کد خبر: ۵۹۲۶۲
تعداد نظرات: ۲۰۹ نظر
۵ پرسش از ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی:
بر اساس چه منطقی اگر دامپزشکی به دلیل بیکاری فرضاً ۴ سال نتواند حق عضویت خود را پرداخت کند، در صورت شروع به کار بایستی حق عضویت ۴ سال دوران بیکاری خود را نیز به قیمت روز پرداخت نماید؟!
 
 

حکیم مهر: چندی پیش در یک نظرسنجی در حکیم مهر با عنوان «در آستانه آغاز فصل جدید فعالیت سازمان نظام دامپزشکی، عملکرد این سازمان در دوره شش ساله اخیر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» که با مشارکت ۱۰۸۷ نفر انجام شد، بیش از ۹۱ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، عملکرد دوره اخیر سازمان نظام دامپزشکی را «ضعیف» یا «مردود» ارزیابی نمودند.

به منظور کالبدشکافی چرایی این نارضایتی، اقدام به برگزاری سلسله گفت‌وگوهایی با رؤسای اسبق سازمان نظام دامپزشکی نموده‌ایم که یکی از این گفت‌وگوها منتشر شده و بقیه آنها هم در حال انجام و پیاده‌سازی می‌باشد.

به نظر می‌رسد یکی از عوامل مهمی که موجبات نارضایتی اعضای این سازمان طی سال‌های متمادی را فراهم آورده است، عدم شفافیت مالی و عدم انتشار نحوه هزینه‌کرد حق عضویت‌های پرداختی از سوی اعضا می‌باشد.

اخیراً اسنادی به دست حکیم مهر رسیده است که نشان می‌دهد مبالغ زیادی از منابع مالی این سازمان به نحو نامتعارفی هزینه شده است؛ به عنوان مثال راننده ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی، طی چندین ماه، ماهیانه نزدیک به ۹ و نیم میلیون تومان خالص دریافتی داشته است (جهت رانندگی با خودروی سازمان نظام، نه خودروی شخصی) و یا مثلاً در مورد دیگری، ریاست محترم شورای نظام دامپزشکی استان فارس ماهیانه نزدیک به ۱۵ میلیون تومان خالص دریافتی داشته‌اند (بجز حق‌الجلسات، پاداش و سایر مزایا). و یا در موارد دیگری، چند تن از کارکنان ساختمان مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که دارای مدرک لیسانس غیر دامپزشکی هستند، ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. در مورد دیگری، تنها برای برگزاری یک جلسه دو ساعته شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی، بیش از ۲۹ میلیون تومان هزینه گردیده است.

این‌ها همه در حالی است که حقوق یک دامپزشک مسئول فنی بهداشتی با مدرک دکترا در شهر تهران بر اساس تعرفه سال ۹۹ حدود ۵/۵ میلیون تومان می‌باشد که آن هم معمولاً به‌صورت کامل پرداخت نمی‌شود.

به منظور مصاحبه با ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی درباره عملکرد و دستاوردهای سازمان نظام دامپزشکی در دوره اخیر و همچنین رفع شبهات موجود با ایشان تماس گرفتیم، ولی ایشان که گویا از نتیجه نظرسنجی حکیم مهر دلخور بودند، از گفت‌وگو با حکیم مهر امتناع نمودند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص ضرورت پاسخگویی مسئولین در جمهوری اسلامی میفرمایند: «مسئولان بلند پایهی کشور، قوای سهگانه، از خود رهبری تا آحاد مأموران و مدیران، همه باید پاسخگو باشند؛ پاسخگوی کار خود، پاسخگوی تصمیم خود، پاسخگوی سخنی که بر زبان آوردهاند و تصمیمی که گرفتهاند؛ این معنای پاسخگویی است؛ این یک حقیقت اسلامی است و همه باید به آن پایبند باشیم.»

حال که متاسفانه فرصت گفت‌وگوی مستقیم ما با ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی فراهم نشد، از همین تریبون استفاده کرده و چند پرسش را از ایشان مطرح می‌کنیم:

۱- چرا در حالی که یک دامپزشک مسئول فنی بهداشتی در شهر تهران بر اساس تعرفه حدود ۵/۵ میلیون تومان دریافت می‌کند، چرا بایستی راننده حضرتعالی نزدیک به ۹ و نیم میلیون تومان دریافتی داشته باشد؟ آیا در صورت درج آگهی استخدام در روزنامههای کثیرالانتشار، نمیتوانستید رانندهای با حداقل حقوق (حقوق پایه وزارت کار) استخدام نمایید؟

۲- آیا هزینهکرد حق عضویت پرداختی بیش از ۱۰۰۰ دکتر دامپزشک برای پرداخت حقوق یکی از رؤسای شورای نظام دامپزشکی استانها عادلانه و منطقی است؟ آیا اعضای سازمان از این هزینه‌کرد رضایت دارند؟

۳- پرداخت حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومانی به افرادی با مدرک لیسانس غیرمرتبط در ساختمان مرکزی سازمان نظام دامپزشکی چه توجیهی دارد؛ در حالی که اعضای دامپزشک این سازمان با مدرک دکترا و حتی دامپزشکان دولتی شاغل در سازمان دامپزشکی، حقوقی به مراتب کمتر دریافت می‌کنند؟ چرا بین حقوق دریافتی اغلب کارکنان خدوم نظام دامپزشکی استان‌ها که با امکانات پایین و حقوق کم، مشغول خدمت‌گذاری به اعضا هستند و این دوستان چنین اختلاف فاحشی وجود دارد؟

۴- آیا هزینه‌کرد بیش از ۲۹ میلیون تومان (معادل حق عضویت سالانه پرداختی از سوی بیش از ۱۶۰ دکتر دامپزشک) برای برگزاری یک جلسه دو ساعته عادلانه و عاقلانه است؟ آیا اعضا، راضی به چنین هزینههایی هستند؟

۵- بر اساس چه منطقی اگر یک دکتر دامپزشک به دلیل بیکاری فرضاً ۴ سال نتواند حق عضویت خود را پرداخت کند، در صورت شروع به کار بایستی علاوه بر حق عضویت فعلی خود، حق عضویت ۴ سال دوران بیکاری خود را نیز به قیمت روز پرداخت نماید؟! آیا چنین فردی راضی است که حق عضویت پرداختی دوران بیکاری وی صرف چنین هزینههای نامتعارفی گردد؟

در پایان باید به این نکته اشاره نماییم که سازمان نظام دامپزشکی یک سازمان غیرانتفاعی محسوب شده و حق عضویت‌های پرداختی از سوی اعضا، امانتی نزد سازمان به شمار می‌روند که بایستی برای هزینه‌کرد ریال به ریال آن دقت و حساسیت زیادی به خرج داد تا ضمن جلب اعتماد اعضا، رضایت ایشان از چنین هزینه‌هایی نیز تامین گردد.

مجدداً متذکر میشویم که کلیه اسناد و مدارک مربوط به این هزینهکردها نزد حکیم مهر موجود است. ضمناً موارد قابل ذکر دیگری نیز در اینخصوص نزد حکیم مهر وجود دارد که به علت عدم اطاله کلام در این نوشتار درج نشد ولی در صورت نیاز تقدیم مخاطبین محترم حکیم مهر و مراجع مربوطه خواهد گردید.

 

انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۳
فرستنده محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
25
لطفا برای بررسی بیشتر مدارک را به ایمیل مندرج ارسال نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
نمیشه راننده رئیس نظام بشیم . والا چند سال زحمت کشیدیم شرمنده خانوادمون هستیم . کاش از اولش راننده میشدیم البته ن هر راننده ای ، بلکه راننده نظام دامپزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
بنظر میرسد حکیم مهر توجهی به علت اصلی یا درست تر بگوییم نیت اصلی بوجود آمدن چنین نهادهایی ندارد !!؟؟
موارد عنوان شده در این متن بخشی از اهداف اصلی چنین نهادهایی است و عکس آن در این سیستم جای تعجب داشته و دارد .
همکار
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
33
باسلام خداقوت
سپاس از شما
که همیشه حقیقت ها را بیان کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
والا روسای و اعضای نظام استانها همیشه میگن ما مفت کار میکنیم و هیچ انگیزه ای برای ماندن در این پست نداریم .........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
حالا فهمیدم چرا برا رییس نظام استان شدن اینهمه تلاش و تکاپو شد. ..........................
علی صفری
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
سلام من ده سال پیش مدرک کاردانی گرفتم از ازاد سبزوار. نه جایی کار کردم نه پروانه و جواز دارم به اصرار یکی از دوستان کارت گرفتم الان رفتم سایت یک ملیون و ۲۵۰ هزار تومن بدهکارم. تکلیف چیه من ۳سال کرونا بیکارم با مدرک به زور امسال حق بیمه خویش فرما ۸۵۰ تومنی میریزم مجردم. برای ابطال کارت یکی راهنمایی کنه ممنون میشم تلفن های سازمان که جواب درست درمون نمیدن09151231669
مراد پور
|
Germany
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
29
با سلام .لطفا به وضعیت نابسامان صندوق تعاون و رفاه و ................... و همچنین پروژه های بی سرانجام آن ؛ نهادهای نظارتی ورود کنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
10
22
روسای استانها مفت کار میکنند.لطفا از این موضوع هم بنویس حکیم مهر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
سلام از حکیم مهر خواهش میکنم حقوق بقیه روسای نظام آستان ها را هم بررسی کند چطور یک رئیس نظام استان بیش از رئیس سازمان دامپزشکی حقوق می گیرند برای همین است که روز به روز حق عضویت ها افزایش می یابد لطفا اعلام نمائید من دامپزشک بیکار اماده ام راننده دکتر صفری شوم و شرمنده خانواده نباشم
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
لطفا اطلاع رسانی کنید چرا استان ....... اینقدر میگیرد
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
28
.................... فقط پول میگیرند
تنها کاری که بلدند
البته حق دارند چون هیچ حساب رسی نیستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
28
نظام شده ........ي براي پول گرفتن و خدمت ارائه ندادن
چه كار مفيدي از نظام براي زيرمجموعه تا به حال انجام شده كه بشه سند افتخار نظام
امین
|
Spain
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
18
درود بر شما
هیچ حمایتی از فارغ التحصیلان این رشته از سوی نظام دامپزشکی نمیشود.
فقط با تمدید کارت علاوه بر تعرفه ی غیر موجه قبل که شاید فرد بیکار باشد تعرفه دو سال بعد رو هم دریافت میکنند
ان هم به این دلیل که فرد متقاضی برای دریافت پروانه مجبور به تدبد کارت نظام ست،
کارتی که هیچ ارزشی ندارد
اگر فرد ارتقا مدرک داشته و عضویت قبلی او با کارشناسی ست برای ارائه مدرک جدید و تعدیل کارت از کارشناسی به ارشد راغب گردد
سازمان مبنا عضویت فرد با مدرک جدید رو مدرک قبلی دانسته و تعرفه مدرک ارشد را از ابتدا عضویتش با مدرک کارشناسی لحاظ و مابه التفاوت تعرفه ارشدی که اکنون ارائه شده را از عضویت چندساله با مدرک کارشناسی را بعنوان معوقه دریافت میکند
سرباز گمنام بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
19
سلام .در حال حاضر در استان ............. هم بابت یک طرح نیم بند بدون پشتوانه نظام سبز سلامت مبلغ دو درصد از حقوق ناظرین بهداشتی کسر می گردد حال اینکه در این طرح که تحت عنوان متمم ماده 6 مطرح شده نظام هر گونه مسئولیتی را در باب عدم پرداخت یا تاخیر پرداخت حقوق را نیز از خود سلب کرده ..حال این مبلغ بابت چه اخذ می شود ..خدا داند ..ضمن اینکه پایش هم صورت نمی گیرد .چرا که به قطع و یقین می شود گفت بالغ بر 70 درصد این دسته از افراد از سر اجبار مبالغی از حقوق را به حساب کار فرما بازگشت می دهند .چون نه اداره کل و نه نظام دامپزشکی کوچکترین حمایتی ندارند
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
19
سلام ............ حداقل برای اولین بار خیرش به ما رسید عجب گیلاس و کشمشی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
!!!؟
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
17
چطور ........... مجددا در استان خود رای میاورد و وارد شورای مرکزی هم میشود؟!؟؟
وای بر ما اعضا که این پول ها از جیب ما میرود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
چرا اعضا نباید بدانند حقوق کارمندان نظام دامپزشکی چقدر هست؟ چرا از همه مخفی میکنید؟ غیر از این هست که این پولها را خود ما تامین میکنیم. من با بیش از ۱۵ سال سابقه و ارتباط نزدیک با رییس نظام استان فارس فکر میکردم ایشان ....... فی سبیل الله کار میکند
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
24
تنها راهش شکایت .... هست... اسناد رو بگذارین. شکایتش با ما
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
50
یعنی بهترین مطلبی که انتشار دادین! انشالله و لطفا و خواهشا پیگیری کنید همین موضوع رو!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
شرمنده من اشتباهی دستم خورد روی منفی. هزاران لایک
T
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
ان شاءاللّه باید اینطور نوشته شه چون با انشاالله معنیش فرق میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
17
وضعیت نظام دامپزشکی عزیز استان ............ هم از نظر مالی یک بررسی میشد ...نه توسط خود دوستان و دورهمی همراه بلکه افراد بازرس ...
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
26
طبق قانون بایستی هزینه کردها کاملا منتشر بشه و در صورت تخطی از جیبشون پرداخت کنند
پاسخ ها
دامپزشک کارشناس رسمی دادگستری
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
دقیقا کدام قانون؟ بر اساس قانون تاسیس سازمان نظام عملکرد مالی سازمان نظام باید به شورای مرکزی اعلام شود. بودجه سالیانه توسط خزانه دار در شورای مرکزی مطرح و تصویب می شود
افراسیاب کی سیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
سلام جناب کارشناس ....... دادگستری در مباحث حقوقی. البته ان شا الله که با رانت کارشناس نشده باشید و در مباحث دامپزشکی کارشناس خوبی باشید. طبق قانون دسترسی آزاد اطلاعات من و همه همکارانم این حق را داریم.
کاملا قانونی است و مبنای صریح قانونی داره.
افقری
|
United States of America
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
26
ایول... دم شما گرم...
دقیقا موضوعیه که ما دو سال اخیر درگیرش بودیم و تاوان دادیم و متهم شدیم
ایکاش به نتیجه برسه
پاسخ ها
افراسیاب کی سیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
منم واقعا مسرور شدم. حکیم خیلی خبر خوبی کارکردند.
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
24
در جلسه شورای مرکزی چه کرده اند که این هزینه شده است لطفا ریز هزینه ها منتشر شود مگه طلا خورده اند؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
این هزینه۲۹ میلیونی احیانا بدون در نظر گرفتن پول بلیط و حق الجلسه آقایان محاسبه شده لطفا روشنگری کنید
کاردان
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
14
میشد به بند هایی که گفتین نداشتن بیمه تامین اجتماعی برای همکاران بخش خصوصی هست ما باید خودمون ازاد بریزیم دوم اینکه نداشتن هیچگونه خدمات مثل تسهیلات بانکی در صورتی اکثر ارگانهای غیر دولتی و سازمانها با بانکی قرارداد دارن ولی به قول همکاران نظام فقط شده محل پول گرفتن دادن کارتی که هیچ ارزش قانونی نداره
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
12
در استان ما مدیران اداره کل ماهیانه ۳۵ میلیون ریال اضافه کار می گیرند و برای کارمندان ۱۸۰ هزار تومان می دهند در مورد پاداش پایان سال هم چنین است. ................................
کاش یک سازمان و نهادی پیدا شود جلوی این ......‌.ها را بگیرد چون این مسائل دامپزشکی را بیچاره کرده است.
البته باید نهادی پیدا شود و جلوی تمرکز قدرت در دست چند نفر را در دامپزشکی بگیرد.
جلوگیری از چند شغله بودن ،محدودیت تعداد اعضای دولتی شورای استانها و عزل یا تغییر محل خدمت مدیران کل دامپزشکی استانها بعد از حداکثر ۴ سال می تواند جلوی فساد و سوء مدیریت را بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
این روند دریافتی مدیران اداره کل و مدیران زیر مجموعه در اکثر استان ها برقرار می باشد آیا یک مدیربیش از ده برابر یک کارمند باید پاداش و اضافه کار و... بگیرد یک جای کار می لنگد اگر مدیر زیاد کار می کند و خسته می شود ضعف مدیر است باید تقسیم کار شود و مدیر نظارت بنماید. متاسفانه مدیران اصلا مدیر نیستند فقط رئیس بازی خوب بلد هستند حیف کلمه مدیر که روی این افراد بگذارید. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
مشابه این سناریو در اداره کل ........ بعنوان بازوی اجرایی سازمان دامپزشکی، آقای .......... با مدرک کاردانی غیر مرتبط مدتهاست از دریافتی چندین برابر دامپزشکان باسابقه برخوردار است، ............‌......
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
26
........
جناب دکتر صفری پاسخ دهید لطفا
پاسخ ها
پیرو ولایت
| Luxembourg |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
آقای دکتر صفری پاسخ بدین. پیگیری میکنیم. ................
Pink
|
France
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
37
سلام راننده ای که ۹.۵ میلیون میگیره باید براش مدیر دفتر گرفت که ایشان برنامه هاشون رو تنظیم کنند ...................
این افتضاحی که امروز توسط حکیم رو شد ، به اهمیت نقش رسانه های آزاد در جامعه اصرار دارد .
.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
27
متشکرم. بعد از مدت ها یک خبر واقعا در حد خبر حکیم کار کردند. واقعا متشکرم.
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
19
ممنون از مسئولین محترم حکیم مهر که دقیقا" روی مساله جدی و مهم اشاره کردند در برخی از استانها طوری مهره چینی شده که معاون و روسای ادارات کل از اعضای اصلی نظام هستند و حتما" نیاز به ورود بازرسین و بنوعی تحقیق و تفحص در خصوص دریافت حقوقهای غیرمتعارف برای رییس و اعضا است . این گزارش و پیگیری موضوع در تک تک استانها برگ زرینی خواهد بود برای سایت وزین حکیم مهر .
........
|
Luxembourg
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
23
............... این بود ناله های شما از حقوق کم‌نظام. شما ۳ تومن حقوق من از کارخانه را میگی زیاده
تهران
|
Luxembourg
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
2
25
لطفا از طریق دادگاه پیگیری شود.
دکتر صفری راننده نمیخواهید با مدرک تخصص از دانشگاه تهران.
خواهش میکنیم به داد ما برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
3
........ که شاه ودم نداره حرف حق هم جواب داره.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
21
بنده 6 سال بعد از دریافت مدرک دکترای عمومی، برای ادامه تحصیل در مقطع دستیاری در دانشگاه در حال تحصیل بودم و بدلیل نداشتن کارت پایان خدمت و همچنین اشتغال به تحصیل حق کار دامپزشکی نداشتم به همین دلیل حق عضویت پرداخت نکردم. الان بعد از 6 سال، برای بنده سالی 180 هزار تومن حق عضویت تعیین کردند و بنده رو بالای یک میلیون تومن بدهکار نظام کردند و منو ملزم به پرداخت این مبلغ کردند در حالی که من هیچ اشتغالی نداشتم. بنده چرا باید این پول زور را بدهم؟؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
17
با تشکر فراوان از مدیریت و تحریریه حکیم مهر به سبب افشاگری این موضوع
با توجه به مصاحبه ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور انتظار هست این تخلفات و تبعیض ها را به سازمان بازرسی منعکس کنند

