کد خبر: ۵۹۵۲۷
تعداد نظرات: ۹۸ نظر
خبر فوری:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود تاکید نموده است که به صورت جدی راه‌اندازی رشته دامپزشکی در استان گیلان را پیگیری خواهد کرد ...
 

حکیم مهر: خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) از موافقت با راه‌اندازی رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داد!

به گزارش حکیم مهر، این خبرگزاری در بخش‌هایی از گزارش سفر «دکتر محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شمال کشور آورده است:

دستاوردهای سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان گیلان را می‌توان در ۲۰ دستاورد خلاصه کرد که یکی از آنها موافقت با راه‌اندازی «رشته دامپزشکی» در واحد رشت بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر خود به استان گیلان از بخش‌های مختلف مجتمع ۵۰ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدید و با استادان گروه کشاورزی این واحد دانشگاهی دیدار و گفتگو کرد .

وی در این دیدار اظهار داشت: آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را تجهیز خواهیم کرد تا رشته‌های دامپزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی احیا شود .

طهرانچی همچنین در صفحه رسمی اینستاگرام خود تاکید نموده است که به صورت جدی راه‌اندازی رشته دامپزشکی در استان گیلان را پیگیری خواهد کرد.

«دکتر محمد دوستار» سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت هم اظهار داشت: مقرر شده که برای اجرای هر کدام از این طرح‌ها و پیشنهادها کارگروه‌های مشترکی در دانشگاه با عضویت سازمان‌های دیگر تهیه و پیگیری لازم برای تحقق آن در استان انجام و گزارش‌های پیشرفت کار به صورت یک‌ماهه و سه‌ماهه به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر رئیس دانشگاه ارسال شود .

 

انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
دانشجو دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
3
................... طهران چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
تا خریدار مدرک بدون پشتوانه علمی هست فروشنده هم خواهد بود و البته تا عرضه هم هست تقاضا هم تحریک خواهد شد !!
و البته در دیزی بازه حیای گربه هم خوب چیزیه !!
ظاهرا دغدغه کار درست و صحیح در کل سیستم وجود ندارد !! کسی نیست بپرسد با چه امکانات و سرمایه ای ، چه مالی و چه علمی ، می خواهید چنین کاری را انجام دهید !!؟؟ هم اکنون حتی دانشکده های دولتی از بابت کمیت و کیفیت مدرس دچار مشکل هستند ، از کجا مدرس با سواد و با تجربه می خواهید بیاورید !!؟؟
خب البته خواهند گفت بقیه چطور اینجا هم همینطور !!
اینها چه فکری میکنند !!؟ یا اصلا فکر هم میکنند !!؟؟
صدف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
اگه دوسال کاردانی بخونیم دام پزشکی بعدش میتونیم کنکور بدیم واسه کارشناسی دولتی بریم؟
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
8
32
واقعا با خودتون فکر کردید که این خدمته!!بخدا این خیانت به قشر دامپزشکیه که با این پذیرش های کیلویی و راه اندازیای الکی این رشته را بیشتر در منجلاب فرو میبرید!!
دانشگاه ازاد کلا صلاحیت تربیت دانشجوی دامپزشکیو نداره و به عنوان قلک به این رشته نگاه میکنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
واقعا کمبود این رشته در شمال کشور به شدت احساس میشد. عالی بود این تصمیم.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
صلاحیت تربیت دانشجوی چه رشته ای رو داره اخه؟
دامپزشک
| Hungary |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
اره راست میگی فقط فارغ التحصیلان سراسری دارن توی مملکت کار می کنن و دانشگاه آزاد ها بی کارن
سازمان دامپزشکی مملکت و وزارت علوم هم دست دانشگاه ازادی هاست که دامپزشکی رو به این روز انداختن
دانشگاه باید انسان تربیت کنه که شکر خدا داریم میبینیم!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
اولا مگه هرکی کار میکنه سواد کافی داره؟ اینهمه پزشک بیسواد اینهمه دامپزشک بیسواد اینهمه xوy بیسواد. بحث سر سواده
دامپزشک
| Italy |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
مشکل شما سواد هست؟ یه نگاه به رتبه های تخصص بکن.تازه دانشکده های سراسری با مصاحبه سر بچه های دانشگاه ازاد می برن تا بچه های خودشون جذب کنن
اخه مگه تفاوت رتبه کنکور اونایی که سراسری و ازاد قبول میشن چقدر هست که شماها خودتون علامه دهر می دونین؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
تفاوت رتبه های کنکور چقدر هست؟؟
بزرگوار مثل اینکه اطلاع نداری، دانشکده های گرمسار، شبستر، شوشتر و غیره با چه رتبه هایی دانشجو گرفتن!!
دامپزشک
|
Germany
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
14
آقای منادی نماینده محترم مردم تبریز ............... اونی که قرار بود با حمایت قشر دامپزشک برین مجلس یه کاری واسه این رشته بحران زده بکنین؟ ................ قول و وعده ها یادتون رفت؟؟؟
این بود .....؟ با دامپزشکی آزاد رشت فقط دارن به بی اعتبار کردن رشته دامن میزنن
ما دامپزشکا هر چی سرمون بیاد از ............. اشخاص دامپزشکیه که با حمایت خود ما دامپزشکا به مقام و جایگاهی رسیدن
ای کاش شما بالا دستی ها ................
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
5
19
چ مسخره بازیه ؟!!؟؟؟نصف همونایی هم که الان هست باید جم بشه ...شوشتر ،گرمسار ،شبستر ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
قبل گرمسار باید حداقل هشتاد درصد دولتیا جمع شن؛ نه دانشکده ای مثل گرمسار که فارغ التحصیلاش تو تهران کار رو از تهرانی ها و تو مشهد از فردوسی ها گرفتن ، مودب باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دوست عزیز دانشگاه آزادی، خواهشا به خودتون فشار نیارین!
دروغ که نمیگن، اگه خیلی سواد داشتین و مثه بنده و امثال بنده و بچه هایی که دانشگاه دولتی درس خوندن وقت میذاشتین، الان درک میکردین حال و روز ماهارو.
شق القمر که نکردین با پول رفتین دانشگاه آزادددددددددددددددددددد و حالا دم از قبضه قبضه کردن تهران و مشهد میزنین!
پول شماهارو اگه من داشتم که میدونستم چیکار کنیم رفیققققققققققققققققققققق!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
گرمسار از رتبه های کنکورش مشخصه چقدر درجه یکن :)))
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کی گفته گرمساری ها نصف کار رو گرفتن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مشکل شما دولتیا اینه که بدون علاقه و فقط با درصد شیمی و زیست و رونده از پزشکی میایین اخرش این میشه اوضاعتون...نصف که چه عرض کنم بالای هفتاد درصد رو بچه های گرمسار گرفتن از خونه برو بیرون ببین
