کد خبر: ۶۰۹۶۶
تعداد نظرات: ۶۷ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خبر داد:
«محمدتقی نقدعلی» اظهار داشت: آخرین صحبت آقای وزیر این بود: من هیچ کاره‌ام. امروز طرح استیضاح ایشان را کلید زدیم. آقایان وزارت جهاد! امنیت غذایی و سفره مردم بازیچه دست شما نیست ...
 

حکیم مهر: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر، «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم خمینی‌شهر و  عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت:

«هر چقدر با ابزار سؤال و تذکر سعی کردیم وزارت کشاورزی را به خط بیاوریم، نشد. در کمیسیون جلسات متعدد گذاشتیم، اما باز هم فایده‌ای نداشت. آخرین صحبت آقای وزیر این بود: من هیچ کاره‌ام. امروز طرح استیضاح ایشان را کلید زدیم. آقایان وزارت جهاد! امنیت غذایی و سفره مردم بازیچه دست شما نیست.»

 
 
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
4
40
شما هیچ کاره ای ................. چرا مسؤلیت وزراتخانه و قبول کردی. مملکت هیچ مسؤلی نمی‌داشت، وضعیت مردم خیلی بهتر بود.
پاسخ ها
نابسامانی شدید باز در تاریخ ایران ثبت شد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
وزیر کشاورزی اون قدر مردانگی داشت که واقعیت رو بگه،اون یکی وزراء مخصوصا وزیر کار و اقتصاد رو بچسبیم که هم ............ هم کاری نمی کنن.اون قدر جرات هم ندارن که استعفاء بدن.مجلس هم که دیگه نه رگ داره نه شاه رگ.کاملا محافظه کار شده و بهتره مجلس دولت خطاب بشه نه ملت!!مجلس از سه وزیر آموزش و پرورش،کار و اقتصاد یه سوال جمعی بپرسه!علت تولید این همه فارغ التحصیل بیکار تو این وضعیت افتضاح اقتصادی چیه؟وقتی نمی تونید برای فارغ التحصیل دکترا کار بدین،چرا تولید کردید!
کاتا
| Luxembourg |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
حرف حق
دامپزشک
|
Denmark
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
17
13
ایشان نماینده خمینی شهر هستند.مدت هاست دنبال استیضاح حسن روحانی هست.ایشان گفته حقوق و مزایای نمایندگان مجلس کفاف خرج و مخارجشون نمیده.جای دیگه هم فرمودن برگزاری عزاداریهای محرم هیچ منافاتی با کرونا نداره و باید برگزار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
چه ربطی داره
اینکه یک وزیر درپاسخ به مسولیتش میگه من هیچکاره ام نشان دهنده ضعف توانایی های او در انجام مدیریتشه
ایشون که از وضعیت کشور ، وظایف و اختیاراتش باخبر بوده ، خوب میتونست وزارت رو قبول نکنه ؛
قطعا نه ایشون نه کس دیگه ای نمیتونه موضوع رو حل کنه ؛ چون باید توانایی قطع رانت و دست رانتخواران رو نداره
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
چون ایشان میگه وزیر گفته یعنی درست میگه چقدر بی ایمان شده ایم باید ببینیم سوال از وزیر چه بود و آیا وزیر در ارتباط با حوزه وظایفش این حرف را زده؟
دامپزشک
| Spain |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
جناب چه ربطی داره عزیز خدمتتون عرض کنم محمد خاتمی که رییس جمهور بود گفت من تدارکاتچی هستم( هیچ کاره ام) احمدی نژاد هم بارها اعتراض کرد که از خیلی چیزا بی خبره
حالا شما می خوای وزیر جهاد کشاورزی کاره ای باشه؟!
حسن روحانی که رئیس جمهوره و جواد ظریف که وزیر امور خارجه هست خبرنداشتن بشار اسد اومده ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
شما که میدونی چه سوالی پرسیده شده و وزیر گفته من هیچکاره ام ، بفرمایید تا همه بدونن
وقتی یه وزیر استیضاح میشه و شخص دیگه ای بجاش میاد مشخصه که وضعیت نرمال نبوده ایشون اومده که لااقل چند تا از انبوه کم کاریها رو جبران کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
6
26
ضعیف ترین وزیر بعد انقلاب
هم خودش هم تیمش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
34
وزیری که هیچ کاره است همون بهتر که نباشه ........................
همه جا و ارگان ها وضعیتشون خوب و عالی . شما الان کارمند آموزش و پرورش بودید حقوق و مزایاتون از دامپزشکی بالاتر بود ......
مهرآیین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
27
تو این مملکت، هنگام پاسخگویی ،همه هیچکاره ان!!! خوب راه فرار این مدیران ناکارامد یاد گرفتند. بیچاره مردم وطنم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
17
8
..................، این شخص که حرف تو دهن وزیر می زاره خودش ................ که با آرای خیلی خیلی نازلی وارد مجلس شده. مگه استیضاح وزیر دست اینه. حکیم مهر هم که شده آتش بیار .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
4
18
یکی از مهمترین مشکلاتی که وزیر محترم فعلی در حال دامن زدن به آن می باشند علاوه بر ایجاد مشکل در امنیت غذایی مشکلات عدیده ای را در حوزه ایمنی غذایی نیز در حال ایجاد می باشند

