کد خبر: ۵۹۸۲۲

مرد میانسال وقتی برای دیدن دوستش به خانه او رفت فکر نمی‌کرد که گاز گرفتگی سگ همسایه او باعث مرگش می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از جوان آنلاین، چند روز قبل اعضای خانواده‌ای به دادسرای امور جنایی رفتند و از صاحب سگ‌همسایه به خاطر گازگرفتگی و فوت پدرشان شکایت کردند. یکی از اعضای خانواده در توضیح ماجرا گفت: پدرم ۶۰‌سال سن داشت و بیماری هم نداشت و سر حال و سالم بود تا اینکه اوایل شهریور تصمیم گرفت، برای احوال‌پرسی به خانه یکی از دوستانش برود. آن روز پدرم گفت که مدتی است از دوستش بی‌خبر است و می‌خواهد او را ببیند و به خانه دوستش در خیابان آذربایجان رفت. چند ساعت بعد پدرم در حالی که به نظر می‌رسید، حالش خوب نیست به خانه برگشت. وقتی جویای حالش شدیم پدرم گفت جلوی در خانه دوستش سگ خانگی همسایه آن‌ها به او حمله کرده و دستش را گاز گرفته است و الان کمی درد دارد.

وی ادامه داد: ما رد زخم دندان‌های سگ را با آب شستیم که ساعتی بعد حال پدرمان بدتر شد و بلافاصله او را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم و پزشک او را بستری کرد. ما فکر می‌کردیم پدرمان به زودی حالش خوب می‌شود، اما در نهایت پس از ۲۰‌روز بستری در بیمارستان پدرمان فوت کرد و الان به دادسرا آمده‌ایم تا از صاحب سگ به خاطر فوت پدرمان شکایت کنیم. چون او وظیفه داشته است از سگش مواظبت کند تا به دیگران آسیبی نرساند.

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بازپرس جنایی دستور داد همزمان با تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد ۶۰‌ساله برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و از سگ مورد نظر هم آزمایش‌های لازم برای مشخص شدن هاری یا هر نوع بیماری دیگر انجام شود. همچنین دستور داد ضمن تحقیق از شاهدان حادثه از صاحب سگ خانگی درباره حادثه تحقیق شود.

 

نظر شما
ادامه