کد خبر: ۵۹۳۰۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تهیه مواد اولیه برای ساخت ماسک در واحدهای نیمه صنعتی استان، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت به سرعت گزارشی از چگونگی توزیع این مواد اولیه ارائه دهد تا دانشگاه علوم پزشکی نظارت کافی بر واحدهای تولیدی ماسک داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمدمهدی شهریاری» روز شنبه در جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی در بخشی از سخنان خود با اشاره به بسته بودن میادین دواب به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و مشکلات حاصله از آن، بیان کرد: با توجه به فصل خرید و فروش دام و آغاز به کار میادین غیرمجاز فروش دام با بسته شدن میادن دواب، به سرعت باید دستورالعمل آغاز به کار این میادین ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید میادین دواب غیرمجاز نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند، ادامه داد: مسوولان مربوطه هرچه سریعتر حداقل شرایط لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن را فراهم کنند.

شهریاری با بیان اینکه هم اکنون فعالیت در میادین دواب غیرمجاز خط شیوع بیماری کرونا را افزایش داده است، گفت: اینکه از گذشته اداره کل دامپزشکی هیچ نظارتی بر میادین دواب غیر مجاز نداشته است، جای سوال و تاسف دارد.

 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
2
7
گلایه از حکیم مهر
استاندار در پاراگراف آخر گفته که از گذشته بر میادین نظارت وجود نداشته
تکلیف مدیر قبلی را هم حکیم مهر منتشر نکرد
درود بر سربازان گمنام امام زمان و عملکردشان در دامپزشکی آذربایجان غربی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
با سلام خدمت سروران و همکاران گرامی بنده بومی شهر ارومیه هستم که .................. حدودا 10 سال است به ناچار و نبود امکانات کاری ترک دیار کردم و در استان دیگری با توجه به قسم نامه ای که در دوران پایان تحصیلات که در خود شهر ارومیه سپری گشت خوردم مشغول خدمت رسانی هستم متاسفانه مشکل ریشه دار هستش در استانی که میتونه قطب دامپروری و کشاورزی پایلوت کشور باشه این همه بی نظمی وجود داره و مسولین محترم اداره کل دامپزشکی عین مهره های شطرنج عوض میشن اما کارایی لازم در برخورد با موارد بحران را ندارن امیدوارم بنا به فرموده رهبر فرزانه در سال جهش تولید حداقل سر و سامانی به وضعیت فعلی بخش ذولتی و خصوصی داده شود-من الله التوفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
2
با سلام
اعمال نظارت بهداشتی بر واحدهای موضوع ماده 2 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی و همچنین قانون سازمان دامپزشکی کشور از طریق صدور پروانه میسر می گردد.
از طرفی فعالیت واحدهای موضوع ماده 2 آئین نامه بدون پروانه فعالیت غیر مجاز و باید براساس درخواست ادارات کل دامپزشکی از طریق دستگاههای متولی جلوگیری از فعالیت گردد
وظیفه دامپزشکی در بازارهای هفتگی محدود به بیمار یابی و نیز جلوگیری از کشتارهای غیر مجاز دام از طریق هماهنگی با دستگاههای مرتبط می باشد.
جای بسی تعجب است که عناوین بازارهای هفتگی به اشتباه در اکثر موارد با میادین دام مترادف عنوان می گردد.
همچنین جای بسی تعجب است علیرغم درخواست تعطیلی واحدهای عرضه دام در قالب بازارهای هفتگی ، کماکان عرضه غیر بهداشتی در قالب بازارهای هفتگی در جریان بوده و سودهای هنگفتی از بازارهای هفتگی به جیب برخی از ادارات واریز می گردد.
به نظر می رسد وقت آن است که متولیات اصلی بازارهای هفتگی مشخص و وظیفه مندی خود را در تامین بهداشت عمومی مشخص فرمایند
با احترام
باقر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
1
آقای استاندار تااسف خوردن به عملکردشما هست در حالی که مدیر دولتی ارشد استان شما هستین ولی دارید ازعملکرد مجموعه زیردست خود تاسف میخورید به کجا چنین شتابان
البته ازاستاندار پروازی بیش از این نباید انتظار داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
3
آقای استاندار محترم تعطیلی میادین بنا به تصمیم ستاد کرونا به ریاست جنابعالی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
1
مدیر کل معرفی شده از سوی ریاست سازمان دامپزشکی کشور از سوی تیم حضرتعالی مورد پذیرش قرار نگرفته و با عنوان سرپرستی مشغول به کار هستن، لطفا دامپزشکی را سیاسی نکنیم به والله دامپزشکی خدماتی بهداشتی هست و سیاستمدار نیاز ندارد دامپزشکی مدیر دلسوز و کاری و پاک دست میخواهد همانی که معرفی کرده‌اند به دور از هیاهوی سیاسی و در جهت خدمت به بهره برداران گام خواهد بر داشت.
امروز دامپزشکی برای عبور از سیاست زدگی و ورود به رسالت اصلی خود به این گونه مدیران نیاز دارد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
باسلام دوستان چرا موضوع را سیاسی میکنید این مدیر کل آن مدیر کل نداریم وجود میادین دام به دامپزشکی ربطی نداره شهرداری یا اداره راه مسئول وجود این میادین هستند دامپزشکی مسئول بهداشتی محلی هستند که مجوز دادند....آیا نیروی انتظامی مسئول مواد مخدر تو پارکها هستند که البته نه......
نظر شما
ادامه