کد خبر: ۶۲۰۴۸

ورود پلنگ به داخل دانشگاهی در هند موجب ترس و وحشت کارکنان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواردی که اغلب در هند دیده می‌شود هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه «چاماراجاناگار» رخ داد.

ورود یک قلاده پلنگ به دانشگاهی در این کشور خبرساز شد. ویدئویی که منتشر شده است لحظه ورود این پلنگ به دانشکده پزشکی را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش روزنامه ساکشی پست، این حیوان هفته پیش وارد این دانشکده پزشکی و خوابگاه دانشجویان در منطقه «چاماراجاناگار» شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده است پرسه این حیوان را در داخل راهروی دانشگاه را نشان می‌دهد. ورود این حیوان به این دانشگاه موجب ترس و وحشت کارکنان و دانشجویان شد. این ویدئو توسط «پروین کاسوان»، مامور جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. او در توضیح این ویدئو نوشت: «وقتی یک پلنگ برای سرکشی وارد دانشگاهی در ایالت کارناتاکا می‌شود.»

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۸ هزار بیننده داشته است. گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ورود پلنگ‌های سرگردان به دانشگاه‌های هند خبرساز می‌شود. در سال ۲۰۱۹ نیز ورود یک قلاده پلنگ به دانشکده پزشکی دولتی در اوتارخند هند خبرساز شده بود.


نظر شما
ادامه