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دوست فارق التحصیل گرمسار
با پول شما میتونین دامپزشکی کشور های دیگه رو هم قبضه کنین!! حیف راهتون نمیدن وگه نه با پول اونجاها رو هم قبضه میکردین!!!
دامپزشک
| Hungary |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
شما پول ها رو دادین کلاس های کنکور و .......... و... دانشگاه ازادی ها دادن به دانشگاه
برای ورود به بازار کار باید کار بلد بود.دانشگاه ازادی ها برای اینکه شهریه بیشتر ندن درس می خونن شماها دنبال ....... کلاس و فخر فروشی
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
شمام میدادین کلاس کنکور سراسری قبول میشدین اینهمه هم حرف نمیخوردین..‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
دوست عزیز فارغ التحصیل دانشگاه آزاددددددددددددددددد گرمسار،
آخه مرد حسابی/خانم حسابی، پول مفت داری نمیدونی چجوری خرجش کنی، د لامصب به من خبر میدادی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دامپزشک واقعی(سراسری)
| United States of America |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
فارغ التحصیلای آزاد .................. فقط هر کدوم یه کلینیک باز کردن که صرفا به خاطر سرمایه ایه که گذاشتن و .................
دامپزشک
| Italy |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
چرا حرف بخوریم؟ ما با پول خودمون درس خوندیم شما با مالیاتی که ما پرداخت می کنیم.یادتون باشه با پول ما درس خوندین پس زیاد حرف به دانشگاه ازادی ها نزنین
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
شما با پول خودتون درس میخونید دولتیا با مالیات شما؟؟
رفیق شما رو واژه درس خوندن زیاد تاکید نکن چون رتبه ۲۵ هزار کنکور اوردن که درس خوندن نمیخاد مشتی، پاسخنامه رو سفید بدی منفی نزنی حله "دکتر" جان.
Bahar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
چه دانشگاه آزاد چه دولتی چه غیر انتقاعی چه پیام نور بخونی باید«کار»بلد باشی،دانشگاه تهرانم بخونی هیچی حالیت نباشه مفت نمی‌ارزی.هرکی هرجا دلش خواست میخونه و هرچقدر که دوست داشته باشه مهارت کسب میکنه و در اخر مهارت هس که تعیین میکنه کی کجا باشه!(اگه از پارتی و این مسخره بازیا فاکتور بگیریم)شمایی که دولتی خوندی حق نداری دانشجوی آزاد رو مسخره کنی یا براش تعیین تکلیف کنی که کجا پول خرج کنه کجا خرج نکنه،به شما هیچ ارتباطی نداره و اگر این مطلب رو نمیفهمی ............. که متاسفانه با تحصیل تو دانشگاه دولتی زیاد نمیشه:) و کسی هم که دانشگاه آزاد میخونه نباید کسی که دولتی خونده رو ببره زیر سوال.ای کاش هرکی حد خودشو بدونه.یه مشت دیکتاتور جمع شدین دور هم واسه این و اون اظهار نظر میکنید.دانشجویی میشناسم که تهران میخونه هیچ جا بهش کار نمیدن چون تو کارش تخصصی نداره،دانشجویی رو میشناسم که پیام نور میخونه ولی اینقدر اطلاعاتش زیاد هست وقتی میشینی جلوش کیف میکنی از این همه دقت و هوش و مهارت و اطلاعات.یادتون باشه با تخریب کسی به جایی نمیرسید.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
3
13
تا کی با افزایش ظرفیت ها و شهر ها میخواید کمبود هزینه دانشگاه های آزاد رو از رشته آسیب دیده و زجر کشیده دامپزشکی جبران کنید؟ بس نیست خیل عظیم دامپزشک های بیکار؟ این همه دانشگاه این همه دامپزشک؟ کلینیک ها و دارو خانه ها و پت شاپ های دامپزشکی متعدد؟ چرا یه همچین رشته استراتژیکی که کل پروتئین مملکت وابستشه اینقد باید توسط بی فکری ها و خودخواهی شما مسئولین آسیب ببینه؟ یکم شرم کنید یکم به خودتون بیاید نابودی دامپزشکی یعنی حذف پروتئین از کشور
کیوان نوری
|
France
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
17
10
این دستاورد بزرگ رو‌ خدمت همه عاشقان دامپزشکی تبریک عرض می‌کنم.
از مسئولین دانشگاه آزاد هم بابت بسط و توسعه آموزش رشته دامپزشکی تشکر می‌کنم.
هر چقدر دانشکده‌های دامپزشکی تو کشور بیشتر بشه، فارغ‌التحصیلان بیشتری تربیت خواهند شد و چرخ تولید در بخش کشاورزی و دامپروری بهتر خواهد چرخید.
امیدوارم روزی برسه که هر شهرستان یک دانشکده دامپزشکی داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
امید به روزی که به ازای هر یک راس دام، یک دامپزشک تربیت کرده باشیم.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
محدود فکر نکنید، به امید روزی که به ازای هر راس دام یک دانشکده دامپزشکی تاسیس شود.
دکتر
|
United States of America
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
6
8
