کد خبر: ۵۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع آزمایشگاه کشت سلولی دام در استان راه‌اندازی می‌شود.

دکتر شهرام دیلمقانی اظهار داشت: در حال حاضر ساختمان این آزمایشگاه احداث شده و تجهیز این آزمایشگاه در دست اقدام است.
وی با اشاره به اهمیت احداث این آزمایشگاه تصریح کرد: آزمایشگاه کشت سلولی آذربایجان غربی در مرحله کار کارشناسی است و برای این منظور کارشناسان در حال کسب آموزش برای راه‌اندازی این آزمایشگاه هستند.
این مسئول افزود: دستگاه‌های مورد نیاز برای این منظور خریداری شده و پس از کسب آموزش‌های لازم توسط کارشناسان این آزمایشگاه راه‌اندازی می‌شود.
دیلمقانی هدف از راه‌اندازی این آزمایشگاه را شناسایی و مبارزه با برخی بیماری‌های ویروسی عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی چنین آزمایشگاهی در سطح کشور بی‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته نمونه‌های مورد نظر استان به دیگر آزمایشگاه‌های مرجع کشور ارسال و نتیجه اعلام می‌شد ولی در حال حاضر این اقدام در سطح استان انجام خواهد گرفت.
این مسئول راه‌‌اندازی این آزمایشگاه را چهارمین توانمندی بخش دامپزشکی استان اعلام کرد و اظهار داشت: در صورت راه‌اندازی این آزمایشگاه، آزمایشگاه کشت سلولی استان به عنوان آزمایشگاه ممتاز منطقه‌ محسوب می‌شود.
دیلمقانی از اخذ گواهی بین‌المللی استاندارد جهانی توسط دامپزشکی آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: از این طریق می‌توان شاهد اصلاح تمام فرآیندها و خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع شد.
وی افزود: کاهش مدت زمان انجام خدمات دامپزشکی، کاهش هزینه‌های انجام فعالیت دامپزشکی و سهولت انجام کارها و به تبع آن افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از مزایای اخذ این گواهینامه است.
این مسئول افزود: اخذ گواهی استاندارد جهانی ISO9001:2008 سبب ارتقای روحیه کار گروهی و پویایی مجموعه دامپزشکی استان خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
|
-
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۲
0
0
فقط ششصد سال اولش سخته . . .
نظر شما
ادامه