کد خبر: ۵۲۹۷۸
تعداد نظرات: ۱۰۷ نظر
 
 
 
 
 
 
 
 

این تصاویر کارنامه تعدادی از افرادی است که با سهمیه های مختلف در کنکور ۹۸ وارد رشته پزشکی روزانه دانشگاههای دولتی شده اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کانال تلگرام پزشکان طرح، همانطور که مشخص است رتبه کشوری این افراد بالای ۱۰۰ هزار بوده است.

این افراد در دانشکده های پزشکی کنار افرادی می نشینند که رتبه های دو رقمی و سه رقمی را کسب کرده اند!

همچنین نکته مهم دیگر، نمره کل این افراد می باشد، بطور معمول نمره کل قبول شدگان بدون سهمیه در گروه پزشکی بین ۱۰ هزار تا ۱۲ هزار می باشد (از دانشگاه های سطح پایین تا دانشگاه های برتر) اما این افراد با نمره حدود ۶۸۰۰ تنها حدود ۶۰ درصد نمره آخرین نفرات پذیرفته شده در دانشگاه خود را کسب کرده اند!

این در حالیست که طبق قانون داوطلبان سهمیه ای در گروه پزشکی باید حداقل ۸۰ درصد نمره اخرین فرد قبولی دانشگاه خود را کسب کنند!!

و اینچنین است که فرمالیته بودن قواعد حاکم بر پذیرش سهمیه داران عیان می شود!!

 

انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
28
85
رتبه های بالای ۵۰۰ هزار هم با سهمیه وارد رشته دامپزشکی می شوند و چند سال آینده با افتخار رئیس شبکه های دامپزشکی و مدیران اداره کل دامپزشکی خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
همین حالاشم خیلی از مدیران کل با همین رتبه ها مدیر کل هستند.
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
26
83
طبیعیه که، وضعیت کشور که اینجوری شده فساد در تمام لایه هاش رسوخ کرده این آقایان زاده ها بایدم به حق طبیعیه خودشون برسن! سیستم درمانی کشور به سبزه هم آراسته شد!احسنت!!
پزشکی هم داره مثله دامپزشکی به فنا میره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
35
124
سهمیه یعنی تبعیض
منکه به شخصا راضی نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
والا به غیر از بچه های سهمیه ای همه راضین که این سهمیه برداشته شه
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
23
53
کسی رو می شناسم که با استفاده از همین سهمیه ها وارد دامپزشکی .سربازی معاف.طرح معاف.هوس استخدام شدن.بعد از کمی استخدام بعد هوس تخصص دامپزشکی =مرخص دادن همانا گرفتن تخصص همانا.تازه بعد از همه ی اینها تازه آقازاده این بار هوس دندانپزشک شدن کردن و الان هم مشغول تحصیل به عنوان کارمند دامپزشک تخصص در رشته دندانپزشکی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
31
65
دیگر باید هر سهمیه ای به غیر از سهمیه مناطق حذف شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
30ساله جنگ تمام شده. ما جنگ که تمام شد بچه بودیم . الان دیگه چند ساله بچه دار نمیشیم میگیم پیرشدیم. ادم می مونه چقدر شادند و سرحال که هنوز بچه دارند که هنوز کنکور میدهند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عزیزم چون سهمیه مناطق داری خودت بهت بدنگذره
میم سین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
29
83
به خدا این سهمیه ها ظلم است حتی درحق ارزشهای دفاع مقدس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
24
75
چی ژستی بگیرن فردا همین ها برای خلق الله.