نه اینکه بخوام از این کار دفاع کنم ولی چنین اقدامی قطعا مدت زیادی زمان نیاز داره. در طی این زمان، دانشجویان بهتر است پایه ی علمی خود را قوی کنند تا به خوبی وارد بازار کار بشوند. بیکاری رشته ی ما تک رقمی است و این نشانه ی خوبیست (البته درامدهای مختلف هم در نظر گرفته شوند) و مطلب آخر اینکه نرخ بیکاری بر اساس تعداد افراد شاغل در «رشته ی خاص» محاسبه می شود. اگر قرار باشد شغل های غیرمرتبط حساب شوند، مهندسی ها باید ۱۰۰ درصد شاغل باشند!
این مطلب را برای جوانانی نوشتم که ممکن است با خواندن چنین مطالبی نگران شوند. قطعا خبر خوبی نیست ولی باید ادامه داد و موفق شد. (قطعا یه کلینیسین معروف یا یک عضو هیأت علمی اینجا نظر منفی نمی گذارد، عزیزان! نه اینکه به بقیه ی شغل ها توهین کنم ولی در شرایط بد کشور، کسی که بیشتر تلاش کند، وضع بهتری خواهد داشت که با توجه به شرایط کشور، متاسفانه تفاوت درامدها زیاد است و چه بهتر که با تلاش درامد بهتر هم داشت.)
با ارزوی موقعیت برای همگی و به امید روزهای بهتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بشدت باهاتون موافقم دکتر جان آینده ماله کسیه که تلاش میکنه و اینکه کسی بیکاره یا هرچی مشکله خودشه چون تو این صنف اگه همه بیکار بودن بله می گفتیم تقصیره رشته است ولی هستن افرادی هم که بسیار موفقن...منم به دانشجو ها توصیه ام اینکه که کار و پول برای آدم باسواد و وارد هست اصلا نگران نباشین ...
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
10
خدا از تصمیمات بدون برنامه ریزی و بی فکری افراد غیرمتخصص در دامپزشکی نگذره...با نداشتن کوچک ترین شناختی از رشته بدترین تصمیم ها برای این رشته گرفته میشه...اما وقتی ناتوان شدیم در کنترل بیماری های گوشت و مرغ و دام و طیور و وقتی ناتوان شدیم در کنترل بیماری های مشترک انسان و حیوانات مثل همین کرونا...اونروزه که چوب این تصمیمات غلط و غیر قابل بازگشت را خواهیم خورد و افسوس که راه برگشتی نیست و جامعه را پرکردید از دامپزشک های پولی و بی استعداد فقط از سر چندر غاز طمع شهریه دوره دکتری این رشته ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
5
3
سلام. تا آنجایی که من می دانم برای راه اندازی رشته های جدید در دانشگاه آزاد باید وزارت علوم موافقت کند، ایشان هم گفته پیگیری می کنم، باید به گروه دامپزشکی وزارت علوم فشار آورد که در مقابل پیگیری ایشان کوتاه نیاید و با آن مخالفت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
خدا شفا بده ان شاء الله
دامپزشک
|
Ireland
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
3
3
دانشگاه بافت ۲ هم اومد
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
4
دانشگاه آزاد رشت سال ها کاردانی و کارشناسی می گرفت ولی چند سالی که دیگه متقاضی نداره ، احساس می کنم بحث احیای اون در جریان باشه ، چون واقعا دانشگاه آزاد رشت با توجه به ظرفیت هایی که داره توان برقراری رشته ی دکترای عمومی دامپزشکی رو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مگه شما از ظرفیتهاش خبر داری؟
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
رشت قویه
اتفاقاخیلی امکانات داره
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کی گفته متقاضی نداره؟؟!! چرا واس خودتون حرف در میارین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
برادر و خواهر من کاری ندارم دانشگاه آزاد رشت قوی هست یا نه
فعلا تهویه اش رو درست کنه
دکتر دامپزشک
|
Canada
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
علی برکت الله
دامپزشک بیکار فارغ التحصیل دانشگاه تهران
|
Philippines
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
3
8
واقعا این دوستانی که کلمه مثبت نوشتن از چی حمایت میکنند ۵ سال از فارغ التحصیلی من میگذره هیچ کاری نداره این رشته...چرا جوان های مردم بدبخت میکنید چیکار دارید میکنید نابود کردید این رشته رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
چرا کلینیک نمیزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دنبال کار باشید هست
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کار که داره ولی همه میخوان جای تاپ کلینیسین بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
چون دولتی خونده سواد درمانگاهی نداره
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مسؤل فنی کشتارگاه شو من ده تومن میگیرم
Dvm. Dvsc
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بزرگواری که گفتی چرا کلنیک نمیزنی، لطفا برو ببین چقد امتیاز برای کلنیک زدن تو شهرستانهاش لازمه چه برسه به تهران! ببین اصلا مجوز میدن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دولتی خونده سواد درمانگاهی نداره وای به حال بزرگواران دانشگاه آزادی:))))
کلینیسین فعال کرج