در یکی از استان های .......ی کشور شخصی فاقد تجربه و فاقد هر گونه توانایی را بسمت رییس نظام دامپزشکی استان انتخاب کرده اند که با اقدامات هیجانی ناشی از احساس قدرت بی حد و حصر موجب بروز تنش و نارضایتی گسترده و شکایت های متعدد از سوی بهره بردار اعضای شورای نظام استان همکاران و .. هستیم
خسته عاصی
|
Italy
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
جناب دکتر صفری تقاضای پیگیری و برخورد قاطع ...
اگرنه شکایت به خارج سازمان خواهیم برد
چه بهتر که مسائل نظام در داخل خانواده پیگیری و حل و فصل شود..
آخه این چه وضعیه؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
21
آفرین به روحیه مطالبه گری حکیم مهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
باسلام.به چه دلیل هزینه های عضویت افزایش یافته است و از سال ۱۴۰۰ هزینه عضویت دکترای تخصصی ۳۵۰ هزار تومان شده است؟چرا هزینه کلاس بازآموزی با توجه به مجازی بودن افزایش یافته است.پذیرایی و ... که دیگر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
من به تازگی در جریان کار یکی از برگزارکننده ها قرار گرفتم،پذیرایی حذف شده به جاش هزینه سرور سایت و نرم افزار وبینار و دامنه سایت و غیره اومده ..........ولی جالبه بدونید 0 تا 100 تمام هزینه ها به پای همین سایت هاس (هزینه استاد،گواهی،تبلیغات،پیامک ووو) ولی نظام تهران و استان بدون کووووچکترین فعالیت و یا هزینه ای 50-60 درصد مبلغ ثبت نام رو دریافت میکنن!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
14
خواهشا پیگیری بشود از طرف سازمان قوه قضایی.
با دوتا مدرک (دکترای عمومی و تخصصی)باز هم برای تاسیس مطب و یا داروخانه باید در کلاس هایی که اصلا به درد هم نمی‌خورند شرکت کنیم و فقط پول بریزیم .هدف نظام دامپزشکی فقط گرفتن پول است .
لطفا مسئولین نظام دامپزشکی پاسخ بدهند.
لطفا پاسخ بدید برای افزایش رفاه دامپزشکان چه کردید؟
چه نفعی به من دامپزشک داشتید؟
لطفا پاسخ جناب دکترهایی که فقط اسمتون دکتر است.
برای تاسیس مطب و... سالیانه مثل رشته های پزشکی آزمون تایین صلاحیت دامپزشکی میگذارند و هر کسی از آزمون نمره قبولی گرفت میره تاسیس مطب و...
نه اینکه سلیقه ای برخورد بشه و پول الکی بگیرید.
البته ناگفته نماند از ماست که بر ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
دقیقا درد من هم همینه. باید تب کریمه کنکو شرکت کنم و کوید در حالی که تازه تخصص گرفتم و توانایی تدریس این مباحث رو دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
10
سووالی داشتم،آیا سازمان بازرسی لر سازمان های NGO نظارتی بر آنها نیست؟و جالب تر اینکه تکذیب هم نشده است؟بهمین دلیل است به بعضی ها تلاش برای رئیس شدن استان دارند.حالا کاش چند خدمت درست از جمله تعرفه ها بخش خصوصی و بالا بردن جایگاه همکاران در جامعه تلاش می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
با اين همه هزينه اي كه ميكنيم وقتي وارد ساختمان نظام ميشيم كارمندها جوري رفتار مي كنند كه انگار ما مزاحميم و بايد كلي معذرت خواهي بكنيم كه چرا وقتشونو گرفتيم. هيچ كدوم از مديرا نيستن و برخی كارمندا دركمال بي ادبي رفتار ميكنن از طبقه اول گرفته تا طبقه ٤ اموزش كه نشستن اونجا واسه كلاساي بيخود ........ ميزنن و اگه ١٠ دقيقه دير زودتر بريم اون كارمند ........... شروع مي كنه به اهانت كردن. ......................!!! .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
11
سازمان نظام دامپزشکی و شورای مرکزی، دنبال اجرای ماده ۱۹ باشد که قانون است ولی متأسفانه نتوانسته کاری انجام دهد و از همکاران جهت بهداشت عمومی جامعه کاری انجام دهد.
داد ......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
19
اگر محتوای این خبر صحت داشته باشد وزیر محترم جهاد کشاورزی باید در انتخاب رییس جدید نظام حساسیت بیشتری به خرج دهند و همچنین نتایج نظرسنجی اخیر حکیم مهر نیز خود موید این مطلب است که مدیریت نظام دامپزشکی کشور باید تغییر اساسی پیدا کند
پاسخ ها
بسیجی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
آتش به اختیاریم. مطابق دستور رهبر. وزیر و .. بدانند ورود میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
اره ، ........ خیلی خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
اگر در دوره این دولت نشد. حتما در دولت آینده با شکایت علیشهان تغییرات اساسی انجام میدهیم. از همینجا قول میدهم
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
6
لطفا به وضعیت امتیازبندی مسئولین فنی ،نحوه بکارگیری مسئولین فنی در جاهایی که شرایط مناسبی دارند و همچنین تعاونی مسکن نظام دامپزشکی در نحوه واگذاری واحدهایی که شرایط بهتری هم دارند هم رسیدگی شود.خیلی از مسائل ذکر شده فقط از طریق روابط و نه ضوابط انجام میپذیرد.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
در استانی که ما هستیم که قطعا اگر نامش را بنویسم سانسور میشود،تعاونی مسکن به افراد بانفوذ استان واحدهای بهتری را میدهد و همیشه قرعه کشی به نفع این افراد انجام میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
خدا قوت رواسا.نمی دانستم اینقدر پست در نظام دامپزشکی نان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
6
در استان ........ ما دوره آموزشی ثبت نام کردیم سال ۹۸ رفتیم دوره وِلی دوره ها رو ثبت نکردند این همه بی تدبیری
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
6
ایا واقعا چنین است؟؟؟باور نمیکنم!!!!!خدا کند که دروغ باشد ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
13
١٥ميليون ........ اونم بدون متعلقات
علي بركت ا...
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
8
این مسائلی که در حکیم مهر انعکاس یافته از هر کسی در هر منصب و زمان و مکانی رخ دهد بی شک مذموم و محکوم است و بنده در مقام تایید یا رد هیچ شخصی نیستم اما:
همکاران محترم بویژه همکاران صاحب رای عضو شورای مرکزی نظام توجه و دقت کافی در رای خود داشته باشید تا بد تر و بدترین را جایگزین بد نکنید ...................
بهر حال برای رای دادن از همکاران استانی کاندیداهای ریاست نظام هم حتما چند مورد استعلام داشته باشید و به تبلیغات و خوداظهاری کاندیداها بسنده نکنید. با آرزوی موفقیت برای همکارانی که بواقع دغدغه صنفی دارند و منافع صنف را فدای منافع شخصی نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
15
من برای ۵ سالی که در به در دنبال کار مناسب بودم ودریغ از یک مورد مناسب که نظام به من معرفی کنه، مجبور شدن بیش از ۹۰۰ هزار تومن جریمه حق عضویت بدم. حق عضویت را پرداخت کردم ولی نکته بدتر این که در مراجعه حضوری به نظام استان ........ (حکیم مهر لطفا سانسور نکن تا معلوم بشه کجا چه خبره)به محض ورورد گفتن ۱۰۰ تومن کارت بکش برای امتیاز بندی و رتبه بندی. الان نزدیک ۶ ماه گذشته و هیچ رتبه بندی هم انجام نشده‌. .............
چطور نظام خودشو موظف نمیدونه که به منه دکتر متخصص یه کار مناسب و در شانم معرفی کنه ولی موظفه حق عضویت و هزینه رتبه بندی را بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
11
مسولان سازمان نظام باید پاسخگو باشید
علي
|
Germany
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
33
3
راننده جناب اقاي دكتر صفري كه ميفرماييد ، فوق ليسانس هستند و مدير انفورماتيك سازمان مي باشند ، ايشان در كنار كار اصلي خود اين وظيفه را نيز متقبل شده اند و هر از گاهي همكاري مي نمايند ، اينگونه نيست كه بابت رانندگي ٩ ميليون دريافت كنند، در ضمن واقعا جاي تاسف دارد كه حقوق ٧-٩ ميليون كه زير خط فقر اعلام شده اكنون مدعي دارد ، بدبختي جامعه دامپزشكي همين است كه حسادت ، چشم و هم چشمي و تخريب در آن بيداد ميكند .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
فوق لیسانس مدیر انفورماتیک راننده هم هست؟!؟
پس یا راننده خوبی نیست یا مهندس خوبی
این را دیگر تا بحال نشنیده بودیم بخدا
توجیح نکنید
حتما ............ هم همزمان چندکار دیگر میکنند که ماهی ۱۵ میگیرند
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
چرا باید یه نفر همزمان 2 تا شغل داشته باشه؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
عذر بدتر از گناه واقعا باید گریست به حال توجیه کننده
فارس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
جسارتا اگه خود راننده هم میخواست نگارش کنه قطعا کمی با احتیاط تر نگارش میکرد.هرچند به نظرم شما احتمالا فوق لیسانس دارید و در سازمانی مدیر انفورماتیک هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
بله ایشان مسئول انفورماتیک نظام هستن و رانندگی هم میکنن.تا دیروز حکیم مهر از نظام بد نمیگفت حالا چی عوض شده که چند وقته به نظام گیر دادن ...............
Private
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
بله ایشان فوق لیسانس ایتی داره و حکمشون مدیر انفورماتیک هست اگر خیلی حکیم مهر ادعا داره با حکم حقوقی ثابت کنه سمت راننده در نظام اصلا وجود نداره و هیچ حکمی براش تعریف نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
توجیه مسخره ای بود . هیچ حرفی برای گفتن ندارم .
افراسیاب کی سیرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
من دکتر دامپزشک هستم. دکتری تخصصی هم دارم. لیسنانس کامپیوتر هم میرم میگریم. میشه من به جای ....... بیام جناب صفری.
دامپزشک بیکار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
احتمالا شما خود راننده هستی
شما رو ارجاع میدم به این کامنت
نکته ای که وجود داره حتی دکترهای دامپزشک شاغل در سازمان نظام این حقوق ۹ یا ده تومنی راننده رو نمی گیرند
اگر فرض کنیم راننده محترم فوق لیسانس آی تی هم داشته باشه هرچه قدر به لحاظ سابقه کار که فکر میکنم حدود چهار یا پنج سال باشه و بحث قانون کار و ... نباید این حقوق رو بگیرن طبق حداقل حقوق اعلامی و با همه ضریب ها ایشون باید نهایت چهار تومن بگیره
..........................
منم راننده خوبیم. با نصف این قیمتم حاضرم بیام. تازه در معیت رئیس هم هستم
دکتر محمدرضا
|
Germany
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
17
نظام دامپزشکی یعنی دستگاه کارتخوان و دریافت پول زور بابت انجام هیچ و هیچ و هیچ ... برای .......بازی برای دوستان و عقب راندن استعدادهای استانی از کلنیک ها و داروخانه ها ..............
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
14
................ وقتی راننده ۹ میلیون حقوق روسا چقدره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
1
14
درود بر حکیم مهر و تیم تحریره قوی آن
دکتررفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
14
آفرین آفرین آقا خدا قوت خسته نباشید درود برشما
دامپزشک خسته
|
Turkiye
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
9
10
جناب حکیم مهر:بنده چندین بارازهمین سایت ازنظام دامپزشکی انتقادکردم که متاسفانه شمایاقسمتی از مطالب راسانسورکردیدویا اصلا نمایش ندادید .......................... واقعاسازمان دامپزشکی گل وبلبل است وفقط اشکال به نظام دامپزشکی وارداست روسا،مدیران کل ومعاونین سازمان همه علیه سلام هستندآیااگریک دامپزشک برای حق خواهی ومطالبه حقوقش به دوراهی یوسف آباد(سازمان دامپزشکی) مراجعه کرداصلا کسی تحویلش میگیرد؟؟آیامثلا زمانی که ماازحق ماموریتهای دلاری ویورویی ماموران دولتی سازمان دامپزشکی به کشورهای مختلف فریادزدیم حکیم مهرفریاد ما راشنید ومنعکس کردکه این حق ،حق نیروهای بخش خصوصی است که به ماموریت بروندچون بارکشتارگاهها رابه دوش می کشندولی کجا بودگوش شنوا امیدوارم بالاخره روزی بیایدکه به دور ازمقاصدسیاسی بتوانیم ازهمه نقدمنصفانه داشته باشیم حکیم مهرجان لطفا اگربی طرف هستید این سخن راهم نشان دهید؛ برهمه آزادمردان وحق طلبان درودمیفرستم.
پاسخ ها
مسوول فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
کاملادرست میگیدخیلی ازدولتی هاباهمین حق ماموریت به کشورهای خارجی زندگیشان رااز این روبه اون روکردن حتی دراستان مابعضی دولتی هاچندباربه ماموریت های خارجی رفتندکاش اجازه می دادن مسوول فنی های بیچاره که بارکشتارگاههای دام وطیور رابه دوش می کشندیکبارازاین امتیاز استفاده کنن تالااقل کمترانگیزه ای برای کار کردنشون باشه ولی دست طمع متاسفانه اجازه نداد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
بخواب داداش عوضی داری میزنی
دکتر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
2
15
در این سالها که حکیم مهر فعال بود ، جز تنها خبرهای خوب و بی سانسور
دكتر عزت مزيد
|
Mauritius
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
22
4
مردي كه روزي ايستاده به احترام خبرنگاران تا پايان جلسه پرسش و پاسخ جوابگو بود اطمينان دارم كه در اين خصوص نيز جوابگو ميشوند ، جناب اقاي دكتر صفري بارها ثابت نموده اند كه حتي به ديناري از نظام و پولهاي آن اجلزه انحراف نخواهند داد
از سوي ديگر قرار نيست هر تخلفي كه در زير مجموعه ايشان صورت ميگيرد به پاي ايشان نوشته شود به حتم دكتر صفري نقاط ضعفي دارند ولي مباحث مالي نقطه ضعف ايشان نيست
متاسفانه زير مجموعه ايشان عملكرد درستي در طي اين سالها از خود نشان نداده اند و با به پاي استانداردهاي ايشان نتوانستند حركت كنند

بزرگترين نقطه ضعف صفري دلرحم بودن و ملاحظه گري است كه راضي ميشود خودش صدمه ببيند ولي زير مجموعه اش خير
عده اي هم از اؤن خصلت ايشان سوء استفاده كرده اند
خوشفكري ايشان هميشه قابل تحسين و پاسخگوئيشان مايه مياهات است
پاسخ ها
ناشناس
| Hungary |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
بله،جوابگو خواهند بود!!!
........................ و دیگه تموم مردم (نه فقط دامپزشکا) با این موضوع کاملا آشنا هستن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
ما مدیر دلرحم و از خودگذشته نخاهیم کیو باید ببینیم.