خوب حق دارن .دکترن دیگه

باید بریم؟ از منشی هاشون با خواهش وقت بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اون بدبختی که بخاطر تو رفت جنگ ناقص شد نمیتونه خرج درس خوندن بچه شو بده با اون بچه ای که هر کتاب کار دلش بخواد باباعه میخره براش یکیه؟
یکم انصاف داشته باشید.
من خودم پدر رفت جنگ ناقص شد برگشت تنها چیزی که بما رسید همین سهمیه کنکور بود.
واقعا دلم برای پدرم میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
در جواب شما که پاسخ دادید باید بگم که ما به شهدا و جانبازان راه وطن احترام می گذاریم و واقعا درک می کنیم اما نقش فرزندانشون در قبولی کنکورررر ؟؟ باید بدونیم که برخی از بچه ها هم هستند که پدرانشون جانباز نبودند پدران بعلت وضع مالی نتونستن خرج کتاب کمک درسی و کلاس کنکور و ... بدن و واقعا هم باهوش و درس خوان هستند این هم انصاف نیست که به خاطر سهمیه قبول نشن بچه های جانباز ها که سهمیه این چنینی دارند تلاشی نمی کنند که میتوانند با هر رتبه ای ۱۲۳۵۶۷۷۸۹ البته با این سهمیه قبول بشوند و این بشدت بی عدالتی تلقی میشه که آینده فردی با رتبه ای که بزنی گوشیت شارژ میشه با دانشجویان تک رقمی و دو رقمی و اینا سر یه کلاس درس بشینن و آینده تحصیلی شون‌یکی باشه متاسفمممممممممم لطفا شما هم کمی منطقی فکر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
اون بدبختی که بخاطر ما رفت ناقص شد پس فردا بچش یه دکتر بدردنخور میشه میزنه ناقصمون میکنه انگار نه انگار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
اون بدبختی که ناقص شد، به گردن همه حق داره و دولت باید صرفا از طریق مالی و جذب نیرو کمک کنه که کرده، اما رقابت علمی و نخبه شدن، جای سهمیه بازی نیست بلکه پتانسیل بالایی از بهره وری هوش واستعداد ونبوغ میخواهد که فردا، آدمای مفیدی برای جامعه خواهندبود اما افسوس...
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
هر کسی که به خاطر من رفته جنگیده بیخود کرده اگر جنگ کرده و جهاد کرده به خاطر خدا بوده منتی هم بر سر خلق الله نیست قرار نیست گلوی ما رو فشار بدن و بگن ما به خاطر امنیت شما جنگیدیم و هر کاری که دلشون میخواد با مردم بکنن ................
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
تنها دفاعتون در برابر سهمیه همینه! فقط همین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
20
65
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
17
62
درود بر شما حکیم مهر عزیز جهت نمایش این کارنامه ها
خدا به فریاد مردم برسه وقتی زیر دست اینها بیفتند!!!!!!!!!!!! واقعا برای افراد باهوش متاسفم هیچ کجای دنیا اینطور نیست کاش تابلوی مطب ها و روی مهر پزشکان همینطور که که از سهمیه استفاده می کردند ، نوع و رتبه سهمیه درج می شد
زبان0 زیست 25 یعنی هیچچچچچچچچچچچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
درسته سهمیه ها خوب نیستن ولی خب من حداقل این رو میدونم که حتی اگه اون فرد با این درس مزخرفش از مرحله ی کنکور عبور کنه باید از هزااار مرحله ی دیگه خودش بدون هیچ سهمیه ای عبور کنه و یهووو که بعد از کنکور نمیان شما ها رو بکشن که اینا باید مثل منه بدبخت چندین سل از زیر دست هزار تا استاد ... رد بشن و بدبختی بکشن تا تازه بیان و بشن دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
17
62
ای وای ای وای این درصدها و رتبه ها در حد منشی مطب هم نیستند!!!!!!! چه عدالت نا امید کننده ای.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
30
36
توان درس خواندن ندارند . افسرده می شوند . واحدها را می افتند. کم می آورند. و....
پاسخ ها
نیکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
با همان نگاه که سهمیه گرفتند، نمره هم می گیرند.با چشم خودم دیدم که می گم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
19
65
