کد خبر: ۵۱۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از تایید رای ده ماه حبس برای متصدی آشپزخانه متخلف در دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر ولی الله جغتایی» اظهار کرد: این پرونده که منجر به صدور رای قطعی برای آشپزخانه متخلف شد، در اردیبهشت سال جاری پس از بازدید و بازرسی کارشناسان نظارت بهداشتی این شبکه از فراورده های خام پروتئینی از این واحد تشکیل و پرونده جهت رسیدگی به دادگستری شهرستان ارسال شد.

در  این بازدید و بازرسی مقادیری گوشت و پوست مرغ و آلایشات موعد مصرف گذشته و فاسد به همراه گوشت جوجه خام آغشته به رنگ مصنوعی غیرمجاز کشف، ضبط و معدوم شد.

این آشپزخانه متخلف بلافاصله طبق دستور مقام محترم قضایی پلمپ شد و پرونده تخلف به دادگستری شهرستان ارسال شد. 

پس از طی مراحل قانونی رای ده ماه حبس برای متصدی این آشپزخانه متخلف صادر و وی به اتهام عرضه مواد پروتئینی غیرقابل مصرف، تاریخ مصرف گذشته و استفاده از رنگهای مصنوعی در تهیه جوجه خام زعفرانی توسط مراجع قضایی حکم حبس اجراء گردید.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Finland
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
1
0
متاسفانه این رنگ ها با مجوز علوم پزشکی البته جهت مصرف در صنایع غذایی و شیرینی پزی همه جا فروخته میشن و جالبه در صنایع غذایی اجازه مصرف دارن ولی اگه به مرغ بزنه طرف ۱۰ ماه میره زندان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
علوم پزشکی چنین مجوزی نداده
نظر شما
ادامه