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عزیزی که فرمودید برند کلینیک بزنند، دکتر بنده میخواستم بیمارستان بزنم با همکاری دوستان که پروانه داشتند و کلینیک هاشون رو تجمیع کنند تقریبا بعد از یک سال هزینه اجرای یک بخش داخلی از 25 میلیون تومن به 130 میلیون تومن رسید الان به همون کلینیک بسنده کردم
الان بانک ها هم کمکی به فرد برای تجهیز نمی‌کنند و حتما باید 6 ماه از فعالیت گذشته باشه و میانگین درآمد اون 6 ماه خاک خوری رو به شما میدند که با سود و کارمزد بانک به نظرم صرف نداره مگر اینکه بزنید به کار دیگه که سود اونو تحویل بدید
فریب
|
Japan
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
1
واقعا متاسفم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
6
4
دانشگاه آزاد رو جمعش می کنید یا ما اقدام می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
شما اقدام کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
منتظر اقدام موثر شما هستیم. خدا خیرت بده
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
زود اقدام کن
میتونی
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
اقدام‌کن. دست و پنجه ت طلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
2
دامپزشکی مردس حالا صدتا دانشکده دیگم بزنن به حال فارغ التحصیلای این رشته فرقی نداره.. اب که از سر گذشتش چه یک وجب چه صد وجب
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کار هست
مرد کار نیست
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دقیقا... همه میخوان جای تاپ کار کنن. کلی شهر هست با جمعیت دامی زیاد دکتر ندارن. کلی کارخونه بی مسئول فنی مونده. کار هست اگه همه نخوان کلینیسین دام کوچیک تو مرکز استان بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
2
همه چیز را ازبین ببرید .رشته رو و اعتبار و ...
همکار
|
Germany
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
ما هم دانشکده می خواهیمممممممممممممممممممممممم.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
............ و عمر فرزندان ما را تباه می سازند
اگر مرد عمل هستید در یکی از دانشگاههای ازاد رشته فیزیو تراپی را که مقطع لیسانس است راه ندازید چرا نمی توانید؟
..................
چون سازمان دامپزشکی/نظام دامپزشکی و گروه دامپزشکی وزارت علوم ..... می کنند این بلا را سر دامپزشکی می اورید
ناشناس
|
Poland
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
3
رشته ای که یه زمانی من با رتبه همسطح پزشکی و با یه دنیا امید و آرزو قبول شدم به جایی رسیده که اعتبارش از بعضی از لیسانسها هم کمتر شده . خیلی از فارغ التحصیلای جدید دکترای دامپزشکی میان دفتر من تا به عنوان واکسیناتور مشغول به کار بشن . من خودم عرق شرم میریزم . واقعا اگه نظام یا شورای دامپزشکی وزارت علوم یا هر نهاد دیگه میتونه جلوی این مسخره بازیا رو بگیره لطفا یه کاری انجام بده .
421176
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
یک لحظه شما خودتون بزارید جای یک مسئول.کسی که یک پست رده بالا دارد. منافع شخصی شما و تداوم شغل شما در گرو کدام یک است؟
۱. همکاری با ....... قدرت و افرادی که دنبال ........... هستند
۲. مقاومت در برابر خواست یک عده قلیل از افراد پرقدرت بخاطر آینده جوانان و مردم عامه؟
فرق عمده ما با کشورهای مترقی در ساختار مدیریتی است. آنجا منافع شخصی مدیران همراستای منافع عامه مردم است اینجا در راستای منافع عده ی قلیلی از افراد بانفوذ. و این معنی جهان سوم بودن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
2
شاید فکر کنید با راه اندازی یک رشته ی ۷ ساله ی گران منافع مالی خود را تامین میکنید و به نفعتان است ولی تک تک دانشجو هایی که وارد این رشته ی سخت ۲۲۰ واحدی دامپزشکی میشوند و بعد از فارغالتحصیلی بیکار باید باشند ......... ابدی خودشان و خانواده هایشان برای شما خواهد بود. فکر کردید دکترای حرفه ای دامپزشکی که حزو سخت ترین رشته های جهان هست مثل حسابداری است؟ فله بدهید بیرون و بگید حتی بیکار ماندند حداقل مدرک دانشگاهی دارند؟ کسی که تا دکترا میخواند امکان شروع مجدد را ندارد دیگر چون کل انرژی و جوانیش برای آن رفته و نه این که ۳ سال یکم مطلب تکراری و سبک را بخواند و بگوید بیکار هم ماندم ماندم. جرات انجام این کار را با پزشکی و داروسازی یا دندانپزشکی یا حتی فیزیو تراپی دارید؟؟؟ دیوار کوتاه گیر آوردید. خدا تمام افراد دخیل در این تکثیر دانشکده های ......... را .........کند انشالله
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
1
این عزم جدی و بلافصل دانشگاه آزاد در به نابودی کشاندن رشته ی دامپزشکی جای بسی ....... دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
3
اگر میخواهید یک کار مثبت و واقعی انجام بدید به هر کدام از این ها یک پیام بفرستید و به این معضل اعتراض کنید.

