کد خبر: ۵۱۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر


۵ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در تاکستان به علت رعایت نکردن ضوابط دامپزشکی به مراجع قضایی معرفی و محکوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محمدرضا آذربایجانی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: کارشناسان این اداره ۵ واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی را در این شهرستان به علت بی توجهی به قوانین و توصیه‌های بهداشتی، کشتار غیر مجاز دام، نگهداری گوشت خارج از یخچال، خارج کردن مرغ از بسته بندی برای مخدوش کردن تاریخ تولید مرغ‌های تاریخ گذشته و استفاده از چربی‌های صنعتی در کباب کوبیده به مراجع قضایی معرفی کردند.

آذربایجانی افزود: پس از طی مراحل قضایی پرونده متخلفان، متصدیان یک واحد قصابی محکوم به پرداخت ۱۸میلیون ریال جزای نقدی به جایگزینی از شش ماه حبس، یک واحد مرغ فروشی محکوم به پرداخت ۹ میلیون ریال به جایگزینی از سه ماه حبس، یک واحد کبابی محکوم به پرداخت ۹ میلیون ریال به جایگزینی از سه ماه حبس، یک واحد قصابی در بخش ضیاء آباد محکوم به پرداخت ۳۶ میلیون ریال به جایگزنی از شش ماه حبس شدند.

او اضافه کرد: یک واحد عرضه فرآورده خام دامی هم تبرئه شد.

به گفته او، محکومان چنانچه از اجرای مفاد حکم تخلف کنند برای بار نخست یک چهارم تا یک دوم به مجازات حکم افزوده خواهد شد و در صورت تکرار مجازات حبس اجرا خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را از طریق شماره ۴ رقمی ۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
بسیار عالی
احسنت
بازی با جان و مال مردم خط قرمز سازمان سلامت محور دامپزشکی است.
نظر شما
ادامه