اقای محترم مدیریت خرابه ................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
عزیزم، مدیر خوب فردیست که به لحاظ مالی از سلامت برخوردار باشه، و البته به زیر مجموعه خود نیز نظارت کافی داشته و نگذارد بی عدالتیو سؤ استفاده انحام شود. آدم خوب بودن به تنهایی کفایت نمیکند، لازم هست ولی کافی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
یعنی خبر نداره رانندش چقدر حقوق میگیره ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
کجا پاسخگو بودن کی پاسخگو بودن
ناشناس
|
Austria
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
12
سلاممم
من که بعد از ده سال درس خوندن در رشته دامپزشکی و تخصص گرفتن مملکت خودم را گذاشتم و امدم
و الان تو کشوری که هستم از خدا شونه که منو نگهدارن
بقول خودشون نیروی متخصص اماده ولی آواره شدنم از دست نظام و سازمان ....... و ......
همین نظام و سازمان دامپزشکی بی قانون و ...... هست

ولی امشب
کلی کیف کردم
کلی دلم خنک شد
که یکی بالاخره حرف ما رو زد
اینکه من چهارسال تخصص می خوندم چرا باید پول تمدید کارت را بدهم
چرا برای گرفتن مجوز یهویی پول ۵ تا کلاس انلاین زپرتکی را به مبلغ ۵۰۰ هزارتومن از من میگیرن و ۵ تا پاورپوینت مزخرف را میدن

اینکه صد تومن دادم برای امتیاز بندی و نه امتیاز بندی کردن و پولمم پس ندادن!!!
من دو سال تمام پشت در اتاق این روسا نشسته بودم و به چشم خودم دیدم همه ایناییی که می گین و خیلی چیزای دیگه رو ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
بسیار خوشحالم واسه شما همکار عزیز. ای کاش من هم اراده شما را داشتم و یک بار برای همیشه خودم را از این دخمه ای که توش گیر کردم بیرون می کشیدم حتی اگر به قیمت آوراه شدن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
باید رفت.بنده هم رفتم و ........تفاوت شغل ما در ایران و کشورهای دیگر.واقعا واقعا قابل قیاس نیست .متاسفم که چرا زودتر اقدام نکرده بودم و چند سالی خودم رو معطل نظام و درامد خنده دار شغلم در ایران کرده بودم .اونهمه تنش و درگیری در شغلی که مردم نمیشناسنش و کارفرما هم به رسمیت نمیشناسه و هیچ کجا پشتیبانی نداری نه قانونی و نه مالی .
ناشناس
| Austria |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
ممنونم
اینجا هم با اینکه بهترین شهر دنیا هست
ولی من سی و سه سال ایران بودم و کلا اینجا ادم داره مقایسه می کنه که مملکت خودم چی کم داشت
باور کنید هیچ جوابی جز اینکه مجریان قانون در ایران مشکل دارن هیچ جوابی نیست فقط همین و اینجا هیچ برتری نداره جز احترام به حقوق
نه اب و هوای بهتری نه منابع بهتری هیچ مزیتی نداره فقط قانونمندی اینجا هست که بهترین شهر دنیا شده!
ایران عزیز ....................
و ما دوری از پدرو مادر عزیزمان و زندگیدر ممالک غریب را به دیدن بی عدالتی و حق کشی و حق خوری و نتوانستن گرفتن حق خود در خاک خودمان ترجیح داده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
این راهی هست که به زودی منم میرم. ............... من اماده کار کردن بودم.با انگیزه. با امید. حالا فقط در حال جمع کردن واسه رفتنم. کمی کرونا بخوابه منم رفتنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
خدا ........................ که باعث میشن جوونای ایرونی قید خونه و خونوادشون رو بزنن و اواره بشن.
حکیم مهر مدیونی سانسور کنی. از چی میترسی دیگه بابا انقد سانسور.
یا بحث باز نکن یا سانسور نکن
مرسی اه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
باسلام
هزاران دورد وسلام بر اعضای نظام دامپزشکی که عملکرد رؤسای خود را به بوته نقد می گیرند انتقاد نعمتی است که سبب رشد وپویایی است رسانه سالم رسانه ای است که نقطه نظرات همگان را به نحومطلوب پوشش دهد درحکومتهای دموکراتیک رسانه ها بی مستقل ه عنوان رکن چهارم دموکراسی وظیفه اعمال نظارت مردم برعملکرد مسوولین رو به عهده دارند اصل رضامندی شهروندان است شهروند مالیات میده باید انتظار خدمات بهتررا داشته باشه مزیت بخش خصوصی اینه درسته شاید دستگاههای نظارتی حاکمیتی عملکردشو به صورت رقیق رصد میکنند اما اگر اعضای این نهاد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند حداقل می تونن درانتخابشون تجدید نظر کنن ولی دردستگاههای اجرایی چون مسوولین انتصابی هستن وازطرفی دستگاه ناظر به جای عمل به وظیفه توجیه گر اقدام ناصوابشون هسستندمی بینیم ........ به نحوگسترده ای جریان دارد وکسی پاسخگو نیس چون دستگاه ناظرومتناظر وام دار همند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
8
حکیم جان دریافتی .............. با حق‌الجلسات، پاداش و سایر مزایا ماهیانه چند میلیون تومان دریافتی داشته؟ لطفا بگو ما طاقتش را داریم ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
محبت بفرمایید کرج. لرستان. ایلام. کرمانشاه . و... رو هم بفرمایید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
5
۲۹ میلیون تومان هزینه جلسه ۲ ساعته؟؟؟؟؟؟
نظام دامپزشکی عجب پولهایی داشته ، من که باور نمیکنم. اگه این پولا وجود داشته چرا انقدر ......بازی در میارند؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
4
3
واقعا ۱۵ میلیون تومان حقوق مبلغ بالایی نیست .................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
پول شماست شما راضی باشی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
......................... موقعی ک سقف مشخص نباشه همین میشه . ی رئیس نظام مجبور مفت کار کنه یکی هم اینجوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
10
چرا از پول بی حساب و کتاب صدور پروانه ماده 2بهره وری کشاورزی و ماده 5نظام جامع دامپروری که سازمان نظام صادر میکنه و اصلا حساب و کتاب نداره و مشخص نیست ....... صحبتی نمیشه
دکتر .......
|
Philippines
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
8
سلام
ساختارشکل گرفته در نظام دامپزشکی برای انجام کار و خدمت نیست. با این روند ممکن است در سالهای بعد،خود نظام موجب گله گذاری اصلی اعضا باشد. در کنار شهرداری، وزارت جهاد، خود نظام یک مشکل اساسی برای اعضا باشد.
در استان ما، یک خانمی، قریب بیش از 15سال پیش بازنشست شده،بعنوان کارمند مشغول خدمت!شده و .......هایی را که نتوانسته در آن دوران بازکند، حالا جبران میکند. بیچاره فارغ التحصیلانی که از مشکلات موجود، به نظام پناه میبرند.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
9
9
جناب حکیم مهر:اگرمدارکی دراختیارداریدچرامنتشر نمیکنید که دلسوزان پیگیری قضایی کنند یا دراختیارنهادهای نظارتی وامنیتی قرارنمی دهید؟؟؟اینکه کسی رسانه ای وتریبونی دراختیارداشته وهرموقع منافعش ایجاب کند نقد کند درست نیست من ازنویسنده این مقاله تنها یک سوال دارم آیا آقای دکترصفری جدیدا رییس سازمان نظام دامپزشکی شده اند؟؟؟که حالا شما به این کشف بزرگ دست یافته ایدحتی اگرمطالبی که نوشتید درست باشدشما حق اینکه باآبروی افرادبازی کنید نداریداگراسم این مطالب راروشنگری می گذاریدتاکنون کجا بوده ایداین همه سال این مبالغ دریافت شده آیا حکیم مهرنمی دانست؟؟؟؟ اگراسمش رامطالبه خواهی می گذارید ازچه کسی این مطالبه راطلب می کنید؟؟ بیخودهم درایام محرم لباس سیاه برتن نکنیم وادعای حسینی بودن درنیاوریم -حسین همان کسی است که تالحظه آخردشمن خودرنصیحت کرده وبه بازگشت حتی یک نفرازلشکرکفربه سوی خداامیدواراست حکیم مهرعزیزاین تذهبون؟؟؟؟؟دراین ایام عزیزشما را به رعایت اصل بی طرفی وپرهیز ازسیاسی کاری فرامی خوانم ازشما تقاضامندم صحبت بنده رایااصلا پخش نکنید یا اگرتصمیم به پخش دارید بدون سانسور پخش کنید باسپاس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
دوست عزیز. شاید مدارک تازه بدست ایشان رسیده است.
همین هم که جرات افشای این مدارک را پیدا کرده اند و از ....... نترسیده اند برای ما اعضا بسیار ارزشمند است.
............. چیزی به پایان دولت روحانی و پشتوانه ......... نمانده است.
انشالله در دولت اینده ورق بر میگردد و نظامی قوی و متغیر را شاهد هستیم
.....................
این هم یک سال دیگه با پشتوانه این دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
در کجای اساسنامه نظام نوشته شده ، تشکل سیاسی،؟ چرا فردی با گرایش سیاسی واپس زده در فکر سیاسی کردن نظامی صنفی است.؟
کار نیک از پر کردن است.ان فرد که میخواهد در کسوت سیاسی بر مسند ریاست بنشیند ، انسان ..........ای است که نیازمند قیم است.انسان ازاده و متفکر ،کار ساز فارغ از گرایش سیاسی جامعه ،صنف را می سازد.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
جرا هميشه نيمه خالي ليوان را مي بينيد

نوشته اي نوشته شده و مسايلي را مطرح كرده كه حداكثر با يك جوابدهي سر و تهش هم مي آيد تعجب ما از اينست كه تحمل سوال كردن را نداريد يا فرهنگ پاسخگويي را مذموم ميدانيد

طبيعي است كه هر رسانه اي تفكراتي دارد و به رويه هاي خود اقتدا ميكند مثل ساير كشورها و همينطور مثل ساير حرفه ها و رسانه هايشان

اينكه رسانه قدرتمندي وجود داشته باشد نه تنها بد و مذموم نيست بلكه غنيمت است

يادتان باشد وجود اين رسانه ها هست كه باعث ميشود بسياري از خطا كاران حرات خطا كردن نداشته باشند