آقایان و اساتید محترم در حوزه وزارت جهاد کشاورزی از پروسه واردات نهاده ها تا واردات گوشت و محصولات و ... را تا قیمت گذاری و تامین بازار و ... را در دست گرفته اند و بدیهی است که این کار فی نفسه مفسده برانگیز است و از آن جالبتر اینکه به دست گرفته اند ولی آنقدر آش شور شد که از دست خودشان نیز خارج گردید مشابه آنچه که اکنون می بینیم

در این مسیر برای اینکه حواس مردم و مسئولین از مشکلات عدیده ای که اینها ایجاد می کنند پرت شود بحث های حاشیه ای را ایجاد می کنند

فاجعه حذف نظارتهای بهداشتی بر محموله های محصولات خام دامی .................... تا حذف نظارتهای بهداشتی در داخل که بسیار بسیار به نتیجه رسیدن نزدیک شده است تا مجوز دادن به آزمایشگاههای خودساخته برای مهندسان!!! بله تعجب نکنید مهندسان دامپروری همه از بی کفایتی هایی است که ایشان و تیم بهداشتی آنها باید در دادگاه عادلی پاسحگوی آنها باشند

در خصوص آزمایشگاههایی که قصد دارند از بدنه بهداشت محور دامپزشکی جدا کنند نکته داستان این است که قصد دارند کلیه سیستم های مستقلی که توانایی مشخص کردن تقلبات و خطرات بهداشتی و تغذیه ای را برای مردم دارند را در دست داشته باشند تا بتوانند هم وارد کنند ، هم تولید کنند ، هم آزمایش کنند ، هم تائید کنند و هم مرجع رسیدگی کننده به شکایات مردمی باشند که اعتراض به کیفیت یا شیوع بیماری داشته باشند که خود نانوشته پیداست که نتیجه این رسیدگی که مجرم و قاضی یکی است چیست
داستان به قدری حاد شده است که مسئولین جهاد کشاورزی انجام عمل جراحی ، خوراندن هورمون و آنتی بیوتیک به دامها و ... توسط مهندسان ! دامپرور را توجیه می نمایند و حتی در برابر پیگیری های سیستم دامپزشکی می ایستند.
حکیم مهر عزیز لطفا تا جایی که میتوانید کمتر جرح و نعدیل کنید تا اصل مطلب به حاشیه نرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
هورمون میدن به دام ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
9
از موقعی که دکتری کشاورزی گرایش خاک شناسی وزیر شده یک بار تا الان در رسانه ها حداقل سوری هم که شده صحبت نکرده در کل خودشم تا الان باور نکرده که وزیر شده چه رسد که بخاد مدیریت سفره غذایی مردم را بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
9
1
شما چرا اینقدر با مهندسین دامپروری کارد و پنیر هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
اصولاً ما با هر ..........ی که بخواد با بهداشت مردم سر عناد داشته باشه کارد و شمشیریم نه پنیر سلامت مردم بازیچه دست هر نامربوطیی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بهداشت مردم که بهانست کارد میوه خوری ! دیگه همه میدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
8
قیافه خیلی ها دیدن داره بعد استیضاح وزیر. کسانیکه جولان دادن به پشتوانه این افراد. بله نماینده مجلس هر کی باشه با هر نیتی فعلا داره حرف حق رو میزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
فعلا داره حرف حق را می زنه. خب می زه نه. بزار بزنه. حرف حق . حق. حق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
3
حکیم مهر عزیز لطفا تمامی پیامها رو منتشر کن سانسور نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
2
5
متاسفانه این وزیر یک کارمند معمولی وزارتخانه بود که برخی با مخفی شدن پشت سر ایشان در حال کاسبی هستند.البته خود ایشان انصافا آدم خوبی است ولی خوب بودن کافی نیست بیشتر تبدیل به ماشین امضا شده اند .بنظر یا باید از دست این افراد سود جو خلاص شود ویا استعفا بدهند.در هر صورت در چند ماه باقیمانده از دولت کارت قرمز از مجلس برای آینده شغلی ایشان در وزارت جهاد بسیار مضر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
