کد خبر: ۵۸۹۷۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

در ادامه سلسله دعوت های مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از مسئولین استانی، رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان، شهردار منطقه 13 شهرداری و تعدادی از مسئولین مدیریت شهری از بخش های مختلف این اداره کل بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «پور محمد شریعتی نیا» نایب رئیس شورای اسلامی کلان شهر اصفهان و رئیس شورای شهرستان اصفهان، «دکتر فریده روشن» عضو و رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر اصفهان، «مهندس محمد شرفا» شهردار منطقه 13 شهراصفهان و همراهان با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان با «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل و معاونین ایشان دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ابتدا دکتر موحدی ضمن خیر مقدم به نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان و همراهان در ادامه پیرامون قدمت و تشکیلات نوین دامپزشکی از سال 1304 تاکنون مطالبی را به اختصار توضیح داد.

 وی به اهم وظایف دامپزشکی در سطح کشور نظیر صیانت از سرمایه های دامی تا ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه پرداخت و تصریح کرد: سالیانه بیش از 13 میلیون نوبت سرواکسیناسیون دام حاصل تلاش همکاران ما در پیشگیری و مقابله با انواع بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام می باشد.

دکتر موحدی به نظارت بهداشتی مستمر کارشناسان دامپزشکی بر تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی و اجرای طرح های تشدید نظارت ها به مناسبت های ملی و مذهبی اشاره و اظهار نمود: در عید سعید قربان امسال، بیش از 7 هزار و 500 راس دام زنده تحت معاینه و بازرسی اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی استان قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان به نظارت های دامپزشکی در راستای صادرات فرآورده های دامی خوراکی و غیر خوراکی اشاره و تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری بیش از 14 هزار تن فرآورده به اقصی نقاط جهان صادر شده است که خوشبختانه افزایش 5/2 برابری میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال پیش را شاهد هستیم.

سپس «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به نقش و جایگاه دامپزشکی در سطح جوامع مختلف، ضمن تشکر و قدردانی ازهمکاری و حمایت های مسئولین شهری از اهداف و اقدامات دامپزشکی استان،  مساعدت بیشتر مسئولین شهرداری های منطقه 4 و 13 شهراصفهان به جهت تحقق اهداف والای سازمانی و شناخت بیشتر مردم از سازمان دامپزشکی کشور را خواستار شد.

وی به تشکیل جلسات پیشین با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری منطقه اشاره و تصریح کرد: با گذشت بیش از 40 سال از استقرار اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در منطقه 13 شهری، شایسته است با نامگذاری خیابان یا میدانی با عنوان دامپزشکی، موجب دلگرمی کارکنان پرتلاش این نهاد تخصصی خدمت رسان باشیم.

«دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت نیز به تعامل های گذشته و حال شهرداری و دامپزشکی استان اشاره و تصریح کرد: طرح های در دست اقدام، همچون ساماندهی پرنده فروشی های شهر اصفهان، به تضمن سلامت جوامع شهری می انجامد.

«مهندس شرفا» شهردار منطقه 13 شهر اصفهان نیز ضمن بیان همکاری های خوب و مستمر دامپزشکی و شهرداری، بر حمایت از اهداف و اقدامات دامپزشکی در سال جاری تاکید نمود.

سپس دکتر فریده روشن عضو و رئیس کمیته نامگذاری شورای اسلامی کلان شهر اصفهان با اشاره به درخواست اداره کل دامپزشکی استان با موضوع نامگذاری خیابان ویا میدانی به عنوان دامپزشکی، از مراحل ابتدایی تصویب طرح مذکور در این کمیته خبر داد و روند اداری آن را تشریح کرد.

پور محمد شریعتی نیا رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان نیز از خدمات و اقدامات سازنده دامپزشکی در سطح استان تشکر وقدردانی نمود و اظهار داشت: به واقع دامپزشکی مهد سلامت جامعه است.

وی اذغان داشت: اگر به توصیه های بهداشتی دامپزشکی در امر پیشگیری از بیماری ها توجهی نشود، جامعه با ضرر مواجه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: دامپزشکی تضمین کننده سلامت جامعه است، قبل از اینکه مشکلات به حوزه بهداشت و درمان جوامع انسانی ارجاع داده شود.

شایان ذکر است پس از این نشست صمیمی، مدیران شهری مدعو، از آزمایشگاه مرکزی، اداره قرنطینه و امنیت زیستی و اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل دامپزشکی استان بازدید نمودند و از نزدیک با وظایف تخصصی این دستگاه اجرایی آشنا شدند.  

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
2
0
با این کار ایا مشکلات دامپزشکان و شان دامپزشکی ارتقا پیدا میکنه؟؟! موضوعات مهم کنار رفته فقط اسم یه خیابان به نام دامپزشک باقی مونده. حیف سرمایه مملکت کهصرف حقوق و مخارج این جلسات میشه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
نظر شما قابل احترام ولی من به شخصه از شنیدن اینهمه نگاه منفی در بین همکاران دامپزشکی متاسف میشم ، مگه اینهمه خیابان و کوچه به نام و یاد کسی نامگذاری میشه مشکلی رو حل میکنه ، مهم احترام گذاشتن به حرفه و شانیت کار هست که ولقعا گار خوب و پسندیده ای رو انجام دادن
جامون و نگاهمون رو عوض کنیم بخش قابل توجهی از مشکلات حل میشه حداقل هضمش راحت تر مشه وخودمون رو عذاب نمیدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
0
من اسم کوچه خودمون را گذاشتم صبح اسم نداشت
پاسخ ها
بن بست دامپزشکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اگر یک بن بست رو بنام دامپزشکی بزنید بهتر است یا نام باتلاق گاوخونی رو عوض کنید بزارید باتلاق دامپزشکی چون در دامپزشکی هرچه بیشتر فعالیت کنی بیشتر فرو می روی
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
0
دکتر سلام کاش یک سی سی الکل سفید به همکاران میدادین شما که همه ارگانها را ضدعفونی رایگان کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
اداره کل برای همه اداره ها و ستادها کار ضدعفونی را انجام داده به جز مجموعه خودش از قدیم می گفتند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ..............................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
دکتر تورو خدا فکر مسولین فنی باشید الان کوثر ملکشهر شش ماه حقوق نداده کی قراره درک کنیم
نظر شما
ادامه