يا پاسخي به اين سوالات هست كه با ارائه آن غائله ختم است و يا پاسخي نيست كه بهتر است توسط جناب اقاي دكتر صفري رسيدگي شود و باز هم نتيجه به افكار عمومي ارائه گردد كه در هر دو صورت مبارك است و به نفع نظام دامپزشكي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
9
با سلام ممنون از حکیم مهر لطفا به موضوع کلاسهای بازآموزی و آموزشی نظام دامپزشکی که ارتباطی با لاین فعالیت دامپزشکان ندارد گژارشی تهیه فرمایید مسول فنی دارویی در کلاس جراحی سگ و گربه و مسول فنی کشتارگاه در کلاس آموزشی لنگش اسب و....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
یه دوره مفید و ارزونم تا حالا واسه کارخونه نداشتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
لطفا راهکار مناسب برای رفع این معضل توسط مخاطبین ارایه تا از تکرار آن جلوگیری شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
6
بايد اداره دستگاه قضايي به اين موضوع مهم ورود نمايد بنظرم ظلم بزرگي در حق دامپزشكان شده كه بايد با متخلفين برخورد شود
برخورد برخی كارمندان نظام با دكتر دامپزشك بسيار زننده و زشت هست در استان ما كه به چشم ديدم اينطوريه بقيه جاها الله اعلم....پرسنل گزينش نشده و ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
8
منم چند سال فعالیت نداشتم بعد برای تمدید کارت همه سالهای پرداخت نشده رو به نرخ روز ازم گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
شانس اوردب به نرخ ارز روز نگرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
2
12
واقعا برخورد زشت برخی كارمندان نظام جاي تاسف داره
از طرفي ...... ماهي ١٥تومن بدون مزايااااا
واقعا چه خبره چرا نظارت نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
واقعا برای من هم جای سوال هست که چرا منشی های همین نظام های پولدار (نظام .........) احترام گذاشتن به ارباب رجوع را بلد نیستند یا یاد نمی گیرند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
9
حدود۲۳_۲۳سال ازایجادسازمان نظام دامپزشکی گذشته
یک خلاصه ورزومه کاری ازتمام این سالهاباهم یابه تفکیک سالهای ریاست مدیران بدهند
اگرکوچکترین نکته مثبت داشت
فقط حرافی وزیاده خواهی
کوچکترین برخوردباافرادغیرمجاز درسطح کشورشده؟
جلوی ازدیاددانشگاه آزادوظرفیت آن گرفته شده؟
اصلا فلسفه وجودی نظام دامپزشکی چیه؟
پروانه اشتغال بکارماچه ارزشی داردوقتی چندین برابرماافرادغیرمجازکاردرمانی می کنندبدون هیچ هزینه حق عضویت مالیات وجوابگویی به اداره ونظام
برای تمدیدپروانه چقدربایدهزینه کنیم وچقدرازکاربیکارشویم
این نظام برای یکسری افراد ............ شده اشتغالزایی
ومتاسفانه برای اکثریت قشردامپزشک اشتغال زدایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اگر پروانه اشتغال ارزشی نداره چرا قبلا از اداره کل می گرفتید؟ الان هم نگیرین کارتون را انجام بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
10
حکیم مهر بی انصافی نکن
میزان حقوق تمام روسا نظام های استانی را بگو.
با این موضوع فارس ما در تمام استانها منتظر دانستن حقوق روسامان هستیم.
نترس ، تو که گفتی ، همه را بگو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
7
اصلا نظام دامپزشکی چی هس و به چه دردی میخوره؟ صرفا یک کپی کاری از نظام پزشکی هس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
موافقم حذف شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
کارت نظام دامپزشکی کشور تنها و تنها بدرد خواستگاری میخوره که محکم بزنی روی میز که من عضو نظام دامپزشکی هستم و .........به هیچ دردی نمی خوره و هیچ مزایایی نداره و هزینه های عضویت سالیانه آن هم با توجه به اینکه کاری نمی کنی زور داره .... لطفا به داد کسانی که کار نمی کنند و هرسال نظام دامپزشکی اونا رو بدهکار می کنه برسید ...................
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
4
در این ایام افراد دیگری از انتصابی ها که دستشان از پستهای مدیریت کوتاه مانده با برخی اقدامات سعی در تخریب دیگر اعضا دارند تا راه را برای خود هموار نمایند و متحمل هر هزینه ای میشوند لذا از تمامی اعضای انتخاب شورای مرکزی عاجزانه خواهشمندم هشیارانه سوابق را بنگرند و به فرد توانا از میان اعضا انتخابی رای دهند. .......................... بنابراین دم انتخابات متن این خبر را جدی بگیرید و از همین حالا برای دوره بعدی اصلاح کنید. و سوابق اعضای فعلی و کاندیداهای ریاست را با دقت و جدیت و پرس و جو از محل کار را بررسی کنید تا خدای نکرده نظام از چاله به چاه نیفتد. در این شرایط بهترین آینده برای نظام انتخاب رئیس از بین افراد انتخابی است نه انتصابی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
ای بیخبر بکوش صاحب خبر شوی.
اعضای شورای مرکزی انتخاب کردند. دو نفر از سه نفر معرفی شده از اعضای انتخابی هستند که رای اورده اند .............................
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
مسئول فنی کشتارگاه طیور تبریز 3 میلیون دریافت می کند بدبختی بیشتر از این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
متاسفانه ۱۵ سال قبل بلافاصله بعد از دفاع عضو نظام شدم. ۱۵ سال به حرفه ی دامپزشکی در ایران نپرداختم و به دنبال کسب علم تخصص گرفتم و خارج از ایران دوره گذارندم و وقتی بعد از سالها تصمیم به کار گرفتم نظام من را مجبور به پرداخت حق عضویت ۱۵ سال گذشته، گذراندن کلاس های بی ربط و هزینه های دیگه کرد. واقعا برای این مجموعه متاسفم. هر چند نمی شه بهشون ایراد گرفت. این مجموعه هم جزنی از این مملکتی هستش که ...... و ........از اصول اولیه ی اون حساب می شه.
غنی زاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
افشای حقوق اعضا و رییس نظام استان ......... را هم درنظر داشته باشید. نکات جالبی داره منهای انحصار در صدور مجوزات توسطشان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
کپی نه
کاریکاتور
یاکاریکلماتور
کاش کپی بود
فکرکنم ازین لحاظ حقوق روسای استانی وراننده رئیس سازمان ازپزشکی جلوزدیم
ماپیشرفت کردیم
ازنظام دامپزشکی هیچ بووبخاری بلندنمیشه
فقط گهگاهی مثل رئیس سازمان ملل اززیادشدن دانشگاههای آزادودانشجواظهارتاسف کنندکه فکرکنم احتمالانهیبشان کرده اندکه اظهارتاسف هم ممنوع
بهترین کاراینه که اصلا نه ازشان کاری بخواهیم نه بهشان حق عضویت بدهیم شایدیک تکانی به خودشان بدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
4
باسلام خدمت دبیر محترم مجله مهر حکیم.فقط رئیس نظام استان فارس دریافتی این رقمی دارد یا تمام رئیس نظام استان ها این رقم دریافت می نمایند؟در ضمن وقتی راننده رئیس سازمان اینقدر می گیرد،رئیس سازمان چند می گیرد؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
5
با تشکر از حکیم مهر که در استانه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان که برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و شهید شد
ایا وقت ان نرسیده که قسمتی از این حقایق که حق الناس یعنی درامد حاصل از صدور مجوزهای ماده 5
درامد حاصل از صدور مجوزهای ماده2
در امدهای حاصل از حق عضویت نزدیک به 35000 عضو که مینگین سالیانه ان 35000X1500000=52500000000 ریال فقط حق عضویت سالیانه و کمک های دولتی در بودجه
کمکهای مردمی و شرکت های مختلف وابسته به دامپزشکی /اتحادیه های و تعاونی های دام و طیور و... که در امدی بالغ بر حدود 100 میلیارد تومان می شود به کجا می رود؟؟؟؟
علت اینکه برای ریاست نظام در استانها و کشور این همه لابی می شود برای چیست ؟ .......................؟؟
ای سوالی است که طی این سالها و 10 سال اخیر همه از پاسخ دادن ان فرار می کنند
و درامدهای ماهیانه معاونین در سازمان نظام دامپزشکی کشور (حق جلسه/حق ماموریت/ایاب و ذهاب و.... مینگین تا ....... میلیون تومان دریافت می شود
این جدای از درامدهای حاصل از ......... برای کار شرکت داروخانه و یبا قراردادهای ........ ایشان با دامداران و..... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
2
سلام به حکیم مهر و کلیه همکاران و دوستنانی که نظرات خود را اعلام کردند انتظار می رود در این شرایط کنونی کشور که درامد همه اعضای نظام به جز روسای نظام کاهش یافته کلیه همکاران به دنبال احقاق حق و شکایت به هر ناظر و بازرسی باشد تا تعیین تکلیف شود .................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
رانندگان اداره ما با خودروی شخصی برای ما کار می کنند و با این اوضاع بنزین طفلک ها ماهی 3 ملیون می گیرند
متاسفم و خیلی متاسفم که چگونه ......... درباره بودجه نظام که از جیب همکاران و اعضا با این شرایط کاری دریافت می کنند این برخورد را دارند انصاف به کجا رفته است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
خوش به حال راننده شما. من واسه مسول فنی شرکت توزیع استانی زنگ زدم گفت دو تومن مین بهم. اگر کار فروشم کنم بهم پورسانت میدن. خیر سرم مدرک تخصص هم دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
منم یه روزی رفتم قرار داد اولمو بستم ..خوشحال که 15 سال پیش 270 تومن بهم میدن..یه روز دیدم قراردادمو گذاشتن زیره گلدون که برگاش نریزه رو میز . هنوز قرار دادمو دارم .یه دایره گنده وسطشه !!! عاشششقه این شغلم
ناشناس
|
Philippines
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
1
با سلام
لطفا در مورد سازمان دامپزشکی
هزینه های سازمان دامپزشکی و درآمدهای سازمان دامپزشکی تحقیق کنید :
مثلا
چقدر درآمد سالانه از مبالغ فوب و تبصره 23 برای صدور مجوز ورود و مجوز ترخیص دارو و مواد اولیه داروی یا مواد پروتیینه خام دامی سالانه دارند و چرا برای هزینه های اجرا ماده 19 این منابع مالی را به مجلس پیشنهاد نمی دهند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
5
هزينه تاييد صلاحيت ، هزينه بيمه بي نام و نشاني كه اصلا مشخص نيست ب چه دردي ميخوره رو هم اضافه بفرماييد. و كارمزد ميليوني كه از كارفرماي بينوا بابت استخدام مسئول فني ميگيرن. بحث فقط حق عضويت نيست .
بنده حق عضويت ٢ سال رو پرداخت كردم(٤٠٠هزارتومان) و وقتي كارتم اومد يكساله بود! اينا رو هم پيگيري كنيد لطفا.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
9
کاش یه پیگیری ای هم در مورد این وبینارهای امتیاز بازآموزی صورت بگیره که نه حساب و کتاب درستی داره،نه کیفیت،نه ارتباطی با نوع فعالیت ما نه هچییی ..............

واسه 4 امتیاز یکی 70 میگیره،یکی دیگه واسه 3 امتیاز 250!!!
اکثرا هم که نه سایت درست و درمونی دارن و نه اصن قانونی هستن و نه پشتیبانی خوبی دارن،ماشالا هیچ توضیحی هم در مورد محتوای وبینار نمیدن،فقط بزرگ مینویسن دارای امتیاز بازآموزی چون میدونن ما بدبختیم و نیازمند امیتاز!!!

