کد خبر: ۵۲۷۶۶

کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی با بازدید و نمونه برداری از رستورانهای سطح شهر، نظارت کافی بر نحوه نگهداری و عرضه مواد خام دامی را داشته و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر، «دکتر قلی زاده» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت: متصدی یک واحد رستوران در این شهر که اقدام به عرضه کباب فاسد و ممانعت از ضبط اقلام فاسد و توهین و تهدید کارشناسان اداره دامپزشکی کرده بود، بعد از صدور دستور دادستان شهرستان، پلمب شد.

وی گفت: طی گذراندن مراحل رسیدگی به پرونده توسط دستور دادستان شهرستان ملایر، متصدی واحد متخلف، محکوم به منع اشتغال به مدت دو سال به مشاغل کبابی و مرتبط با تغذیه و تحمل دو فقره با عنوان 74 ضربه شلاق تعزیری درجه 6 و یکسال حبس بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه گردید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کارشناسان و بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر با بازدید و نمونه برداری از رستورانهای سطح شهر نظارت کافی بر نحوه نگهداری و عرضه مواد خام دامی را داشته و با متخلفان احتمالی در همین راستا برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

 

نظر شما
ادامه