جمع درصد فیزیک 4 نفرشون رویهم دیگه 36.8 میشه به 40 درصد هم نمی رسه !!!!!!!!!!!! من با درصد فیزیک 80 درصد منطقه 1 باید دامپزشکی قبول بشم . خدا یا من از حقم تو اون دنیا که سرنوشتم را تغییر دادند نمی گذرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
واقعا چه اجحافی میشه. چه حق و نا حقی !!!!!!!!!
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
هوش و ای کیو اندازه پشه
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
با دیدن این درصدا خیلی ناامید شدم اینا باید با درصدای ۲۰،۳۰و پایین تر قبول شن اونم پزشکی ولی منطقه ۳ های بیچاره باید درحد۸۰ به بالا بخونن تا شاید رشته ای قبول شدن،پزشکی که هیچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
14
44
افتضاح در سیستم آموزشی کشور. کی دیگه این سهمیه ها تمام میشن. این نسل با جنگ چقدر فاصله سنی دارد. این سهمیه برای این ها نامفهوم و غیرقابل قبول است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
موافقم . این شیوه افتضاحححححححححح است و این سهمیه واقعا غیر قابل قبول است و اکثرا مخالف این سهمیه مبهم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
13
28
حالا گنده ش در اومده. ما هم همین بلا سرمون اومد .
حالا هم باید هم پزشونو تحمل کنیم. و بشیم دکتر درجه ۳.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
13
43
اخه متاسفانه سهمیه فقط منوط به قبولی دانشگاه نمیشه، تازه اول کار دانشگاه است بعد تخصص بعد استخدام رسمی بدون ازمون و دریافت حقوق بدون کسورات، بعد هم ریاست اداره و بعد... واقعا این روند چه بر سر افراد توانمند میاره؟؟!! ایا این مدیران به افراد شایسته میدان میدهند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
10
45
دریغ است ایران که ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
مریم
|
Australia
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
95
36
اینجورا هم نیست چشم پزشکی بودند ک بارتبه پایین تر وباسهمیه قبول شدن...الانم بهترین ومعروف ترین چشم پزشک شهر هستند این ازین...واینکه سهمیه حق این بچه هاست مثلا سهمیه جانبازی وایثارگری وقتی پدرای امثال این بچه ها داشتن تو جبهه برا ناموس شما میجنگیدن تاالان تو صلح وارامش زندگی کنید پدرای شما داشتن زیر کولر تخمه وهندونه اشون ومیخوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
چه ربطی داره؟ تو همه جای دنیا مردم از کشورشون دفاع میکنند کجا دنیا به بچه هاشون سهمیه ورود دانشگاه میدن؟ بعدش پدر ما هم اون زمان بچه بود ..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
تو کلاس ما دو تا با سهمیه قبول شدن انقدر تنبل بودن معلم فیزک و زیست همیشه اونها رو از کلاس بیرون میکرد ولی الان پز پزشکی میدن. سهمیه بی عدالتی هست.
الهام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
حرف شما کاملا درسته ، پدرانشون زحمت کشیدن ، ولی بنظرم باید به بچه های این افراد کتاب و کلاس رایگان و یکسری مزیت دیگه بدهند ، نه اینکه با رتبه صدهزار بر صندلی پزشکی بنشینند ، قرار نیست چون پدرش جنگیده و بچش خنگه قبول بشه پزشکی، حق الناس همیشه پول نیست ، من خودم چار سال پشت کنکور بودم تا پزشکی اوردم ، من از این افراد نمی‌گذرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
........... تا حالا فکر نکردی باباشون برای چی رفته؟ اگه قرار بوده مزد بگیرن که چرا این همه ازشون ناز و ادا میارن؟ هان؟ باباشون رفته در راه وطنشون بچش باید ...... بخوره؟ اگه اینطوریه بابای منم رفته جبهه. ............ مگه کم بچه یتیم داریم؟ مگه همینا کمک های معیشتی براشون نمیفرستن؟ ...............
Niaz
| Germany |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
شما خودت سهمیه داری نه؟
با این جمله حقشونه خودتو گول نزن
طرف تیکه تیکه هم که شده باشه نمیتونه با جون بقیه بازی کنه دختر جون نمیتونه حق بقیه رو ناحق کنه حتی اگر پدر کسی زیر کولر هم تخمه شکسته باشه حق ندارن بچه های بیسواد کسی رو دکتر و مهندس جا بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل؟
