کد خبر: ۶۱۷۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

جلسه بررسی و رفع مشکلات قرنطینه ای مورخ 1399/10/06 با حضور مدیر کل دامپزشکی استان تهران، مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، معاونین، رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان تهران و کارشناسان این بخش در محل سالن جلسات اداره کل وبا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، جلسه بررسی و رفع مشکلات قرنطینه ای مورخ 1399/10/06 با حضور «دکتر سید علی سید علی بابایی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر نجار» مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر صالحی» معاون دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مهدی سلوکانه» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر سالاری» کارشناس دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کرمپور» رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان تهران و کارشناسان این بخش در محل سالن جلسات اداره کل و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر سید علی سید علی بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران ضمن خیر مقدم به حاضرین، با اشاره به نقش و اهمیت  اصول قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی در بهداشت و سلامت جامعه و جلوگیری از انتقال بیماری ها، ارتقاء دانش  قرنطینه  ای و دستورالعملهای مربوطه را از اولویت های مهم برشمرد و در این خصوص گفت: با عنایت به اهمیت موضوع وهمچنین حجم بسیار بالای صادرات و واردات از استان تهران بیشترین نیروی ستادی در اداره کل مربوط به این بخش بوده و سعی شده ضمن تعامل با متقاضیان انجام امور با حداکثر سرعت صورت پذیرد. وی درادامه لزوم بازنگری و به روز رسانی دستورالعملهای قرنطینه و امنیت زیستی را همگام با شرایط روز دنیا ضروری دانست.

سپس دکتر نجار مدیر کل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور ضمن خیر مقدم به همکاران، قرنطینه را یکی از استراتژیک ترین دفاتر سازمان دامپزشکی کشور دانست و در این خصوص گفت: صادرات و واردات دام، صادرات و واردات فرآورده های خام دامی، کنترل حمل و نقل دام، کنترل بیمارهای مشترک و... از وظایف مهم اداره قرنطینه بوده و با توجه به اینکه 30 تا 40 درصد واردات به استان تهران می باشد و با عنایت به سامانه بازارگاه که کنترل قرنطینه ای را پیچیده تر کرد است. فعالیت اداره قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان تهران را بسیار مهم دانست و از مسئولین مربوطه خواست در این رابطه اهتمام لازم را داشته باشند.

درپایان این جلسه کارشناسان اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان تهران ضمن معرفی خود در خصوص فعالیتهای اختصاصی توضیحاتی دادند و سوالات و ابهامات در روند اجرایی دستورالعملها و ضوابط  مطرح گردید.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
2
با سلام. اداره کل دامپزشکی استان تهران یکماه نشده داغدار فوت سرکار خانم دکتر سیرتی عزیز هست،
نمیدونم واقعا جناب دکتر بابایی خبر دارن و اینجوری بدون فاصله و رعایت پروتکل جلسه میگذارن؟
توی تصویر که ردیف سمت راست دقیقا کیپ تا کیپ و چسبیده به هم نشستن و انگار نه انگار.
بابا دلتون بسوزه،
پرستار بیچاره بیمارستان گناه نکرده بخدا،
حداقل به اونا رحم کنید حالا که به خودتون رحم نمی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
1
0
درود بر دکتر سلوکانه با تجربه و مومن....ان شاا...مدارج بالاتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
1
0
مسوولان و کارشناسان قرنطینه چه خوب هم پروتکلهای بهداشتی و فاصله مناسب را رعایت کردند!!!!!!!
همکار پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
کاملا با عنوان خبر موافقم ولی در عمل باید دید که تا چه حدی مرد میدان هستند
نظر شما
ادامه