کد خبر: ۵۰۷۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در تهران و بعضی از شهرستان های دیگر با حقوق ماهیانه کمتر از ۷ یا ۸ میلیون تومان نمی توان زندگی آبرومندانه داشت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «هدایت الله خادمی» در بخشی از نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور و سایر دولتمردان چند ۱۰ سال گذشته، اظهار داشت: آیا می دانید با مردم ایران چه کرده اید؟ روز به روز سرمایه های مردم و ارزش پایه پولی کشور کاهش می یابد، جوانان بیکارند و در فقر به سر می برند و امکان ازدواج ندارد، پدران و مادران توان اداره زندگی خود را ندارد، کارتون خوابی، کوله بری، فقر، افسردگی بی داد می کند جامعه به دو قشر فقیر و ثروتمند تقسیم شده است.

خادمی تاکید کرد: در تهران و بعضی از شهرستان های دیگر با حقوق ماهیانه کمتر از ۷ یا ۸ میلیون تومان نمی توان زندگی آبرومندانه داشت، قیمت مواد غذایی و هزینه های زندگی در کشور گران تر از کشورهای غربی بوده اما دریافتی مردم حداکثر یک بیستم آنجا است همین جوانان خبرنگاری که می بینید حداکثر ماهیانه ۲۰۰ دلار می گیرند این در حالی است که برخی مسئولان و وزرا که معمولا همه با آن فامیلند دارای ثروت های باد آورده، با کاخ های افسانه ای هستند که فرزندان تعدادی از آنها در آمریکا، انگلیس و کانادا زندگی می کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: ای مسئولین ارشد، ای سران، واقعا فرزندانتان در انگلیس، آمریکا و کانادا زندگی می کنند  آن وقت می خواهید با آن کشورها مبارزه کنید؟ از شما تقاضا دارم اگر فرزندانتان در آن کشورها نیستند تکذیب کنید و اگر هستند وای به حال این مردم.

وی مطرح کرد: آن کلید شفا بخش که قرار بود هم سانتریفیوژها را بچرخاند و هم چرخ زندگی مردم را، به جای باز کردن قفل های اشتغال و توسعه قفل های فقر، بدبختی، فساد، رانت و دزدی را باز کرد، چرا چنین شد؟ اگر می خواهید حرمت این مردم حفظ شود، مسئولیتی که ظرف ۴۰ سال گذشته به ثروت های افسانه ای رسیده اند و فرزندانشان در آمریکا و انگلیس هستند باید برکنار، محاکمه و همه اموال نامشروع آنها پس گرفته شود که چرا به اعتماد مردم خیانت کردند.

این نماینده مجلس توصیه کرد: ای مردم بخش اعظمی از این معضلات هم به مجلس و ما نمایندگان بر می گردد زیرا نظارت ما اثری ندارد، وظیفه نظارتی را فراموش کرده ایم چون بعضی ها با کمک دولت به مجلس می آیند وقتی با این شرایط به قوه مقننه بیایند یعنی وکیل الدوله نه وکیل مردم.

خادمی تاکید کرد: مردم فریب گروه هایی که یک شبه در زمان انتخابات تشکیل و تعدادی را با رانت های اقتصادی وارد لیست می کنند را نخورید، مطالعه کنید و کتاب بخوانید تا نه چنین دولتی داشته باشیم که با کلید فریب بخورید و نه مجلسی که با لیست تشکیل شود.

این عضو کمیسیون انرژی بیان داشت که اگر در رابطه با توتال صحبت کند هیات نظارت حق را به وزارت نفت می دهد .
 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
4
قابل توجه ریاست محترم سازمان دامپزشکی، که یک دکتر دامپزشک سه میلیون حقوق میگیره!
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
5
من رییس اداره هستم به مدت ۵ ساله حقوقم بدون پشت فیشی و... بخدا قسم ۱۸۰۰۰۰۰است این هم شرایط بخش دولتی !خانه از پای بست ویرانه است
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
2
بازم همه یه حقوقی دارید من وامسال من چی کار کنیم جایی دسته مون بند نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
5
انتخابات نزدیک شده و همه در حال زدن حرفهای قشنگ.ما هم سریع گول میخوریم.
نه عزیز جان!بگو چکار کردی برای برطرف شدن این فاجعه؟
دیگه تموم ماجرا
رزیدنت
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
7
دکتری که زیر ۲ میلیون دریافتی داره و کارفرمایی که شعور نداره. خودمون کردیم، دامپزشکای نوپایی که به هر قیمتی خودشونو فروختن و رفتن زیر دست افراد مفت‌خور. دامپزشکی که سواد کار نداره و از بیکاری رنج میبره و خودشو ارزون میفروشه. و بی کفایتی و بی لیاقتی سیستم و نظام دامپزشکی. تاسف باره....
مجید
|
United States of America
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
کشتارگاه طیور تهران راست راست به من گفت آقای دکتر ما ۳/۵به شما میدیم کارتان هم تمام شب است ضمنا گفت متقاضی زیاده !یعنی نمی خوای تشریف ببر همین .
نظر شما
ادامه