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
الان خیلی از نخبه های کشور دارن مهاجرت میکنن به خاطر بیعدالتی الان خیلی هاشون تو هول و ولا افتادن که چرا نخبه ها دارن مهاجرت میکنن و اونجا نسلی رو تشکیل میدن و خنگ هاشون تو ایران می مونن و نسلی رو تشکیل میدن یعنی همه چیز به سمت نابودی پیش میره وقتی هیچ عدالتی نیست
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
69
27
الان بچه های شهدای مدافع حرم مرزبانان بیچاره تی که شهید میشن یا نیروی انتظامی و بقیه ارگانها هستند جانبازای بدبخت را ول کنید دیگه مگه ظرفیت دانشگاهها چقدر به شهدا و جانبازها میرسه سهمیه اساتید دانشگاه و معلمان و بهیاران و کارمندان بانک که بدتره این سهیدان بیچاره که بچه هاشون بی بابا بزرگ میشن و صد تا حرف و تحقیر از شما ادم های بی منطق میشنوند را نمیبینید قانون دیگه به جای فحش دادن به این بدبخت ها قانون را عوض کنید دعا میکنم شماها جایی قبول نشید چون حسودید و دنبال پول و پوست مردم فقیر را میکنید
پاسخ ها
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
دمت گرم لیلی واقعا از حسادت کسی بزرگ نمیشه هیچ خوار تر هم میشه اینا چه میدونن داشتن یه پدر بدون پا که سی و هشت ساله نتونسته راه بره یعنی چی؟
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
کلی راه دیگه هست برا حمایت و رسیدگی
کم پول میدن؟
این سهمیه ها فقط حق خوریه هر چقدم میخاید به خودتون تلقین کنین که نیس اما هست
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
76
26
بی خود کردی! رفتی چند تا کارنامه متفاوت رو تلفیق کردی، ذهن بقیه رو مشوش میکنی. متاسفم براتون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
چیه خودتم سهمیه داشتی؟ ناراحت شدی؟؟بی عدالتی رو دوس داری؟
........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
10
70
ما فامیلی داریم پدرش شهید شده ۲۵درصد سهمیه داشت با درصد های های که تو کنکور زد خیلی راحت میتونست با سهمیه بده پزشکی ولی گفت من پدرم به خاطر دین و وطنش رفته شهید شده نه برای راحتی و خوشی من از سهمیه استفاده نکرد الان معلم هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
شرف داره به این دکترای سهمیه ای حق خور
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
چه طرز فکر زیبا و منطقی داشتند ایشان آفرییییییییییین به تربیت ، افتخار میکنم که چنین فرزندی هم وجود داره !!!!!! جانبازان به خاطر وطن و دین شهید شدن نه به خاطر اینکه بپه هاشون مثل آب خوردن کنکور بدن و با رتبه ها و درصد های افتضح پزشکی قبول شن و به ریش پشت کنکوریایی که سهمیه نداشتن بخندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
34
20
.......... نگو من سهمیه دارم درصدام بالا هم بود قبول نشدم از خودت کارنامه میسازی بخوای کارنامم میفرستم ببینی
افسوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
9
39
با این نمره ها حتی پرستاری آزاد هم نمیشه بیاری تو منطقه. اما با این درصدای آبکی دارن پزشکی میارن.......
علم ربطی به ایثارگری نداره
علب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
7
40
واقعا متاسفم....اکثر بچه های جانبازا و شهدا عادت کردن به ............... ...تو فامیل و دانشگاه و محل کار زیاد دیدم اکثرا هم اعتقادی به کار و ایثارگری پدرانشان ندارند و فقط از منافعشان استفاده میکنند...بچه های همچین معتقدی هم نیستن والا....
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
9
20
ازكجا ميشه أسامي همه قبول شده هاي سهميه اي را بدست اورد
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
قبلا یه کانالی تو تل بود که اسامی پزشکان سهمیه ای رو اعلام میکرد امیدوارم هنوزم باشه و خدا ادمین این کانال رو حفظ کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
13
20
