کد خبر: ۶۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در حالی که دولت لایحه موافقتامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی بین کشورمان و جمهوری صربستان را به مجلس برد، با اعلام شورای نگهبان مبنی بر لزوم انجام برخی اصلاحات ، این لایحه به مجلس بازگشت تا مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.

سازمان دامپزشکی کشور که بارها با بی‏دقتی خبرهای مختلف را منتشر نموده ، یکشنبه 22 خرداد نیز در تیتر اخبار خود ، با انتشار خبری در این زمینه به نقل از خبرگزاری کشاورزی، جمهوری صربستان را سروستان اعلام نمود!

این مسئله به اینجا ختم نمی‎شود و این سازمان در همین روز و در اطلاعیه خود درباره نحوه خرید گوشت مرغ سالم به مردم نیز با کپی کردن متن اطلاعیه ‎ای که خود صادر کرده از خبرگزاری ایسنا ، احشاء شکمی را "احشام" شکمی به معنی حیوانات داخل شکم معرفی و مردم را به اشتباه انداخت!

چنین اشتباهاتی در طی یک روز باز هم ادامه داشت و در معرفی سایت استانداری اصفهان به دامپزشکان برای اطلاع از چگونگی استخدام در اداره کل دامپزشکی آن استان ، پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی، سایت استانداری اصفهان را هم با کسر یک "W" اشتباه و بجای www.ostan-es.ir بصورت ww.ostan-es.ir معرفی کرد.

به نظر می‎رسد این سازمان علاوه بر نیازمندی به دقت در انتشار اخبار باید به نشر حرفه‎ای اخبار با معیارهای استاندارد توجه بیشتری نماید، امری که تاکنون در آن پیشرفت حداکثری مشاهده نشده است!

 

خبر مرتبط :

عکس / اطلاع‎رسانی رفع تکلیفی و سهل‌انگارانه سازمان دامپزشکی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غضنفر سابق
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
داداش کار هر بز نیست خرمن کوفتن . . . . .
نظر شما
ادامه