کد خبر: ۶۱۳۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

رؤسا و مدیران ارشد دامپزشکی استان فارس با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان فارس، «دکتر احمدرضا تابع بردبار» رئیس نظام دامپزشکی فارس به همراه اعضای شورای نظام دامپزشکی استان، مدیر کل و معاونین اداره کل دامپزشکی فارس در محل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس نظام دامپزشکی فارس در این دیدار که علاوه بر تبریک انتصاب حسین پژمان بعنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، به منظور تعامل بیشتر دستگاه های ذیربط برگزار شده بود، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان گفت: اجرای ماده 18 و 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی مصوب مجلس شورای اسلامی از سال 1388 تا کنون مقفول مانده است که با اجرایی شدن آن، وابستگی مالی بین مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و کارفرمایان در واحدهای تولیدی و تبدیلی صنایع وابسته به دام قطع و موجب ارتقاء سطح نظارت بر کیفیت و ارائه خدمات خواهد شد.

احمدرضا تابع بردبار با تاکید بر اینکه دامپزشکان ایثارگران گمنام عرصه بهداشت و سلامت جامعه هستند، افزود: دخالت تکنسین های دامپروری در امور درمانی و مامایی دامپزشکی به بهانه تلقیح مصنوعی باعث بروز مشکلات عدیده ای شده و خواستار نظارت بیشتر بر فعالیت آنها شدند.

تابع بردبار با تاکید بر اصل اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به تشریح مغایرت های قانونی در دستورالعمل های اجرایی پرداخت و ضمن بیان مصادیقی از این مهم، خواستار پیگیری و روانسازی قوانین (به نحوی که اهداف اصول مذکور تحت الشعاع قرار نگیرد) شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز ضمن تشکر از حضور و همدلی رؤسای ادارات تابعه با اشاره به توانایی های دامپزشکی در ادای دین خود به مجموعه سلامت دام و غذای انسان از مزرعه تا سفره، دقت نظر و اعمال وظایف مجموعه نظام دامپزشکی را قابل تحسین خواند و افزود: نظام دامپزشکی تا کنون کارنامه قابل قبولی را از فعالیت خود ارائه نموده اند.

حسین پژمان ازهمکاری مجموعه نظام دامپزشکی در امور صدور پروانه های اماکن دامی تاکنون تشکر و قدردانی نمود و آمادگی کامل خود را جهت هر گونه همکاری خصوصا در امور آموزشی و ترویجی و اعلام فعالیت های دستگاه های ذیربط از طریق رسانه های تحت اختیار خود را اعلام نمود.

 
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
وت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
0
2
مگه قرار نبود ۳ تا ۶ ماه برای اینا حکم حبس بزنند چی شد!!همش الکیه و فقط رو کاغذه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
1
سلام چندین بار ب اداره کل مراجعه شده جناب معاون میگه سونوگرافی جزو ملزومات کمکی الان ی بیسواد هم سونوگرافی می کنه
دکتر
|
Germany
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
1
بهتون قول میدم اگه این معذل رو حل نکنید سلامت دام ریشه کن بشه
عمار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
بلد میگن چرا مقاومت‌ دارویی‌ زیاد شده..چرا دیگه هرچی دارو میزنیم اثر نمیکنه؟؟خب معلومه عزیز من وقتی یه تکنسین‌ داروی ماربوکسی‌ که به گاو بزنی میخوابه‌ و فقط حدود ۲ ماه طول میکشه‌ تا از بدنش‌ دفع بشه رو‌ فله‌ ای به دامدار تجویز میکنه و خود دامدار‌ بعدش ابتکار‌ عمل رو بدست میگیره‌ و هر مریضی که پیش‌ میاد تزریقش‌ میکنه ‌اونهم‌ برای بره‌ ۵ ۶ کیلویی‌ مشخصه که چی پیش‌ میاد...همین گوشت‌ هم میاد سر سفره زن و بچه ای مردم با کلی باقی مانده دارویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
دامزشکی منفعل ترین سازمان
نظر شما
ادامه