یکم فکر تون به کار بندازیر مگه میشه کسی صد هزار کشور شه در حالی که رتبش ۱۰۰۰ منطقه هست .؟؟؟؟؟؟؟؟
برید
درباره اونجایی که با پول صندلی ها رو می خرن مطلب بگذارید
کلا سهمیه یه چیز اشتباه هست اگه به فکر جانباز های بدبخت هستید برید یکم تو هزینه های دوا و درمان بهشون کمک کنید نه با این سهمیه ها ملت رو بندازید به جو نشون
پشت کنکوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
11
24
سهمیه ایثارگری پایمال کردن خون شهیدان
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
20
12
این درصدها هیچ کدام صحیح نیستند
و یا اینکه شیمی را به نسبت بقیه دورس بهتر زده اند
لطفا اصلاح کنید
اوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
8
24
بابای من اون موقع که جنگ بود بچه بود والا خوبه با همچین درصدایی پزشکیم راهشون میدن کلا ملت ما سراسر تبغیضه
Maedeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
7
13
این واقعا حقیقت داره با رتبه ۱۰۰۰۰۰بتونه پزشکی بخونه اونم سراسری ؟؟؟
اشتباهه چنین چیزی امکان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
کاملا حقیقت داره متاسفانه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
6
8
دو تا صفرشونو ور میدارن 100000میشه 1000
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
28
11
هیچ وقت ارزو نکنید سهمیه داشته باشید.
من خودم سهمیه دارم ولی بنظر شما میارزه که پدرتون نتونه راه بره؟
معلومه کسایی که پدرشون رفت جنگ باید سهمیه داشته باشند.
پدر اونیکه نمیتونه تکون بخوره با پدر شما که سالم و میتونه خرج خونه رو بده با هم باید برابر باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بهتره بجای سهمیه امکانات دیگه داده بشه تا حق بقیه هم ضایع نشه مثه حقوق
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
شماها که کلی امتیاز دارید .خدمات درمانی رایگان و حقوق ماهیانه و سفر رایگان و معافیت سربازی و اولویت استخدامی و .... کسی که واسه تحصیلش هم سهمیه بخواد حالا به هر دلیلی یا تنبله یا کند ذهن که توانایی رقابت با هم سن و سالی هاشو نداره والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
برای اون بچه ای که پدرش پول نداره خرج کنه چی؟ کمک مالی و ... رو میتونن جایگزین این سهمیه ها کنند. خودتون رو بگذارید جای کسایی که کل زندگی و اعصاب و جوونی شون رو پای این غول کنکور گذاشتن تازه تهش میشن یه آدم بیکار افسرده داغون...
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
پدرامون نه ولی خودمون باید برابر باشیم پدر شما به خاطر زحمتی که کشید و فداکاری که کرده کلی پول میگیره و تقدیر میشه
خود شما کاری کردی؟ یا اصلا الان جنگه؟
خدایی حالتون خوش نیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
.......... نگو
چه ربطی به پدرت داره کنکور؟
کسی که نتونه رقابت کنه به طور عادی کند ذهنه .
....... نگو
فاطمه
|
Brazil
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
6
21
اوکی مشکلی نیست اگه تغییری توی سهمیه ها ایجاد نمیکنید حداقل یه قانون بذارید روی تابلو مطب و مهر پزشکیشون نوشته بشه : پزشک سهمیه ای .ماهایی که پول میدیم میریم پیش پزشک حق داریم تصمیم بگیریم پولمون تو جیب کی بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دوست عزیز طرف بعد از کنکور نمیاد شما رو ویزیت کنه که . بعدشم شما الان میرید دکتر ازش میپرید عربی چند درصد زدی تا ببینم درست خوب بوده یا نه ؟
فردی که الان رفته وارد دانشگاه شده فقط یه مرحله رو رد کرده و برای دکتر شدن و ویزیت کردن شما 7 سال درس میخونه بدون هیچ سهمیه ای بعدش کلی کشیک میده تا شما یهو نصف شب دلت درد کرد و رفتی بیمارستان با عشق و علاقه درمانت کنه بعد تو میگی چون ریاضیت خوب نبوده و عربیت رو بد تست زدی یعنی دکتر بدی هستی ؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
6
21