این ایمیل دکتر تهرانچی هست:
teranchi@sbu.ac.ir

اینم شورای عالی انقلاب فرهنگی
info@sccr.ir

این هم شماره روابط عمومی دانشگاه آزاد
۰۲۱۴۷۴۸
این هم ایمیل حوزه ریاست دانشگاه آزاد.
info@iau.ac.ir
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
من قاطعانه میگم نمی خونند، اسکرین بدم از صندوق پست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
0
یه سوال
دانشگاه آزاد کاسبی خودش میکنه اینو همه می دونیم ولی وزارت علوم چرا مجوز این دانشکده ها را میده؟؟؟؟
شورای برنامه ریزی نداریم؟
شورای عالی انقلاب فرهنگی کجاست؟ دکترای ۷ ساله دامپزشکی یعنی کل جوونی یک انسان که هیچ شغلی تهش نیست.
شاید با دامپروری اشتباه گرفتن که فک میکنن فوقش طرف ۴ تا گوسفند نگه میداره؟ ما دکتریم نه دامدار
Hadi Salehi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
1
همین دکترایی که چه جدیدا ،چ از قبل مدرک گرفتن،البته همشون نه.ولی بیشترشون نه تجربه نه سوادشو دارن.اونا هم ........ گرفتن.بزار نسل جدید هم بگیره .چیزی کم نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
1
مگه رشت نانوایی و سوپرمارکت و سینما نداره بذار یه دانشکده دامپزشکی هم داشته باشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
2
باید دانشکده های دامپزشکی توسعه پیدا کنن تا رقابت وافعی شکل بگیره
Dvm. Dvsc
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
2
سلام خدمت همه عزیزان، واقعیت امر اینه که در حال حاضر نتنها خیلی از واحدهای دامپزشکی دانشگاه ازاد باید یا به پژوهشکده تبدیل بشن و یا...بلکه این اتفاق هم باید برای یکسری از دانشکده های روزانه هم بیفته، با وجود دانشگاه ازاد بابل و نزدیکی واحدهای تهران و گرمسار و کرج اعم از ازاد و دولتی به شمال کشور واقعا دیگه نیازی به تاسیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه ازاد رشت نیست، اکثر شمالی های عزیز الان یا دانشجو یا فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و ازاد هستن و همشون از اشباع این رشته و کارش تو شمال کشور واقعا کلافه شدن، از حکیم مهر عزیز و ریاست محترم سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی خواهش میکنیم جلوی این فاجعه رو بگیرین، دانشگاه ازاد بهتره بودجه این کار رو صرف تجهییز و توسعه دانشکده های دامپزشکی دیگه اش بکنه که نه کلنیک درست حسابی دارن و نه خوابگاهی برای دانشجوهای پسر و...، عزیزن، دوستان دانشجو وفارغ التحصیل ازاد و روزانه خواهش میکنم رقابت و کوته فکری بزارین کنار، همه دامپزشک هستیم این رشته اگه به جایگاه واقعی خودش برسه به نفع همه اس، ما همه مشکلات روز این رشته رو به عینه میبینیم واقع بین باشین با تاسیس ی دانشکده ازاد دیگه وزنه دانشجوها و دانشکده های حال حاظر سنگین تر نمیشه....،از مهندسین محترم دامپروری و کاردان ها و کارشناس های بزرگوار هم خواهش میکنم به مسائلی که به شما ها مربوط نیست نه تحت عنوان دامپزشک نظر بدین و نه دخالت کنین و کلاه خودتون محکم بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
همکار عزیز یک پژوهشکده واقعی که امکانات بیشتر و افراد با سوادتر و پرتلاش و خیلی چیزهای دیگه نیاز داره، دیگه کار آموزشی نیست که بشه مجازیش کرد و هر نقص آموزش را هم با بذل نمره پوشاند!
البته متاسفانه این نوع طرز فکر در کشور ما باعث شده که غیر از یکی دو پژوهشکده و پژوهشگاه که کار قابل قبول میکنند بقیه دور خودشون بچرخند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
خیلی دوست دارم همچین اتفاقی صورت بگیره دکتر ولی توانایی تبدیل به پژوهشگاه وجود نداره
تمام توان رو برای پیگیری اون انجام دادم و پوست پام بلند شد
این مراکز آموزشی مدرسینشون جرات کار تولید و حل مساله کشور رو ندارند چون کار نمیتونند بکنند، به همین پول هیئت علمی شون هم راضی نیستند با این توصیفات*

