کد خبر: ۶۱۶۸۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلسه شورای برنامه ریزی اداره کل دامپزشکی استان تهران مورخ 99/10/3 با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات ستادی فنی و 10 نفر از روسای ادارات شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، در ابتدای این جلسه «مهندس رحیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، حفظ و صیانت از اموال دولتی را به علت کمبود منابع موجود بسیارحائز اهمیت دانست و از روسای ادارات درخواست کرد در این خصوص نهایت نظارت و دقت را داشته باشند .

این مقام مسئول کمبود نیروی انسانی را از دیگر مشکلات ادارات ستادی و شهرستانی برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاشهای مدیر کل توانستیم قول مساعد جذب نیرو در قالب عملیاتهای فنی دامپزشکی از جمله واکسیناسیون سل و بروسلوز را در سال آینده اخذ نمائیم.

وی همچنین از ساماندهی و تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای قراردادی در قالب طرح فرزندان ایثار گر خبر داد و ابراز امیدواری کرد در سال پیش رو با جذب 26 نفر (آزمون استخدامی) بخشی از این مشکلات مرتفع گردد.

در ادامه این جلسه «دکتر علی روستا» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای طیور با ارائه گزارشی از وضعیت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در جهان و ایران و مطلوب دانستن شرایط استان از  لحاظ بیماری مذکور رعایت کامل دستورالعملهای قرنطینه ای سازمان دامپزشکی را بهترین روش جلوگیری از شیوع این بیماری برشمرد و از روسای ادارات شهرستانی درخواست کرد ضمن رصد و پایش مرغداریهای صنعتی و سنتی هرگونه تلفات مشکوک را سریعا پیگیری وگزارش کنند.

سپس «دکتر ابوالفضل امینی فضل» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با ارایه گزارشی از عملکرد  نحوه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی صیانت از سرمایه های دامی کشور و جلوگیری ازشیوع بیماریهای مشترک را وظیفه ذاتی این اداره کل دانست و از روسای ادارت شهرستانی درخواست کرد در خصوص پایش بیماریهای سل، بروسلوز، مشمشه، و سایر بیمارهای واگیر اهتمام لازم راداشته باشند و در صورت مشاهده بیماری ضمن قرنطینه کردن محل اقدامات تکمیلی را بعمل آورند.

در ادامه «دکتر مهدی سلوکانه» معاون سلامت، برنامه ریزی ادارات و نظم در ارسال آمار و پاسخگویی  سریع به نامه های ستادی، نظارت بر بهداشت عمومی  و حساسیت و دقت در نمونه برداری، دقت در انجام تائیدیه تخلیه گواهی های بهداشتی- قرنطینه ای و صدور شناسه یکتا را  پر اهمیت برشمرد و از روسای ادارت شهرستانی درخواست کرد در این خصوص نهایت دقت نظر و همکاری صورت پذیرد . وی در پایان سخنرانی خود به سوالات و اشکالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.  

در پایان این جلسه  «دکتر سید علی سید علی بابایی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن تشکر از حاضرین جلسه در راستای تحقق اهداف عالیه سازمان متبوع مواردی را در راستای بهبود عملکرد اداره کل متذکر شد.

وی در همین راستا افزود: مستند سازی و تهیه گزارشات از فعالیتها، ارتباط موثر و دائم روسای ادارات شهرستانی با روسای ادارات ستادی، ارایه گزارش فعالیتها به فرماندار شهرستان، ارتباط سالم با مسئولین شهرستانی، عدم مکاتبات غیر ضروری، احساس مسولیت و اخلاق مداری در کار را عوامل موثر در مدیریت کارآمد عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که انحصار طلبی در مدیریت اداره کل دامپزشکی استان تهران جایی ندارد، گفت: حمایت از مدیریت باز و تبادل نظرات در سیستم مدیریتی در حال اجراست.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: مدیران ستادی و ادارات شهرستانی با اتخاذ روش مدیریت سیستماتیک جهت تسهیل و تسریع امور از انجام اقدامات فرسایشی تکراری پرهیز کنند و با مطالعه مقالات و کتابهای مربوطه به سمت تغییر سیستم مدیریتی از روشهای سنتی به روش سیستماتیک اقدام نمایند.





 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
5
4
با آرزوی موفقیت برای دکتر بابایی وتیم مدیریتی ایشان
همکار
|
Singapore
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
5
4
آفرین بر این مدیر کل کاش سایر مدیران کل هم می دانستند که بهتر و عاقل تر از دیگران نیستند و همه چیز را همگان دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
1
7
کاش تعریفی هم از انحصار طلبی می‌فرمودند که بدانیم منظورشان چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
3
درود بر دکتر سلوکانه..ان شاا... مدارج بالاتر...
نظر شما
ادامه