.............. کسی که واقعا دلش پاک باشه و حق الناس حالیش باشه هیچوقت حتی اگه جاپباز ۹۹ درصد هم باشه اجازه نمیده بچش با سهمیه وارد دانشگاه بشه . .............. خودتونو گول نزنید .................... هرکی هم چیز بدی به من بگه حتما خودش بچه سهمیه ایه . چه بخواد رو کنه چه بخواد نکنه
Mina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
21
13
واقعا برای همتون متاسفم،من سهمیه دارم،اونم ۲۵ درصدی،فقط ی چیزی رو میخوام بدونم،منی دخترم ک با ۱۸ سال سن،هنوز دارم زیر لگدای پدرم،حرفای پدرم،له میشم،میدونین وقتی پدرتون جانباز اعصاب و روانه یعنی چی؟یعنی اینکه ۹ شب ب بعد نمیتونی درس بخونی،نمیتونی لامپارو روشن کنی ک بخوای درس بخونی مبادا یهو پدرت عصبی شه،هر کدوم از شما ها که دارین این حرفارو میزنین،چ دختر چ پسر ب این فک کردین ک هر شب استرس داشته باشین یه موقع پدرتون امروز عصبی نباشه،یهو قاطی نکنه درو باز کنه بیاد تو اتاق؟میتونین هر شب با این استرس تو اتاق درس بخونین؟تمرکز داشته باشین؟این یعنی عدالت درس خوندن؟که من هر شب استرس اینو دارم ک امشب چ اتفاقایی ممکنه سرم بیاد؟حتی یک روزم میتونین خودتونو جای ما بزارین؟جداااااا از همه ی اینا اینکه هر زحمتی که میکشی میگن ب خاطر سهمیه س اگ سهمیه نداشت هیچی نمیشد،برادر من ب خاطر حرفای ی سری ادما مثل شماها از سهمیه ش استفاده نکرد،تونست مثه همه ی دانشگاه بره ولی همین شماهایی ک میگین همچی برا اینا امادس،برادر من با کلی سن با مدرک مثل شماها تو خونس یا داره زیر دست بقیه کار میکنه،اگ همین حرفای شماها نبود شاید برادر منم الان یه زندگی اروم داشت،تنها ارزوم اینه ک یکی از شما فقط یکی از شماها رو یک روز بزارن جای ما زندگی کنه همین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
شرایطتتون واقعا سخته ولی قبول کنید خیلی های دیگه هم همین وضعیت رو دارن و پدرشون جانباز نیست و سهمیه ندارن... پدرایی که دخترشون رو محدود میکنن و نمیزارن درس بخونن و کتک میزنن ... دنیای بی عدالتیه قبول دارم ولی دلیل نمیشه که بچه هایی که این شرایط رو ندارن هم در حقشون بی عدالتی بشه . بچه هایی که زندگیشون عالیه هم نمیتونن به خاطر این بی عدالتی حقشون خورده بشه چون اون ها هم شبانه روز تلاش کردند و از همه چیزشون گذشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
مایی که پدرمون از کار افتاده بود و بدون هیچ سهمیه ای و بدون عضویت جایی چند سال پشت کنکور خوندیم تا به چیزی که می‌خوایم برسیم ؟!
یا بچه‌هایی که حتی شرایط بدتر از من داشتن؟پس لطفاً فکر نکنید شرایط خیلی نادری دارید!!!
بد بودن شرایط توجیه قشنگی واسه مفت خوری نیست:)
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خیلی های دیگه همین شرایط شما رو بدون سهمیه دارن
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خیلی ها درک نمیکنند
و فکرمیکنند بنیاد چقدر حقوق و مزایا میده
ارمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
11
12
این کارنامه‌ها جعلیه. کارنامه کنکور این شکلی نیست که. اینها رو خودشون ساختن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
8
10
چجوریه ک من درصدام از اینا کمتر بود ولی رتبم از اینا بهتر
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
6
11
من قبلا خیلی احترام و ارزش قائل بودم برای کسانی که خانواده شهید هستند ولی از وقتی که دوتا پزشک سهمیه ای بیسواد زندگی من رو نابود کردن دیگه ته قلبم حس خوبی نسبت به این افراد ندارم فکر میکنم با این سهمیه ها فقط ارزش دفاع مقدس رو میبرن زیر سوال جالب اینجاست که این دو تا دکتر پست های مدیریتی هم دارند و با اشتباهاتشون و تصمیم های غلط ضرر های وسیع تری برای جامعه ایجاد میکنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
7
13
سلام
در رشته تجربی با سهمیه ۲۵درصد یکی از اقوام که خیلی از نظر درسی ضعیف بود و این درصدهاش هست
زیست: ۸ درصد
زمین : صفر
شیمی:صفر
ریاضی:صفر
شیمی: ۲ درصد
فیزیک: ۱۲
زبان:صفر
عربی:25
ادبیات:20
دینی:۳۸
رتبه اش در سهمیه شد ۱۵۰۰
رتبه کشوری بدون سهمیه: ۱۱۳۰۰۰