5 تا وبینار شرکت میکنی تازه یکیشون مرتبطه با فعالیتت و اونجا هم که میخوای سوال بپرسی نمیتونی فارسی تایپ کنی!!!

بعد هم که بعد از 2 ماه پیگیر امتیاز بازآموزی میشی سازمان میبینی نظام دامپزشکی چیزی ثبت نکرده هنوز،زنگ میزنی به برگزارکننده میگه ما پول نظام رو دادیم و لیست شرکت کنندگان رو هم ارسال کردیم!!...نظام پول رو میگیره ولی بازم امتیاز رو ثبت نمیکنه!!
یکی به دادمون برسه...انگار رقابت گذاشتن سر برگزاری وبینار و کسب درامد .........!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
................. و یه ............ دیگه هم که دارند قیمت ها رو نجومی حساب میکنند.
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
5
امام عزیزمان رهبر کبیر انقلاب
فرمودند
کاخ نشینان حال کوخ نشینان را درک نمیکنند
برای همین است ......... برای ما هیچ نمیکنند
کسی که راننده اش ماهی ۹ میلیون میگیرد بدبختی من مسئول فنی را درک نمیکند
با ارزوی اینکه خداوند ما را هدایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
رانندش کارواش شخصی لازم نداره؟ 8 بدن تمام وقت تو صندوق عقب میخوابم . زاپاسم میگیرم تو بغلم .نهایتا نظام برام یه دوره آپاراتی بزاره امتیازم برا احراز شغل کافی میشه .
دکتر محمد لطفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
8
بسمه تعالی
سلام علیکم
چند سال گفتم و نوشتم که سازمان نظام دامپزشکی شفاف بیاید و بودجه خود را همراه با ریز هزینه کرد اعتبارات منتشر کند. نه در دوره قبل و نه در این دوره کسی حاضر نشد این کار را انجام دهد. آن زمان که انتقاد می کردم با خودروی سازمان نظام دامپزشکی به چه حقی فردی به ساختمان ریاست جمهوری می رود (اینها حق الناس است) و حالا هم نظایر آنچه حکیم مهر منتشر کرده مورد سؤال است. از سازمان نظام دامپزشکی انتظار می رود شفاف با اعضاء سخن بگویند و به صراحت پاسخ شبهات را بدهند.
انسان نباید خود را در موضع و معرض تهمت قرار دهد. (اتقوا من مواضع التُّهَم)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
جناب دکتر ممنون و سپاسگذارم که حرف حق می زنی ... ممنون میشم بفرمایید کجا میشه در خصوص وضعیت مالی نظام دامپزشکی شکایت کرد و سازمانی که می تونه جهت شفاف سازی مالی ، تبعیض کاری و ... وارد شد ، اعلام فرمایید چرا که سازمان دامپزشکی کشور نمی تونه وارد این مقوله بشه و خودش رو کنار می زنه .
ناشناس
|
Austria
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
5
ای کاش حال که اسم یک رییس نظام دامپزشکی اورده شده

حقوق بقیه روسای نظام استان ها هم گفته شود

بالاخره باید مشخص شود این همه شعار که فی سبیل الله کار می کنیم
یک جا مشخص بشه چرا سر رییس و عضو شورا شدن این همه دعوا و برادر کشی هست...
جنتلمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
4
چرا برای یک جواب استعلام به اداره دامپزشکی نزدیک ۵۰۰ هزار تومان از اعضا میگیرند.چرا این کلاس های اجباری غیر مرتبط نرخ ثابت ندارند و از ۱۰۰ هزار تا ۳۰۰ هزارتومان متغیر هستند.خواهشا با این وضعیت گرانی به داد ما برسید@
سازمان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
2
........................... این روش مصیبت عظما است باید به جامعه دامپزشکی کشور تسلیت گفت اگر گفته واقعیت دارد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
1
دیروز نظام بودم گفتم سلام گفت علیک حق عضویت بدهکاری!@
ناشناس
|
Mauritius
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
4
مسئولین استانی نظام بهتر است خودجوش دریافتی خودشان را به حکیم مهر جهت تنویر افکار بفرستند تا معلوم شود مفت کار می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
ریاست نظام که استان که حقوق ندارد ایشان چرا ۱۵ میلیون میگیرد؟!؟
ناشناس
|
France
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
1
6
هیچ قانونی برای اجباری بودن کسب امتیاز دوره آموزشی نظام وجود ندارد صرفا در آیین نامه دولت برای صنف مسئول فنی شرکتهای دارویی بحث امتیاز آموزشی مطرح شده که چون خارج از صلاحیت وضع شده از سوی اعضای نظام قابل ابطال است . بهتر است اعضای نظام از سازمان دامپزشکی درخواست کنند مبحث کسب امتیاز آموزشی بصورت اجباری را از شیوه نامه های خود حذف نماید چرا که فاقد مبنای حقوقی و اجحاف در حق اعضای نظام و متقاضیان اخذ پروانه از نظام است. مدیران قبلی سازمان در نوشتن شیوه نامه ها و سیاست های خود به اشتباه و با پیروی از سیستم پزشکی این امتیاز آموزشی را آورده اند بدون توجه به اینکه برای دوره های آموزش پزشکی قانون مجلس وجود دارد و این قدرت قانون است که کسب امتیاز آموزشی را برای پزشکان و آنهم فقط برای تمدید پروانه اجباری کرده است و نه خواست نظام پزشکی یا وزارت بهداشت. متاسفانه تقلید کورکورانه از مقررات پزشکی باعث اجحاف و تضییع حقوق دامپزشکان عضو نظام شده است و لازم است مسئولین فقط قانون را مبنای عمل خود قرار دهند .
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
3
حکیم مهر باید مشخص کنه و ساکت نمونه خاسته این همه کاربر اینه که در مورد حقوق همه اطلاع رسانی کنه که آیا همه حقوق میگیرن یا تعدادی از روسا نظام حقوق میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
وقتی حقوق کارمندان نظام دامپزشکی از طریق پرداختهای مربوط به حق عضویت اعضا پرداخت میشود بنابراین اعضا حق دارند بدانند که این پولها چگونه هزینه میشود و حقوق کارمندان چه مبالغی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
1
اقا رانندگی شرط مدرک داره مگه؟ اگه فوق لیسانس راننده ماشین شخصیه با دکتری میشه پایه یک گرفت؟ حساب کردم بار تیر آهن یا میلگرد از تهران تا بندر بیارم تو 3 روز 2 گیرم میاد .ترانزیت ارمنستانم واسه 20 روز 12 تومن. ده روزم خونه استراحتم .تو راه چنتا گله هم ویزیت میکنم پول گازوییل و فلافل در بیاد دیگه خدا بزرگه .پشت فرمون تو کفی چارتا مقاله ترجمه نیم بند میزنم اینم 200 تومن تو ماه .برگشتم خالی نمیایم ایشالا خدا بزرگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
2
با سلام رواسای نظام خیلی از استانها اصلا در محل کار حضور ندارند از جمله استان ................... که ایشان هم مشغول تحصیل دوره های تکمیلی هستند و هم مشغول در شرکت پخش دارویشان و دیگر وقتی برای حضور در دفتر نظام را ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
خب همه میدونن که چون دریافتی ندارن و کارمند نظام نیستن نمیان و رئیس نظامی که در محل حضور داره منجر شده به حقوق 15 میلیونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
چطور شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
کسی که کارمند نظام دامپزشکی هست مطمئن باشید منافع اعضا را فدایه منافع مالی سازمان نظام دامپزشکی میکند. اتفاقا درست این هست که رییس نظام از بدنه ی اعضا باشد نه از بدنه سازمان نظام
غرقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
2
6
سلام
تبریک میگم به این کشف بزرگ
فقط یه سوال داشتم از مدیر مسول محترم چرا الان این راز را برملا میکنن و قبلا حرفی از آن به میان نیاوردند؟
چرا قبلا این افشا گری را انجام ندادید؟
پاسخ ها
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
من هم با نظر شما موافقم . بارها وبارها اسامی استان ها و افراد در کامنت ها سانسور شده که اگر این موضوع عادلانه باشه بسیار هم خوبه . اما دیده شده درجاهایی اسامی براحتی منعکس شده که این نقد به حکیم وارده .
در گزارش اخیر هم بنظر بنده رعایت انصاف نشده . این موضوع شان و آبروی صنف دامپزشکی رو خدشه دار میکنه . بهتر بود این موضوع قبل از انعکاس به شکل مناسبی با ریاست نظام مطرح میکردید یا اینکه این مطالبه را از شورای مرکزی یا شخص رئیس جمهور که حکم رئیس شورا را امضا کرده میکردید . انعکاس نام افراد وایجاد شبهه درذهن اعضا کاردرستی نیست . امیدوارم این موضوع درکوناه ترین زمان حل بشه .
ناشناس
| Austria |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
جناب دکتر سبک رو شما خودتون که استاد ذکر نام و خدشه دار کردن ابروی دامپزشکی هستید
من همیشه کامنت ها را می خونم و دیدم که شما چطور کدورت های شخصی خود را رسانه ای می کنید و رعایت انصاف!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
سلام. باید خدا راشاکر باشیم که این بحثها پیش آمد، هر دلیلی میخواهد داشته باشد به ما مربوط نیست، شاید دعوا بر سر قدرت باشد وشاید از سر دلسوزی باشد. .............................
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
جناب ناشناس ۱۴:۵۹
شمادر کامنتها اگر دیدید نام شخصی رو بنده آوردم و سانسور نشده بهتون حق میدم . کجای شان صنف رو خدشه دارکردم ؟ میشه آدرس بدید یا لااقل شجاعت ذکر نام خودتون رو داشته باشید .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
باسلام،ازوقتی کسب علم ودانش درمملکت سهمیه بندی شدمتعاقب آن سایرسهمیه ها وبخشها هم آمده است.سازمان نظام دقیقا مثل دانشگاه ازادهست که هرجای اون تقاضایی داشته باشی بایددست به جیب بشی.یه حساب سرانگشتی کنیدببینیدبرای تمدیدپروانه های بهداشتی اماکن دامی فقط توی شهرااستان خودتون چقدر میگیرند.این رقم ازاخذهزینه حق عضویت وتمدیدپروانه های مراکز درمانی و....خیلی بالاترمیزنه ومشخص نیست کجاداره هزینه میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اقا یکی از اجداد منم زمان ستار خان و باقر خان تو جنگ بوده .الان منم سهمیه دارم؟ برم تخصص بخونم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
2
1
خرج که از کیسه مهمان بود، حاتم طایی شدن آسان بود
کارمندای نظام استان‌ها پدرشون درمیاد و تا بوق شب کار میکنن، آخرش آقایون از پول استان‌ها میان حق ماموریت و اضافه کاری و... برای خودشون ردیف میکنن.
فقط قانون مسخرشون برای استانهاست که باید با حداقل حقوق کار کنن و هیچ مزایایی هم نداشته باشن.
با کارمندای استان‌ها هم که مثل برده رفتار میکنن و هیچ ادب و احترامی تو کارشون نیست، نمیدونم شاید بخاطر همین حقوقهای نیمه نجومی باشه که اینطور فکر میکنن.
فکر نمی‌کنم هیچ استانی از این وضع راضی باشه.
هر کدوم از کارمندای نظام استان‌ها مثل آچار فرانسه جای حداقل 10-12 کارمند معمولی کار میکنن، ولی دریغ از کوچکترین مزایایی.
................
واقعا به کجا داریم میریم...
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
3
مگه حقوق همه رؤسای استانها برابر نیست؟نوشتن این گزارش ربطی به نزدیکی انتخابات شورای مرکزی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
2
2
سلام بر همکاران محترم
متاسفانه سازمان نظام دامپزشکی علاوه بر ضعف های بنیادی و اساسی در بخش های مدیریتی و اجرایی، هیچگونه کارایی خاص برای فارغ التحصیلان این رشته و رشته های وابسته نداشته و فقط درسا شده برای اعلام یک شماره حساب جهت واریز حق عضویت و صدور و تمدید پروانه های فعالیت اعضاء و اخیرا هم که دامداریها
معاون سلامت یک اداره کل حقوق دریافتی اون بعد بیست سال خدمت و رفتن به صد جلسه دو ساعته و شنیدن هزاران حرف و فحش و غیره و زیر تیغ بازرسی ها و محاکم قضایی و غیره و غیره 7500000 تومان و راننده شخصی جناب رئیس 9000000 تومان
سازمان نظام .............. هست که در حال حاضر مثل خار در چشم و استخوان در گلو
به امید سربلندی همه عزیزان شاغل در دامپزشکی و رشته های مرتبط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
3
سلام حکیم مهر متشکرم از افشا گری تان.
طبق قانون ماگزیموم اضافه کاری کارکنان دولت 175 ساعت است . مدارکی دارم که نشان می دهد مسوول امور مالی و معاون توسعه اداره کل دامپزشکی استان .......... در حدود 300 ساعت اضافه کاری گرفته اند .
چطور این مدارک را بدست تان برسانم و اگر بدست تان برسانیم منتشر خواهید کرد؟
در دوره قبلی ریاست سازمان دامپزشکی ، مدارک را به سازمان ارائه دادم ولی ترتیب اثر داده نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
مدیران کلی که کل ماه را ماموریت می گیرند هم معرفی کن .....................
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
6
سلام.چرا نظام دامپزشکی جلو جلو تا پایان زمان پروانه حق عضویت می گیرد؟چرا حق عضویت از سال ۱۴۰۰ ،افزایش یافته است؟چه خدماتی اضافه تر می دهد؟هزینه پذیرایی دوره ها دیگر نیست و همچنین هزینه اجاره محل دوره ،چرا هزینه دوره ها افزایش یافته است؟
عضو ناخواسته نظام دامپزشکی -- درخواست لغو عضویت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
6
سلام و عرض ادب
جناب آقای افراسیاب کی سیرت ، سوال خوبی پرسیدن ( ایا امکان تودیع کردن عضویت در نظام هست؟ یعنی اگر بنده ده سال آینده قادر به کارکردن دامپزشکی نباشم چرا به مدت 10 سال باید هزینه عضویت در نظام پرداخت کنم) ولی جواب آقای کامیار محمدزاده قانع کننده نبود ........ چرا ما باید هزینه عضویت در سال های که از نظام دامپزشکی استفاده نکردیم پرداخت کنیم به عنوان مثال فردی 10 سال ، خارج از کشور می باشد و برای این ده سال چرا باید این مبلغ را بپردازد در نظام مهندسی که خیلی قویتر از نظام دامپزشکی ما هست معمولا هزینه سال های که در آن فعالیت می کنند پرداخت می نمایند و برای آن امتیاز محسوب می شود و بهمین جهت این دوستان همیشه می خواهند حق عضویت را بپردازند چون امتیازشون بالا رفته و از لحاظ کاری ساپورت شده و خیلی از مزایاهای از جمله حق امضاء و ... می گیرند و سال های که نیستند و یا نمی خواهند فعالیت کنند انصراف می دهند .

