچنین ارزیابی آزمایشگاه های بخش خصوصی از طریق تحویل نمونه های کور و مجهول و دریافت و مقایسه نتیجه را از دیگر برنامه های نظارتی برشمرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متصدی آزمایشگاه بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
خوش به حال شما در اصفهان
استان ما با وجود 3 آزمایشگاه و سختگیری های غیرقابل تحمل کمر به تعطیلی 2 تا از آنها بسته است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
جناب اقای دکتر
سلام. اعطای پروانه باید در قالب امتیاز بندی و رعایت ماده 2 باشد .
چرا رعایت نکرده اید ؟
نظر شما
ادامه