پزشکی دولتی بیرجند قبول شد.
بخدا کارنامه اش دست من هست.و همش واقعیت هست.
حق فرزندان من و شما ضایع میشه.اعتراض کنین فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
کارنامشو واقعا نشونت داد؟
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
این دیگه خیلی الکیه رو هوا حرف نزنید
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
6
17
عزیز این ترازش 3000 هم نمیشه
اطلاع نداری حرف نزن
سهمیه غلطه منم مخالفم ولی کمی بهتره صادق باشیم
من مشاور کنکورم

میانگین 50عمومی
میانگین 40 تخصصی
حائز پذیرش پزشکی توسهمیس

کارنامه هایی که حکیم مهر گذاشته اصلا کارنامه کنکور نیستن
شکل و شمایل کارنامه کنکور متفاوته
باز میگم سهمیه تبعیضه ولی اینجورم که شما میگید نیست
قربانی
|
Canada
|
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
6
12
امیدوارم همه پزشکان سهمیه ای هر پولی که در میارن براشون درد بی درمون بشه که با جون مردم بازی میکنن واقعا روح شهیدان در آرامشه؟
پاسخ ها
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
اقای قربانی همشونم که بیسواد نیستن ما کلی نخبه و نابغه و حراح داریم که از خوانواده شهدان وافراد موفقین
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
جناب متین 99 درصدشون بی سواد و بی استعداد و به درد نخورن
کسایی هستن که اگه سهمیه حذف بشه جوری اعتماد به نفسشون میاد پایین میرن سراغ خود کشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
4
12
کاشکی توی مهر نظام پزشکی اینا ذکر بشه سهمیه ای.
حداقل فقط میتونن مدیر و رئیس میشن که دست مردم نیست و انتصابیه ولی برای درمان کسی بهشون مراجعه نکنه
فاطمه منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
5
6
چرا دروغ میگی من با رتبه ۶۰هزار کشوری پرستاری و مامایی و علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل شیراز و اصفهان قبول نشدم درحالیکه دینی ۷۰درصد،، عربی ۶۰درصد ادبیات ۴۹درصد زبان ۱۸درصد ریست ۲۰درصد شیمی۱۶درصد فیزیک ۱۲درصد و ریاضی حدودا ۲درصد زده بودم،
پاسخ ها
.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
ی نگا به درصدات بندازی میفهمی نباید اصن مجاز به انتخاب رشته میشدی
زیاد خودتونو تحویل گرفتی هر چی بیشتر سکوت میکنیم پر رو تر میشید
ناشناس
|
India
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
2
5
ای خدابرسان دادرس مارا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
منم با رتبه 2000 پزشكي شيراز قبول شدم اگر اين كارنامه ها درست بود الان بايد دانشگاه تهران درس ميخوندم در صورتي كه دختر عمم بدون هيچ سهميه اي با ٦٠٠٠ داره صنعتي شريف ميخونه اصلا معلوم نيست چجوري اگر دنبال ناحقي باشيم سهميه كوچك ترينشونه
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
3
9
اینایی که میگن طرف شهید شده نتونسته خرج تحصیل بده، مگه فقط سهمیه دارن؟ خیر، هزار جور حقوق و کمک مالی میشه، همین شهید بعد چند سال بازنشسته میشه و حتی بازنشستگی میگیره، اگه زنده بود انقد درامد نداشت،
بعدشم پدر مام رفته جنگ حالا ...... شهید نشده، از سهمیه هم استفاده نکرده،
سهمیه ها باید حذف بشن تا عدالت برقرار بشه.
پاسخ ها
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
الی جان اصلا ایثارگرا با شما رقابت نمیکنن حقی از تو خورده نمیشه
سهمیه ایثارگرا مازاد بر ظرفیته
یکم منطقی باشیم
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
جناب متین مازاد بر ظرفیت نیست این فقط ظاهر قضیه اس
اصلا اگرم باشه کسی که 100هزار شده حقشه بشینه کنار رتبه دورقمی سه رقمی ها؟
اگر این ظرفیت به اصطلاح مازاد با بچه های سهمیه پر نشه با اونایی که حقشونه پر میشه پس اگر سهمیه نباشه عادلانه تره
واقعا چرا نمیفهمید
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
سهمیه فقط جانبازی نیست تازه بهشون حقوقی نمیدند نفست از جای گرم بلند میشه برو یک بنیاد نا بفهمی
مم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
مگه چقدر حقوق میدن؟ اگر زنده بود انقدر درآمد نداشت؟ اگر رنده بود شاید ده برابر درآمد داشت تا دهن ادم هایی مثل شما رو ببنده
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
10
8
داداش ها من پدرم 30 درصد ایثارگری و سابقه 2 سال حضور در جبهه رو داره . و از لحاظ عصبی مشکل دارن . من حاضر بودم 1 درصد هم ایثارگری نداشتند ولی سلامتی داشتند . بچگی هامون با پرخاشگری های پدر گذشت . شما در ناز و نعمت پدر ها سالم دارین زندگی میکنین . نباید ما یک حقی داشته باشیم ؟
