کد خبر: ۵۰۸۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان گفت: متصدی یک واحد مرغداری به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق جوجه ریزی غیرمجاز در شهرستان دیواندره به تحمل حبس محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» افزود: این فرد که برای بار دوم اقدام به جوجه ریزی غیرمجاز نموده بود، با اعمال سابقه کیفری به یک سال حبس تعزیری محکوم گردید.

ورمقانی ادامه داد: در راستای کنترل کیفی بهداشتی طیور و فرآورده های خام دامی از مرحله تولید تا توزیع و اعمال ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای و امنیت زیستی در محیط های زندگی و پیشگیری بیماری های واگیر و غیر واگیر و کاهش خطر بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام نظیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و حفظ سلامت مصرف کنندگان در زمینه بهداشت عمومی در سال گذشته تعداد 52 واحد مرغداری غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی که 21 واحد از آنها با حکم دادسرا تا زمان اخذ مجوزهای لازم پلمب گردید.

مدیر کل دامپزشکی کردستان اظهار داشت: اخذ مجوز جوجه ریزی از اداره دامپزشکی برای جوجه ریزی در واحدهای مرغداری الزامی است و متصدیان واحدهای مرغداری که اقدام به جوجه ریزی غیرمجاز می کنند، با دستور قضایی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
حبس تعزیری را میشود خرید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
در استان های شمالی شما یک نفر رو پیدا کن با مجوز بریزه من بهش پاداش بدم. کی مجوز و پروانه داره شمال کشور؟ کی سماسط رعایت میکنه شمال کشور؟
نظر شما
ادامه