جناب آقای وزیر استاد دانشگاه هستند و کارمند معمولی وزارتخانه نیستند. ایشان از نظر علمی هم از اساتید علمی و با سابقه هستند. لطفا این قدر تخریب نکنید و چیزی را که نمی دانید با دروغ دامن نزنید. ایکاش کمی انصاف داشته باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
کار علمی جاش تو دانشگاهه نه وزارتخانه ....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
چندتا استاد دانشگاه میخوای معرفی کنم که فاقد مدیریت اند
توسعه و پیشرفت به علم و عمل مدیریت وابسته است
ناشناس
|
Finland
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
2
9
تو را خدا استیضاحش کنید ...................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
5
وقتی .............. وارد کننده می شوند وضع همینطوری است ایشان فقط مجری سیاستهای جریان سیاسی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
4
5
این نمایندگان حداقلی ها هر چه بگی از از ایشان سر می زند و تا مملکت بدبخت نکنند ارام نمی نشیند
با کدام دلار و ارز واردات نهاده ها انجام بشه
کدام کشور در شرایط تحریم به ما جنس خوب می ده؟
واقعا خودشان را به .... زده اند
از نمایندگان حداقلی انتظار بیش از این نمی رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
4
این همه در مجلس می خورید و لنگ را دراز می کنید از فقر و زیر خط فقر بودن کارمندان اطلاعی دارید یا در فضا سیر می کنید؟؟
از زمانی که شما امدید طی این چند ماه همه اجناس چند برابر شده اند شما چه کار کردید
شاید دنبال تحریم های بیشتر هستید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
4
متاسفانه در ۴۰ سال گذشته وزارت جهاد کشاورزی بدون برنامه و مدیریت مناسب و گاها بسیار ضعیف بوده و داشتن دیدگاه و چشم انداز مثل شوخی در این وزارت است انتصاب ها براساس روابط است نه شایستگی‌های لازم که نتیجه همه اینها میشود تاراج بیت المال توسط شرکتهای تابعه وزارت معاونین وزیر و گاها خود وزیر در حال حاضر هم همه وزارت دست یک عده انسان بی انگیزه است و نهاد های نظارتی نیز متأسفانه عملکردی ندارند
علی رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
6
3
سلام به نظر من قیمت های بالا تقصیر وزارت جهاد نیست باید قبول کنیم که قیمت مرغ و گوشت تابع دلار است و مشکل اصلی ما دلار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بله آقای رسولی من هم با شما موافقم وزارت جهاد نباید در بحث قیمت وارد شود ولی متاسفانه مهندسین!! عزیز عادت کرده اند از کارهای دامپزشکی تا بحث قیمت گذاری و تامین بازار را انجام بدهند حرف هم که بزنی میفرمایند که مگه چه ایرادی داره یه دوره کنترل قیمت برای خودمون برگزار می‌کنیم میشیم متخصصش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
پس میشه بفرمایید شرکت پشتیبانی امور دام وظیفه اش چیه
اونوقتی که مرغ گرم 12000 تومن بود مرغ منجمد توی بازار 14500 تومن . با تلاش ، رانت واردات و حمایتهای مسئولین این شرکت مرغ گرم رسید به 37000 تومن تا بتونن مرغ منجمد خودشون رو بفروشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
4
امکان ندارد هیچ وزیری استیضاح بشه!
فقط به یک دلیل استیضاح منتفی است و آن هم ماههای آخر دولت است که وقتی برای وزیر جدید و کادر جدید و کار جدید نیست
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
2
5
هزار بار که وزیر عوض بشه فایده ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
1
7
کاش نمایندگان عزیز متوجه می‌شدند که قیمت و اینها ساده ترین قسمت داستان است خیانتی که در بحث بهداشت و صیانت از سلامت مردم در این وزارتخانه میشود بسیار فاجعه و تاسف بار است