پاسخ ها
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
کم از نظر مالی تامینتون میکنن
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
12
8
اگه این شکلیه چرا منی که سهمیه دارم نتونستم با میانگین 50 قبول بشم من که خیلی بیشتر از اینا زدم
در ضمن این کارنامه معلومهه ساختگیه
دوما اینم بگم که بچه های سهمیه دار مازاد بر ظرفیتن یعنی هیچ اسیبی نمیزنن
گناه نتراشیم
نفرین چرا؟؟؟
ما زندگی الانمونو ببه شهدا مدیونیم
درسته که من با یه پدری که 38 ساله نمیتونه راه بره باشم نتونم از سهمیه اش اسفاده کنم
شما چون نکشیدید نمیفهمید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
2
2
الان دیدید پس هی شعار ندین که پزشکی ال و بل هست و حتما باید نخبه ها بخونن نه عزیزان پزشکی هم سختی درس خوندش مثل بقیه رشته هاست بخصوص مهندسی که البته اگه مهندسی رو درست آموزش بدن و امتحان بگیرن شاید خیلی سخت تر از پزشکی هم هست
کاش عدالت فقط ی شعار نبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
3
4
واقعا باید تاسف خورد
چن روز پیش داشتم همینارو نگا میکردم طرف 103هزار و خوردی شده بود پزشکی میخونه الان بعد ی نفر از اقوام ما 3هزار و خوردی سراسری شد اما به خاطر این سهمیه ها و سهمیه سیل و زلزله و تفکیک جنسیتی نتونست با رتبه 860 منطقه سه پزشکی بیاره
به خاطر این سهمیه های بسیار ناعادلانه ادمای باهوش و مستعد که لیاقت بهترین رشته هارو دارن قبول نمیشن و اینایی که ضریب هوشیشون در حد ........ نیس با کلی سهمیه پزشکی قبول میشن خیلیاشونم ازاد و شهریه پرداز میرن که بازم پولشو بنیاد میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
3
8
به خدا آب از گلوشون پایین نمیره چون پسر من با رتبه بالا رفت پرستاری خدا از این ظلم نگذره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
5
4
سلام این کارنامه ها دروغی بیش نیست .بچه های سهمیه ای مازاد ظرفیت دانشگاه هستن و باید هشتاد پنج درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده رو بیارن و این حد اقل ترین نمرشونه شاید از هشتاد و پنج درصد بیشترم باشن و حتی از آخرین های پذیرفته شده بهتر باشن گفتم که مازاد ظرفیت پذیرفته میشن و جای کسی رو نمی گیرن آیا این رواست فردی که در شرایط درستی بزرگ نشده از نعمت پدر به طور کامل برخوردار نبوده و از لحاظ روحی و روانی و حتی اقتصادی وضعیت خوبی نداشته باشه و این مصیبت ها جنبه عمومی حکومتی داره . عدالت به معنای برابری نیست نتیجه عدالت برابری است . بعدشم جای کسی رو نگرفتن مازاد ظرفیت پنج درصدی هستن و باید هشتاد و پنج درصد نمره رو در حد اقل ترین مرتبه بیارن
مم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
0
اقا دیگه سهمیه جانبازان دفاع مقدس تموم شده خودمونم میدونیم کدوم سهمیه برای شهدا هست و اینکه سهمیه هیئت علمی و ......... هست
مم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
1
2
شماهایی که خیلی دلتون میسوزه
برید یقه اینایی رو بگیرید که سوال هارو میفروشند
اینایی که صندلی میخرند
اینایی که سهمیه اساتید دارند و ازهرجایی بچه رو میارند دانشگاه خوب
اینایی که سوال های فروخته شده رو حل می‌کنند
اینایی تو نهایی سوال میفروشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
1
عدالت‌ آموزشی‌ درکشوربایدازریشه‌ حل‌ بشه
ازورودبه‌ مدارس‌ تادانشگاه‌
آموزش‌ بمعنی‌ واقعی‌ رایگان‌ باشه‌ نه‌ اینکه‌ ثروتمندان‌ ازبهترین‌ امکانات
آموزشی‌ ومعلمان‌ بهره‌ ببرندوافرادچه‌ فرزندان‌ ایثارگروچه‌ دیگرافراد
کم‌ برخوردارمالی‌ نتونن‌ درشرایط‌ مساوی‌ رقابت‌ بکنن
تازه‌ تعبیض‌ ورانت‌ درخون‌ اکثریت‌ افرادجامعه‌ هست‌ ،فقط‌ فرصت‌
وشرایط‌ برای‌ همه‌ پیش‌ نیامده
مثل‌ رانت‌ وفساددربانک‌ ها‌ وشهرداریهاوتمامی‌ ادارات‌ دیگر
وجدانن‌ چندنفرازما‌ ایرانیها‌ اگرفرصت‌ پیش‌ بیایدازرانت‌ وتعبض
وناحقی‌ استفاده‌ نمیکنیم.....؟!
اگرطالب‌ حق‌ ایدپیگیرحل‌ ریشه‌ ای‌ بی‌ عدالتی‌ باشید
که‌ عده‌ ای‌ دراین‌ چندسال‌ باجیبی‌ خالی‌ تونستن‌ ازطریق‌ رانت
سیاسی‌ به‌ ابرسرمایه‌ داربی‌ رحم‌‌ وفاسد تبدیل‌ بشن‌ ،وملت‌ رو
درگیریکدیگربکنن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
0
به خدا نظامو خون شهدا رو و ولایتو زیر سوال میبرید ملت عدالت میخواند باید مملکت به دست درسخوانها باسوادها نخبه ها اباد بشه و انشالله بدست صاحب اصلیش امام زمان برسه
نظر شما
ادامه