کد خبر: ۵۶۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر زینب محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان در مصاحبه با واحد خبر صداوسیمای مرکز لرستان از انجام عملیات گسترده ضدعفونی اماکن روستایی ودامی در استان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر زینب محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان با حضور در محل استقرار اکیپهای ضدعفونی کننده در روستای رباط نمکی درمصاحبه با واحد خبر صداوسیمای لرستان گفت: باتوجه به جلسات متعدد استانی درراستای چگونگی مبارزه با ویروس کرونا، دامپزشکی لرستان باتوجه به اهمیت موضوع با همکاری ادارات دامپزشکی شهرستانها و استفاده از توان پرسنل مجموعه و با کمک نیروهای بسیج سپاه پاسداران اقدام به انجام ضدعفونی در مناطق روستایی استان نموده است. لذا جادارد از کلیه همکاران و عزیزانی که در این خصوص تمام تلاش خودرا در مبارزه با این بیماری به کارگرفته اند تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: از مردم عزیز هم استانی تقاضا داریم ضمن رعایت نکات بهداشتی، جهت تامین فرآورده های خام دامی، سعی نمایند از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی اقدام نمایند و از خرید فرآورده های خام دامی که بدون لیبل دامپزشکی و یا خارج از این محدوده می باشد جدا خودداری نمایند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان درپاسخ به خبرنگار واحد خبر صداوسیمای مرکز لرستان مبنی براینکه آیا این بیماری از دام به انسان سرایت دارد؟ گفت: تاکنون چنین فرضیه ای ثابت نشده است و انتقال آن از دام به انسان گزارش نشده است، ولی احتمال می رود که از انسان به دام چنین فرضیه ای مطرح باشد، لذا از هم استانی های عزیز خواسته می شود که از تماس مستقیم با دام و طیور جدا خودداری نمایند تا با رعایت فراگیر نکات بهداشتی بتوانیم از این بحران نیزبه سلامت خارج شویم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
1
0
لطفا از ایشان سوال بفرمائید. کدام درمانگاه یا داروخانه دامپزشکی را هم ضدعفونی کرده اند؟
سرکار خانم محمد خانی چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
نظر شما
ادامه