من حدود ده سال پیش انصراف خود را از نظام دامپزشکی استان اعلام نمودم و در سفری که جناب آقای دکتر محمد رضا صفری ریاست محترم سازمان به استان آمده بودند نیز اعلام نمودم . ولی متاسفانه ایشان قبول نکردند و گفتند تنها امتیازی که می توانند بدهند هزینه عضویت را قسطی کنند .... لطفا دوستان و سایر همکاران محترم نیز اگر مشکل مثل من دارن همین جا کامنت جهت پیگیری موضوع بزارند . هر سال با توجه به عدم استفاده از مزایای نظام ( دریافت وام ، بیمه تکمیلی و ... ) و درخواست قبلی بابت انصراف ده ساله از فعالیت نظام دامپزشکی استان ، اینجانب را بدهکار می کنند ........ لطفا سایر دوستان اگر راهکاری مانند شکایت به مراجع قضایی ، دیوان و .... می دانند جهت جلوگیری از سوء استفاده نظام دامپزشکی از حق عضویت اینجانب و دیگر دوستان ارائه نمایند . چرا که کاملا موضع قابل پیگیری می باشد. با سپاس
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
سلام به همکاران محترم
بعداز افشاگری حکیم مهر در مورد حقوق ............ در گروه های دامپزشکی ................ ناجوانمردانه اقدام به توهین به مدیر مسئول حکیم مهر نمودند و جالب اینکه کسانی اقدام به توهین کردند که ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
1
حکیم مهر عزیز لطفا لطفا لطفا این اخبار را پیگیری کن و تا رسیدن به نتیجه که پاسخگویی و در ادامه عذر خواهی خاطیان هست کار را دنبال کن. ممنون که هستی. دوستت دارم
گیلکمرد
|
Germany
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
2
4
نکته ای را دوستان توجه نفرمودند تعدادی از همکاران دامپزشک و پیرادامپزشک کارمند رسمی سازمان نظام دامپزشکی هستند که در ستاد مرکزی و شوراهای استانی مشغول به فعالیت هستند و حقوق دریافت می کنند. یکی از همکاران دامپزشک که کارمند رسمی سازمان نظام هست در انتخابات شرکت کرده و به عنوان عضو شورا انتخاب شده اند و بعد به انتخاب اعضای شورا به عنوان رئیس انتخاب شده اند و طبیعتاً کارمند بودن ایشان ساقط نشده است. کما این که در دوره قبلی فعالیت شوراها مسرول امور مالی نظام آذر شرقی نیز کارمند رسمی سازمان نظام بود و حقوق دریافت می کرد. در حال حاضر کارمندان نظام استانها در شوراهای نظام استانی نیز حضور دارند. به عنوان مثال کارمندان رسمی سازمان نظام در استانهای سمنان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، گیلان و ... عضو شورای نظام استان متبوع خویش هم هستند و حقوق هم دریافت می کنند و هیچ منافات قانونی هم ندارد. غیر از رئیس محترم نظام فارس، هیچ رئیس شورای نظام استان دیگری حقوق دریافت نمی کند. فاعتبروا یا اولی الابصار!
گیلکمرد
|
Germany
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
5
2
دوستان بیایید برای یکبار هم که شده قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی را مرور کنیم:
* ماده 27 :«کلیه اتباع ایرانی فارغ‌التحصیل دوره‌های دکترای عمومی و تخصصی و سایر رده‌های حرفه دامپزشکی حق عضویت در سازمان را دارا‌هستند. تبصره - اعضای سازمان مکلفند همه ساله مبلغی را به عنوان حق عضویت به سازمان بپردازند. میزان و چگونگی وصول آن مطابق دستورالعملی‌است که توسط شورای مرکزی تهیه و ابلاغ می‌شود». توجه ویژه همکاران ارجمند را به واژه "مکلفند" در تبصره ذیل ماده 27 جلب می‌نمایم که بار و تعریف حقوقی مشخصی دارد.
*ماده 28: «کلیه دامپزشکان عمومی و متخصص و افراد سایر رده‌های حرفه دامپزشکی موظف به رعایت مفاد این قانون هستند».
مجدداً توجه ویژه همکاران فرهیخته را به واژه "موظف" جلب می‌نمایم که بار و تعریف حقوقی مشخصی دارد.
* ماده 31: «اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این قانون از محل‌های زیر تامین می‌شود: 1- حق عضویت پرداختی از سوی اعضاء؛ 2- هدایا و کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی؛ و 3- کمک‌های اختیاری دولت» که فقط مورد اول در خصوص تأمین هزینه‌ها محقق می‌شود و از سال 1390، جدول 12 بودجه در خصوص کمک‌های اختیاری دولت به سازمان‌ها و نهادها مورد بازبینی قرار گرفته و با سیاست انقباضی دولت وقت و دولت‌های بعدی، کمک اختیاری بسیاری از ارگان‌ها و نهادها و از جمله سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. قطع شده است.
*ماده 11: وظایف رئیس سازمان نظام در 8 بند درج شده است که در بند هشتم به «تهیه گزارش عملکرد، تراز مالی و تنظیم و ارائه بودجه سالانه سازمان برای طرح و تصویب در شورای مرکزی» اشاره شده است. یعنی بودجه سالانه سازمان نظام و گزارش هزینه‌کرد آن بر اساس قانون تأسیس باید به شورای مرکزی ارایه و تصویب شود. در هیچ جای قانون تأسیس سازمان نظام، انتشار عمومی تراز مالی و عملکرد سازمان نظام قید نشده است. آیا شورای مرکزی اول، دوم و سوم عملکرد مالی خود را منتشر نموده‌اند؟ فاعتبروا یا اولی الابصار!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
گیلمرد صاحب بینایی اینقدر به طرف نظام غش نکن و عدل و انصاف را هم در نظر بگیر . یک نکته بهت میگم تا اگر انصاف داشته باشی از این به بعد رعایت کنی. همین ماده 27 را خوب که دقت کنی میبینی عضویت در نظام حق دامپزشکان است نه تکلیف آنان. حق یعنی اگر دامپزشک دوست نداشت میتواند عضو نظام نباشد و دامپزشکی که کارت خود را تمدید نمیکند یعنی میخواهد از حق خود استفاده کند و از عضویت نظام خارج شود پس دامپزشکی که کارت خود را تمدید نکرده عضو نظام نیست و پرداخت حق عضویت سالانه نیز بر او واجب نیست و پولی که نظام در مورد سالهایی که دامپزشک فعالیت ندارد و کارت خود را تمدید نکرده در واقع برخلاف قانون از دامپزشکان اخذ میشود و تخلف است و ظلم به دامپزشکان است فاعتبرو یا اولی الابصار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
3
رییس نظام استان نباید استخدام سازمان نظام باشه وباید از بدنه اعضا باشه (بخش خصوصی و دولتی فرقی نمیکند ) که بیشتر در فکر تامین منافع اعضا باشد. وقتی رییس نظام یک استان استخدام سازمان نظام هست قطعا بیشتر به فکر تامین منافع سازمان هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
رییس نظام استان باید خصوصی باشد نه دولتی نه کارمند نظام
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
2
نظام استان .......... بیا ببین چه خبره واقعا ارقامی که جابجا میشه برق از کله ات میپره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
4
4
به نظر من که این حقوق تو تهران که بایستی ماهیانه سه تا چهارمیلیون کرایه خونه بدید به هیچ وجه زیاد نیست کو بقیه هزینه های مدرسه و شهریه و رفت و آمد خوراک ومایحتاج زندگی و خدای نکرده بیماری
به نظر شما در حال حاضر ببینید حقوق بقیه شرکت‌هاوادارات چقدر است به نظر م خیلی بالاتر است چرا ارزش حرفه را خودمان پایین میاورید این حقوق ها با تورم موجود در جامعه زیاد نیست
محمد علی
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
12
حکیم مهر عزیز تو رو خدا به مشکلات اعظای تعاونی های مسکن مخصوصا اعضای سوهانک رسیدگی کنین پروژه سوهانک با بیش از 270 عضو واقعا کابوس اعضایی شده که دیگه نمیدونن با ........... و خلف وعده هیت مدیره چکار کنن و زندگیشون رو فروختن به امید خانه دار شدن ولی افسوس که این تراژدی حالا حالا ها ادامه داره جهت اطلاع حکیم مهر عزیز به عرض میرساند این پروژه قرار بوده برج 7 سال 97 تحویل بشه ولی تا امروز حتی تعیین واحد هم انجام نگرفته که هیچ کم کم 3 سال دیگم باروند کنونی پیشرفت کار داره تا قابل سکونت باشه لطفا ورود کنین به موضوع با تشکر ازحکیم مهر
پاسخ ها
الناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
محمد علی دقیقا حرف دل ما رو زدی به خدا خسته شدیم حکیم مهر لطفا اقدام کنین
سمیرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
پروژه سوهانک ۳ سال دیگه کار داره ۲ سال دیگم تعیین واحد میشه خیالتون راحت ..................
اعظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
تجمع باید برگزار بشه جلوی برج سوهانک با دعوت از خبرنگار حکیم مهر
دکتر زمردی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
هییت مدیره تعاونی مسکن دقیقا چکار میکنین چرا جوابگو اعضا نیستین ما برای این تاخیر در انتخاب واحد و تحویل واحد شکایت میکنیم از شما حکیم مهر به داد ما برس
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
8
دقیقا همینطوره اعضا سوهانک زندگیشون رو هواست حکیم مهر لطفا پیگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