مهمتر از آن تلاش همین وزارتخانه در اوج تحریم ها برای به تعطیلی کشاندن موسسه رازی از آن مواردی است که نمایندگان محترم و سربازان گمنام امام زمان بایستی سریعا به آن ورود کنند تا بفهمیم کسی که می‌خواهد امنیت بیولوژیک کشور ایران را به تاراج ببرد کدام خائن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
3
با سلام. فقط همین رو بگم کفایت میکنه که تا به حال وزیری ندیده ام که انقدر ............. باشه و هر مدیر بی سوادی بتونه سرش کلاه بذاره. مهندس کشاورز شیری بود برای خودش. ولی ایشووون از هر سو فقط سرش کلاه میذارن. تو وضع کرونا دیدید وزارت خونه اش چکار کردن.... بهتره زودتر بره ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
3
1
فکر می کنید با استیضاح این یا روی کار امدن دیگری مشکل قیمت مرغ و اینا حل میشه نه اقا جون قیمت مرغ رو تو ایران مدلل تعیین میکنه و بس
سبکرو‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
2
6
اتفاقا آقای وزیر حرف درستی زدند و من به صداقتش نمره خوبی میدم. اصلا کدوم‌ وزیر کاره ای هست؟ یا خود نماینده ها مگر کاره ای هستند؟ تو داستان قبمت بنزین که خلاف قانون برنامه و بودجه بود چکاره بودن؟ تو این فرصت کم بزارید وزیر تمرکز داشته باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
وقتی کاره ای نیست روی چی میخواد تمرکز داشته باشه ایشون حتی روی حقوق کارکنانش هم تمرکز نمیکنه چه برسه بخواد کار رو بنایی کنه ، کار زیر بنایی پیش کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
اگه میدونن وزیر کاره ای نیست چرا وزارت رو قبول میکنن؟ به خاطر این که تا ابد اسمشون تو وزرای ایران بدرخشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
3
این بابا از اول نباید وزیر میشد حالا شده و با توجه به شرایط موجود بحث استیضاح تا پایان دولت منتفیه.
نمایندگان محترم باید این وزیر را هر روز به صحن و کمیسیون بیارند و ازش کار بخواهند مشکل عمده الان وزارت جهاد مدیران کوتوله و بشدت مال اندوز و شهرت باز هست باید به کمک نهادهای نظارتی و بعد نظارتی خود مجلس اینگونه عمل شود تا جلوی مفسده ها در این وزارتخانه گرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
کوتوله رو خوب اومدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
4
استان گلستان و مازندران و گیلان و خوزستان و بسیاری از استان های دیگر هر کدامشان توانایی تولید همه اقلام وارداتی را دارند نه نیاز به دلار است و نه تحریمها اثر دارند فقط آن چه مفقود است برنامه ریزی در وزارت جهاد کشاورزی است که این امر هم دلائل متعددی دارد و اکثر وزیر آن بی انگیزه و بی برنامه هستن و در طول مدت تصدی فقط ...................... یعنی ساده ترین را واردات و این داستان ادامه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
کاملا موافقم
دوست عزیز اگه قرار باشه تولیدات خودمون رو استفاده کنیم پس رانتخور ها چیکارکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
3
سلام
میزان ماموریت های پرداختی تمامی کارکنان سازمان، ادارات کل و شهرستان ها چرا در سایت سازمان گذاشته نمی شود.اختلاف چقدر می باشد 1/000/000