تمام دعوا ها هم سر اینه که دانشگاه آزاد و دولتی پول ندارند و گشنه اند وگرنه عین قارچ شعبه نمیزنه، اون دولتیشم هم صندلی تو پردیس نمی فروشه

تا 1400 کل کشور دام پزشک

- نظر من کلی بود روی بعضی از همکار ها لطفا تعمیم ندید
مریم
|
United States of America
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
1
نگفت دکترای دامپزشکی....شاید در حد لیسانس منظورش باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
2
2
خدارا شکر
انشالله که مبارک باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
1
3
اگر جلوی بافت گرفته بودیم امروز رشت مطرح نمیشد!

و اگه جلوی رشت نگیرید منتظر باشید تا دامپزشکی یک تنه مسئول تامین بودجه دانشگاه های آزاد تمام شهرهای کشور بشود
دکتر علوم پایه دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
6
1
خبر خوبی است. حقیقتش دانشگاه ازاد رشت دارای سابقه طولانی از نظر رشته های پایه دامپزشکی بوده و هست از سال ۱۳۶۴. منتها زیر نظر دانشکده کشاورزی و تحت عنوان گروه است. لذا به همت دکتر طهرانچی و به خواست خدا قرار از رشد و استقلال بیشتری در جهت خدمت به دامپزشکی کشور باشد. دامپزشکی فقط در دکتری عمومی و طبابت خلاصه نمی شود بلکه شالوده سلامت انسان و دام و غذای انسان و دام و کلا مقوله بهداشت عمومی را تشکیل می دهد. بیماری کرونا ویروس هم مباحث متعدد دامی و دامپزشکی و غذایی و بهداشتی و سم شناسی و بیوشیمی و غیره دارد. یا حق
دامپزشک شاغل در اسنپ فارغ التحصیل دانشگاه تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
1
4
محض اطلاعتون دامپزشکم و فارغ التحصیل دانشگاه تهرانم ..و شاغل در اسنپم الان خیلی میان توهین میکنند میگن سواد نداره،یا کار بالینی بلد نیست از خیلی از این افراد که میبینید باسواد تر ..هیچ مجوزی در دامپزشکی داده نمیشه چه کلینیک و غیره..کافی تعداد کل دانشکده های قاره اروپا جمع بزنید تا به عمق فاجعه رشته دامپزشکی پی ببرید..بحث سواد نیست این رشته فوق اشباعه..تنها راه نشان دادن مبارزه با این ها چالش واقعی گرفتن فیلم و نشان دادن وضعیت واقعیه دامپزشکانه، از یک کلاس ۷۰ نفری دانشگاه تهران بجز ۵ نفر همه بیکار..صد بار بابت مسئول فنی رفتم نظام تقریبا سه ساله هیچ که هیچ...متاسفام برای کسانی که این رشته به این روز انداختند آقایانی که میگن بیسوادی من درس داخلی دام بزرگ با اساتیدی مثل دکتر بازرگانی پاس کردم و باکتری با تاج بخش و اساتیدی که دانشگاه آزادی ها خواب نسشتن سر کلاس های این استادها نداشتند.. بعد من بیسوادم یا شما هر درس در دانشگاه تهران توسط ۵ استاد ارئه میشد مگر کلیویی مثل دانشگاه ازاد نمره میدادند از یک درس مسمویت دام دکتر بازرگانی ۲۵ نفر افتادند من جز محدود افرادی بودم که بالاترین نمره گرفتند...سر اصول معاینه چنان دکتر بازرگانی زیبا درس میدادند که میخواستی ام نمیتونستی بیسواد شی و الان پشت اسنپ دنده عوض میکنم...روزی که من این رشته انتخاب کردم چن تا دانشکده دامپزشکی بیشتر نبود و به لطف دانشگاه آزاد این رشته نابود شد...تبریک به تربیت کنندگان راننده اسنپ و تبریک به اون دوستانی که هر وقت حرف حق زدیم چون پای منافعشون در میان بود گفتند اگر سواد داشته باشید کار هست متاسفام برای سود جویان ...دامپزشک مسافر کش از زندگی نامید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
یعنی تو این سال هایی که فارغ التحصیل بودین یه مسئول فنی معمولی پیدا نکردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
عزیزه دل مهم شاگرد کی بودن نیست...یا با نمره چند پاس کردن نیست...درد اینکه که کار بلد نیستی...ببین تو دانشگاه آزادن کیلویی نمره نمیدن سیاست دانشگاه آزاد اینکه که تا میتونن دانشجو رو بندازن تا پول بگیرن بخاطر همینم هست بچه هاش بازار کارو گرفتن دستش ...شما از اونایی که همیشه آرزوی پزشک شدن داشتنو نشدن...بعد خودتو با اونا مقایسه میکنی...ما دامپزشکیم و بایدم افتخار کنیم به دامپزشک بودنمون...چون خودت به جایی نرسیدی شان رشته رو خراب نکن
نیوشا
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
قابل توجه کسانی که می گویند کار نیست من یک دختر هستم و مثل شما سواد زیادی هم ندارم . گربه پرشین پرورش می دهم ماهی 30 میلیون درآمد دارم. عضو نظام هم نیستم و مستقل کار می کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خوب دانشگاه تهرانیه ............
ناشناس
| Philippines |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
دقیقا درست میگن منم فارغ التحصیل همین دانشگاه هم و همین مشکلات دارم...کار تو این رشته شده فقط پارتی و کلینیک زدن با پول ..هیچ کاری دامپزشکی نداره چرا نمیخوان قبول کنید ..من نمیدونم این خانم چجوری با پرورش پرشین کت ماهی ۳۰ میلیون دارند داره در کشوری که مردم از بی پولی حیوانات خانگی ول میکنند..باسواد ترین بچه ها چه در دانشگاه آزاد چه دانشگاه سراسری در این رشته بیکار اند چون کار کردن در این رشته به سواد نیست به پارتی..بازار کارم فوق اشباعه..حتی یک مسئول فنی ساده نیست...هیچ مجوزی ام داده نمیشه
دامپزشک =مرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
1
3
