کد خبر: ۶۱۲۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: فرد حیوان‌آزاری که اقدام به بریدن گوش‌های یک قلاده سگ در ارومیه کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «رضا خیری» افزود: پس از انتشار تصاویر بریدن گوش‌های یک قلاده توله سگ در  صفحات اینستاگرام، اکیپ عملیات یگان حفاظت این اداره کل، موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: پس از بررسی‌های اولیه معلوم شد حادثه در شهرستان ارومیه رخ داده است که با اخذ دستور لازم از مراجع قضایی موضوع از طریق تیم‌های کارشناسی پلیس فتا در ارومیه پیگیری و متهم پس از شناسایی و احضار، با اخذ توضیحات تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی با قدردانی از همکاری نیروهای پلیس فتا بیان کرد: موضوع بریدن گوش‌های توله سگ در بین افرادی که اقدام به نزاع سگ‌ها می‌کنند رواج داشته که این موضوع از مصادیق بارز حیوان آزاری است.

وی گفت: این فرد متخلف پس از دستگیری نسبت به اقدام خود ابراز پشیمانی کرد.

خیری ادامه افزود: با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضایی و همچنین تیم‌های پلیسی استان محقق شده تخلفات زیست محیطی هم‌اکنون در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و متخلفان در کمترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه حیوان‌آزاری از جمله تخلفات زیست محیطی است که برخی از افراد اقدام به این عمل می‌کنند اظهار داشت: هم‌اکنون برخورد با این موضوع تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و یگان حفاظت محیط زیست نیز در برخورد با این موارد با جدیت کامل عمل می‌کند.

به گزارش ایرنا، در آبان‌ماه سال جاری فردی اقدام به بریدن گوش‌های یک توله سگ و انتشار در فضای مجازی کرده بود که موجب ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات دوستداران حیوانات و فعالان محیط زیست شده بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
باید هرچی دامدار و دارنده سگ تو ایران هست بگیرن ،چون همشون گوش سگا رو در تولگی میبرن ،چون یکی از نقاط ضعف سگ در مواجهه با گرگه البته در کار ناشایست نزاع سگ ها هم همینطوره
نظر شما
ادامه