2/000/000
3/000/000
4/000/000
5/000/000 یا
10/000/000 یا بیشتر البته مبالغ به تومان می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
کلا هیچ چیز وزارت جهاد و سازمان تحقیقات کشاورزی شفاف نیست
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
3
از ابتدای سال 99 درخواستی مبنی بر (تمدید پروانه زنجیره مرغ گوشتی) برای شرکتمان خدمت وزارت جهاد کشاورزی ارسال کردیم و کماکان درخواست شرکت ما و چند زنجیره دیگر (که مجموعا از عمده مراکز تامین مرغ کشور هستیم) در دفتر طیور وزارتخانه دست به دست میچرخد و هیچ پاسخی نمی دهند. با پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم هیچ گونه مشکلی در مدارک وجود ندارد و صرفا باید تایید تمدید زنجیره به امضا مبارک مسِِیولین محترم رسیده که آنها هم گویا بدلیل مشغله فراوان کوچک ترین فرصتی برای امضا تمدید پروانه ندارند!
آیا باز هم انتظار بهبود وضعیت کنونی مرغ را دارید؟!
علی برکت الله...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
0
خوب وزیر راست میگه اقا وقتی نهاده دامی نی وزیر بنده خدا چکار کنه اقا تحریمه تحریم خوب بزارن وارد بشه که نمیشه چکار کنه این بنده خدا حق داره هر کی بیاد دست اون نیست اون نماینده ای که میگه خودشو بزارن وزیر اگر تونست واقعا باید همون بشه ریس جمهور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
1
0
ای کاش مدیریت ......... بعضی از این نمایندگان مجلس رو ببینیم که هیچ فایده ای جز سنگ اندازی ندارن. هر ........ی هم میتونه سنگ اندازی کنه این ملت شماها نماینده های .......... رو خوب می شناسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
1
هیچ کاره همه کاره ست . از بیکاری که که وزیر نشدی ...................
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
1
به جای اینکه به فکر مردم باشه و به فکر سفره مردم و غذای دام و طیور باشه افتاده به تخریب خانه روی مردم به جرم تغییر کاربری برو کاخ های چندین میلیاردی رو خراب کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
1
بجای تامین غذای مردم و تامین بذر و کود و ادوات کشاورزی کارشون شده دلالی گوشت و واردات نهاده و توزیع اونها نو کشور یا بیایید اینجا تو مازندران روزشون به بسازبفروش ها نمی‌رسه میرن خونه روستایی بدبختی رو خراب میکنن که با ندادن امکانات اولیه کشاورزی بهش مجبورش میکنن رمینش رو ول کنه و فرار کنه شهر اینها هم رمینش رو صاحب بشن
علی محمودی
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
2
...........................
اشتباهی امد زودتر باید می رفت یک کار مثبت تو این چند ماه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
2
بابا وزیر کاره ای نیست
....... هیچی نمی دانه. این چه وزیری است فقط در داخل وزارتخانه است و به مناطق مختلف ایران سر نمی زنه مثلا بداند قیمت تخمرغ و مرغ چقدره. این بهتره که بره درس و مشق خود را بنویسه.
کردستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
3
مشکلی نیست..