آقای مسئولی که فقط به فکر ............ی ... آیا میدونی چه بر سر من دامپزشک فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه ایران اومده..خدا شاهد از شدت بیکاری یک بار خودکشی کردم..۳۳ سالمه نه کاری نه چیزی..به تمام مقدسات عالم به سواد نیست این رشته کار نداره..نابود شد زندگیم..اقا چرا این کار میکنید..وقتی یک رشته کار نداره چرا این کار میکنید..باز هم سود جویان با استدلال هرکه سواد داشته باشه کار هست..خدا کنه آدم کار کن باشه میریزند...با این استدلال الان امریکا باید ۶۰۰ دانشکده دامپزشکی داشته باشه..چون هر کی سواد داره کار هست دیگه.. ....................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
1
1
لطفا قاطعانه پیگیر راه اندازی رشته کارشناسی فیزیوتراپی و دکترای حرفه ای دندانپزشکی هم در این واحد باشید چرا فقط چسبیدید به رشته دامپزشکی؟!
خیانت که شاخ دم نداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
چقدر دیدگاه بعضی از همکاران که حمایت میکنند مسخره است..بیسواد یا با سواد بودن دانشجو باید استانداردش تو دانشگاه معین میشه با ندادن نمره کیلویی کاری که خیلی راحت تو دانشگاه آزاد برخلاف سراسری انجام میشه..تعداد دانشکده باید برا اساس نیاز سنجی بازار باشه متاسفام که ایران به تنهای به اندازه کل دنیا دانشکده دامپزشکی داره باز بعضی حمایت میکنند..متاسفام برای خودم که این رشته رو خواندم دامپزشکی الان بی ارزشترین در ایران.‌
دامپزشک بیکار فارغ التحصیل دانشگاه تهران
|
Philippines
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
این دوستانی که از سواد دانشگاه آزادیها حمایت میکنند و اینقدر بچه ها رو می کوبند یا اون خانمی که با پرورش پرشین کت ۵۰ میلیون دارند در میارند ...باید عرض کنم در مورد ............ دانشگاه آزاد همین بس که در یکی از بهترین کلینیک های تهران توسط همین دوستان داروی ایورمکتین بصورت داخل عضلانی جلوی چشم خود من تزریق شد...با پول تو خانه های بالای شهر تهران کلینیک میزنید و .................... فقط کلینیک زدن به پارتی و پوله..هیچ جا یی دام کوچیک به اندازه دانشگاه تهران قوی نیست و کیس نداره..انواع کیس ها که بچه های دانشگاه آزاد خواب شو نمی بینید در دانشگاه تهران تو بخش دام کوچیک بررسی میشه نخیر ام ازشما اون خانه های بالاشهرتون بگیرند هیچی ندارید ...کیلو کیلو توودانشگاه ازاد دانشجو میگیرند بدون امکانات بعد ادعاشون هم میشه..به جرات میگم بالاترین کیفیت آموزش دانشگاه تهران داره..ولی همه بچه هاش بیکار ..و بازار پر شد از دانشگاه آزاد ها فقط بخاطر پول..یک محاسبه دوز ساده بلد نیستند ولی همشون کلینیک زدن..یک از دوستان هنوز که هنوز نمیتونه ivlineبگیره و بخاطر همین ضعف سرم سالیان سال زیر جلدی میزنه تو بهترین جای شهر کلینیک داره..بعد من بیکارم اون کلینیک داره به کیس مریض جلوی خودم واکسن میزد ..باز ام از اشتبهاتتون بگم..کافی یک روز بری تو کلینک های سطح شهر تهران تا شاهد اشتباهات فاحش همین عزیزان باشید..نوع نخ بخیه نمیدونست برای جراحی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
این رو هم اضافه کنم، اخلاق همکار بودن رو هم یاد بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
خوش به حال شما که این چیزها رو میدونید. فقط اگر پول نداشتید و رفتید دنبال دام کوچک، اشتباه اصلی بر عهده خودتان هست.
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
1
در صورت داشتن امتیاز همکار میتونید در کلینیک ها یا بیمارستان ها فعال بشید و سعی نکنید که بیزنس رو از اول خودتون داشته باشید
توصیه من این است که ابتدا به ساکن مدیریت کلینیک و قانون مالیات و بیمه ای و شهرداری رو مطالعه کنید و در عمل یاد بگیرید
در شرایطی که الان وجود داره ابتدا سرمایه محدودی با طبابت درصدی محیا کنید و بعد برای خودتون فعالیت کنید
زمان ما درصدی که از کلینیک ها میگرفتیم بین 10 تا 20 درصد بود بدون حقوق ثابت بود، الان حداقل ثابت و 40 تا 50 درصد بعد از کسر مواد مصرفی دریافتی میتونید داشته باشید و به مراتب خیلی شرایط برای تازه وارد ها بهتر شده است
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
توصیه بنده به مسولان دانشگاه آزاد اینه که ما در کشور حدود هزار شهر داریم
اگه تو هرشهری دانشکده دامپزشکی راه اندازی کنند کلی اشتغال زایی میشود
دیگه بیکار نمی مونه !!!
سواد و بازار کار و عمری که از جوانها گرفته میشه مهم نیست فقط واسه آقایون پول باشه
آینده و اشتغال دامپزشکان که حتی الانش هم تو بسیاری از کارخانه ها باحقوق های حداقلی کار میکنند مهم نیست
فقط مهم اینه که پول واسه؟؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
2
شعار دانشگاه آزاد هر دام یک دامپزشک ، مطمئن باشید تا رشته دامپزشکی را مثل رشته های انسانی و فنی به خاک سیاه نکشاند دست بردار نیست ، بعد از چند سال بالای سر هر گاو یک دامپزشک کشیک میدهد تا حق ویزیت ناچیزی بگیرد .
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
1
2
بنده فارغ التحصیل دانشگاه سراسری هستم، و جا دارد بر خیانت دانشگاه سراسری که حجم انبوهی دانشجو را هر ترم پذیرش می کنند نیز یاد کنم.


سهمیه ها که به کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
بابا یعنی چی گفتن پرستاری هم میخوان بزنن ولی جرات این کارو نداشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
حکیم مهر تو رو خدا پیگیری کنید تورو خدا بابا چه وضعشه بابا هر سال میخوان راه اندازی کنن که بابا دیگه نمیشه بسه بسه خواهش میکنیم بسه
نظر شما
ادامه