کد خبر: ۵۹۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: با توجه به قرمزشدن شرایط کرونا در استان گلستان از یکم مرداد آزمون‌های گروه پزشکی و دامپزشکی به‌صورت برخط برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر هادی بزازی» با توجه به شیوع موج دوم کرونا و تازه‌ترین اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان برای مبارزه علیه این ویروس، اظهار کرد: با توجه به موج دوم کرونا و قرمزشدن استان گلستان، همه پروتکل‌های بهداشتی ازجمله فاصله‌گذاری اجتماعی، تأمین محلول‌های گندزدا، تعطیلی همه سالن‌های اجتماعات عمومی و ثبت اثر انگشت در کنار استفاده از محلول ضد‌عفونی کننده دست همچنان در دستور کار قرار دارد .

وی افزود: در هماهنگی با ستاد کرونای استان و بر اساس دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، حضور کارکنان به‌صورت دو سوم و زمان حضور روزانه تا ساعت ۱۴ تعیین شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: استفاده از ماسک برای همه کارکنان و مراجعه‌کنندگان اجباری بوده و در این مورد با نصب بنر اطلاع‌رسانی شده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به قرمزشدن شرایط استان گلستان، آزمون‌های گروه پزشکی و دامپزشکی مرداد جاری به‌صورت غیر‌حضوری و برخط برگزار شد.

بزازی درباره دستاوردهای حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در مبارزه با کرونا به آنا گفت: از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های واحدهای این دانشگاه می‌توان تولید ماسک نانو(سوپر ماسک)  ضد کرونا، تهیه و تولید گان و ماسک‌، ساخت دستگاه ضدعفونی کننده مه‌پاش محیط با پاشش بالا و تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست (بدون تماس) را یادآور شد و در کنار آن چند مقاله از سوی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در زمینه کرونا ارائه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به برگزاری ترم تابستان و ترم تحصیلی مهر و وجود شرایط قرمز کرونایی در استان، مطابق بخشنامه ابلاغی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ترم تابستانی به‌طور کامل به‌صورت مجازی و برخط در حال برگزاری است.

دروس عملی و آزمایشگاهی با کسب مجوز در حال اجرا هستند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به بخشنامه اجرای دروس عملی و آزمایشگاهی با کسب مجوز از ستاد کرونای استان و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ازجمله کاهش تعداد دانشجویان به ۴ تا ۷ نفر در هر آزمایشگاه، فاصله‌گذاری اجتماعی دو متری بین دانشجویان و استفاده اجباری از ماسک و محلول ضد‌عفونی‌کننده‌ دست، تدریس این دروس در آزمایشگاه‌ها در حال اجرا هستند.

بزازی ابراز امیدواری کرد که همه هموطنان و کارکنان پرتلاش، استادان و دانشجویان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و با کاهش زیان‌های انسانی واردشده بتوانیم با غلبه بر این ویروس کشنده از این امتحان الهی سربلند خارج شویم .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
|
France
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
1
امتحانات غیر استاندارد با دشواری بیش از حد ، و محتوای آموزشی در حد صفر
نظر شما
ادامه