بعد اگه تو کانال مانش غرق میشی میگن چرا رفتی!!!!!!!
خداییش اون مرگ صد شرف و عزت داره به این مرگ!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دلمون خوشه مملکت داریم..
............ شدن مدیر
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
متاسفانه بعضی افراد برای وزیری شدن خیلی کوچیک هستند،مثل بعضی ها که برای سازمان و نطام کوچیک هستند.

وزیر در حد یک کار چاق کن بیش نیست.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
1
بنده اطلاعات موثق از خود وزارت بهداشت دارم که بهترین کیت در حوزه تشخیص بیماری کرونا در یکی از مجموعه های وابسطه به وزارت جهاد کشاورزی ساخته شده و بارهای بارها اینو از زبان دوستانمون در وزارت بهداشت شنیدم. ولی هیچ اهمیت به ان نداد....میدونید چه درامدی به غیر از بحث های اعتباری برای وزارت خانه میتونست ایجاد کنه....به نظرم مقصر اصلی فقط و فقط وزیره و لا غیر. .....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
همینها قصد ادغام موسسه رازی رو داشتن برادر. حواست رو جمع کن
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
سلام.دوستان و همکاران گرامی،لطفا در صورت امکان در حوزه های مرتبط با دامپزشکی هیچگونه،انتقاد،پیشنهاد و حتی دل نوشته در هیچ سایت،گروه و کانالی منتشر نکنید .

گاهی سکوت ،بهتر از فریاد است

سعی کنیم مدیران را اصلا نبینیم،بجاش کارتون پت و مت نگاه کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
سلام دکتر عزیز
بله حق با شما است همان هفته اول که برخی منصوب شدند یک کارگروه خودساخته فراتر از قانون درست کردند به نام کنترل فضای مجازی دامپزشکی که خودشان ببرند و بدوزند و محکوم کنند شنیده ها حاکی از این است که جلو هم رفتند ولی به آنها اخطار داده شد که شما خیلی هنر کنید همان حیطه خودتان را مدیریت کنید مملکت در این خصوص قانون خودش را دارد البته این رویه ها در مورد مغز متفکر این شوخی مسبوق به سابقه است و قبلاً هر امتیازی را خودشان استفاده کردند برای دیگران ممنوع نمودند و اینجا هم نه برای مقابله با رسانه ها که برای همکاران خودش که کسی به واسطه دانش بالاتر مطرح نشود که خدای ناکرده جای ایشان را بگیرد ولی معمولا بلا از جایی نازل می‌شود که انتظار ندارند پس نگران نباشید دکتر عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
راه حل ریشه ای حل معضل لاینحل و پارادوکس دو سویه حمایت از تولیدات دام و طیور و در عین حال کمک به قدرت خرید این تولیدات توسط مردم فقیر،
هدایت سالیانه میلیاردها دلار یارانه واردات نهاده های دامی که در عمل در بازار سیاه به دست تولیدکنندگان در حال ورشکستگی می رسد،
به صورت تخصیص کارت دیجیتال کمک هزینه خرید کالای پروتئینی برای سرپرستان خانواده ها است.

بسیار قابل تامل است که واردات کالا با دلار آزاد و غیر یارانه ای ارزان تر به دست مردم می رسد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
2
هنگامی که در مجلس شورای اسلامی ایشان برای کسب وزارت برنامه های خود را اعلام می کردند و کوشش می کردند که بهر طریق موافقت نمایندگان محترم را جلب کنند ایا در بین دفاعیات خود شرط هم گذاشتند که در این موقعیت این صحبت را بفرمایند مگر برنامه علمی و مدون نداستند
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
خدا همه رفتگان را شب جمعه بیامرزه
مهدی اسدی
|
Germany
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
1
وقتی که یک دامپزشک به مدت شصت سال از وقتی که صنعت دامپروری تاسیس شده است به خودش اجازه میده با سه واحد درسی تغذیه مدیریت تغذیه مرغداری و گاوداری رو بدست بگیره و حتی بدون پاس کردن هیچ درس مدیریتی مدیریت کل مزرعه رو هم بدست بگیره این جفا نیست!؟
حالا ما دامپرورا با حدود ۲۰ تا ۳۰ واحد دامپزشکی قطعا به خودمون اجازه میدیم وارد رشته شما بشیم
خیالت راحت که در عمل شدیم فقط مونده قانونیش کنیم که اونم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
1
اگه به جای خاوازی بودم خودکشی کرده بودم. اینا هنوز با لباسای شیک و پیک که تنها ماسک شخصیت واقعیشونه بدون شرمندگی راست راست تو وزارت خونه و دولت راه میرن یه ذره خجالت هم نمیکشن
نظر شما
ادامه