5
اگر جای دیگیری حقوق بهتر است خوب بروید و انجا کار کنید
شما که در ایران هستید نباید حقوق اروپایی بگیرید که.
ساسان حمزوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
10
1
چرا باید رییس نظام فارس مجانی کار کند؟ اگر کسی فکر میکنه کسی که صبح تا عصر مشغول این کار هست حقوق نباید بگیره خیلی طرز فکر جالبی داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بر اساس چه متر و معیاریست؟!
ایا همه روسا چنین حقوقی میگیرند؟!
ایا این چارت و اشل حقوقی مصوب شورای مرکزیست؟!
قطعا افراد بسیار در نطام مرکز و شورا اگاه بودند
لطفا با خزانه دار و اعضای شورا در اینباره مصاحبه شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
اگه کسی هم فکر کنه بین اینهمه ناشناس یکی با اسم و فامیلش پشت رئیس نظام فارس دراومده و همینجوری بدون چشم داشت تعریف داده خیلی طرز فکر جالبی داره، فکرهای بزرگی در سر دارید، خدا به شما هم مثل آقایون توفیق خدمت دهد ایشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
..................... هستند خیلی ها حاضرا مجانی رئیس نظام بشوند
ساسان حمزوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
من کلینیسین دام بزرگ هستم دوست عزیز نون کارم رو میخورم. از نظرم ...... هیچ کاری برای دامپزشکی نکرده ولی دکتر بردبار واسه فارس فعال بوده. توفیق خدمت پیشکش شما. چقدر دامپزشکی بدبخت شده که 15 ملیون حقوق نجومیه. هدف این گزارش و کوبیدن فرد خاص هم به موقعش مشخص میشه.
سازمان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
2
حکیم مهر چرا نظرات واقعی و انتقادی را سانسور میکنی و از دکتر صفری رییس ....... ۸ ساله دفاع میکنی ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
3
1
ولی خوب حریم ها را شکستی، خوب اذهان را نسبت به کل نظام آشفته کردی.دمت گرم!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
3
0
هیچ کس نباید مفت کار کنه.
کارمفت ارزش ندارد.
کار مفت مثل حرف مفته
دامپزشک
|
Luxembourg
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
4
چرا به حق مدیریت ها وحق جذب های کارمندان نظام که مدارک لیسانس و فوق دیپلم غیر دامپزشکی دارن اشاره ای نمیشه، یکی با مدرک فوق دیپلم .... حق مدیریت بیمه میگیره. یکی با مدرک ... مدیریت اداری و هزاران یکی دیگه ...
مگه نه اینکه مدیریت و حق جذب باید با تحصیلات مرتبط بشه. ..................
مهشید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
3
نکته ای که وجود داره حتی دکترهای دامپزشک شاغل در سازمان نظام این حقوق ۹ یا ده تومنی راننده رو نمی گیرند
اگر فرض کنیم راننده محترم فوق لیسانس آی تی هم داشته باشه هرچه قدر به لحاظ سابقه کار که فکر میکنم حدود چهار یا پنج سال باشه و بحث قانون کار و ... نباید این حقوق رو بگیرن طبق حداقل حقوق اعلامی و با همه ضریب ها ایشون باید نهایت چهار تومن بگیره
خواهشا پاسخ گو باشید
ضمنا هم سری به حقوق .............. با ۱۲۰ ساعت اضافه کاری ثابت بزنید .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
2
با سلام در خصوص هزینه های صدور پروانه هم لطفا پیگیری و اطلاع رسانی کنید این همه پول کجا هزینه میشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
3
هیچکس مجانی کار نمیکند ونباید مجانی کارکند. ولی مشکل از جایی شروع میشود که .................. این چنین حقوقی فقط شامل خواص شده است و سایرین از چنین شرایطی بهره نبرده اند. در ضمن این حقوق از پرداخت حق عضویتی هست که من و امثال من داشته ایم پس حقمان هست که بدانیم به چه شکل هزینه میشود. چرا نظام دامپزشکی در مورد مسائل مالی شفافیت ندارد. اگر کاسه ای زیر نیم کاسه نیست چرا تا کنون برای رفع شبهه شفافیت سازی نمیکند و در این خصوص توضیحی نداده است.
افشاگر
|
Poland
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
7
حکیم مهر جان. مرحم دل
بزار منم افشاگری کنم
افراد شاغل در سازمان نظام با تحصیلات فوق دیپلم علوم سیاسی. لیسانس میکروبیولوژی. لیسانس روانشناسی. فوق دیپلم کامپیوتر. سیکل ۳ نفر. دیپلم. فوق دیپلم هنرستان نقشه کشی. لیسانس فرانسه و...‌
این همه کاردان دامپزشک بیکار داریم یعنی نمی تونند کار این همه مدرک های متفرقه رو بکنند ؟؟؟؟؟
تازه خیلی هاشون هم مدیر و کارشناس هستن
......................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
5
پس از این افشا گری ۳ اتفاق باید بیفتد
۱- تکذیب و شکایت از سایت حکیم مهر
۲- پاسخگویی ریاست سازمان و تایید این خبر و همچنین توجیه مخاطب
۳- ورود دستگاههای نظارتی و‌بازرسی و برخورد با متخلفین
ظاهرا تا الان هیچکدام از موارد ذکر شده انجام نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
3
از ریاست محترم مجلس و ریاست محترم دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی کشور درخواست میشود در موضوع نظام دامپزشکی ورود پیداکنند و نتایج تحقیق و تفحص به اطلاع کلیه اعضای نظام دامپزشکی برسد از کلیه اعضا محترم دعوت میشود از هرگونه غوغا و تشویش ارهان عمومی خوداری نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
2
جالب اینجاس در کنار اینکه هیچ کاری جز گرفتن پول زور انجام نمیده این نظام دامپزشکی،اگر فرضا اسفند ماه هم هزینه یه سال عضویت رو پرداخت کنی پایان همون ماه میگه یه سال عضویت شما تموم شده!!!!
والا ........ و .......... شرف داره به این کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
5
یک نفر گفته بود راننده رئیس نظام در اصل راننده نیست و مدیر انفورماتیک سازمان هست. حالا فرض میکنیم ادعاها در مورد حقوق نجومی او نادرست باشه. من سوالم از این فوق لیسانس آی تی اینه که چرا حداقل وظیفه خودش یعنی اداره وبسایت سازمان رو درست انجام نمیده. دوستان یه سر به وبسایت سازمان بزنید، بسیار بی نظم و با حداقل اطلاعات ضروری. قوانین و بخش نامه ها وجود نداره، سایت اکثرا کند هست یا حتی اصلا بالا نمیاد. بعضی بخشها که میری، خطا میده. به ایمیل ها جواب نمیدن. به تماس تلفنی جواب نمیدن. .................... شما وظیفه و مسئولیت اصلی ات رو انجام بده تا شب با وجدان راحت بتونی بخوابی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
3
با درود فراوان به حکیم مهر
من 13 سال پیش وقتی وارد مجموعه دولتی دامپزشکی شدم بعلت نا آگاهی و به اصرار یکی از همکاران عضو نظام دامپزشکی شدم اونم فقط به خاطر یک رای گیری.بعد از 2 سال رفتم که از عضویت نظام دامپزشکی خارج بشم چون نه فعالیتی داشتم ونه پروانه ای گرفته بودم و نه علاقه ای به عضویت . برای همین درخواستی به جهت ابطال عضویت نوشتم و که به نظام استان تحویل بدم که نظام استان حتی از تحویل گرفتن و ثبت در دبیرخانه کردن نامه من امتناع کرد و گفتن که هیچ راهی برای خروج نیست.عجب گیری افتادیم به خدا. یارو از سازمان فلان هم میتونه بیاد بیرون ولی از سازمان دامپزشکی نه.حالا موندم وقتی مردمو خواستن خاکم کنند سازمان نظام دامپزشکی جلوی دفنمو بگیره تا بدهی نظاممو خانوادم پرداخت کنند بعدش جواز کفن صادر بشه.حالا از شوخی گذشته بفرمایید واسه این موضوع باید به کجا شکایت کرد که بشه این رویه رو عوض کرد.کسی که 13 سال پروانه ای نگرفته چرا باید 13 سال حق عضویت بده مگه نطام دامپزشکی براش چیکار کرده.لطفا راهنمایی بفرمایید
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
2
درود برحکیم مهر
علوی ، قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
1
حکیم مهر عزیز، واقعا جای تأسف برای ریاست سازمان نظام دامپزشکی که از رشته های غیرمرتبط با دامپزشکی در ساختمان مرکزی با حقوق 2 برابر یک دامپزشک مشغول به کار است و از طرفی دامپزشک ما در جستجوی کار به واحد اشتغال سازمان نظام مراجعه میکند.
رشته های غیرمرتبط با دامپزشکی چه قدمی برای دامپزشکان برداشته اند؟
به شخص ِ هیچ وقت راضی نبوده ونیستم که حق عضویتم را خرج هزینه افراد غیرمرتبط با دامپزشکی نمایم.
رسولی
|
Brazil
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
0
0
برا تمدید پروانه دفتر اشتغال تو این اوضاع کمی جمعیت دامی و بیکاری سامانه ساندای نظام حدود شش میلیون تومن ازم پول گرفت که با بازآموزی ها شد دوازده میلیون و یک پروانه چهار ساله برام دادن ، اگه مکانیک یا باتری ساز بودیم اصناف با یک هزینه ناچیز یک پروانه کسب ده ساله بهم میداد در آمدم هم بیشتر از این بود
نظر شما
ادامه