کد خبر: ۶۲۰۶۵

عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی «احمدرضا بیضائی» عضو هیئت علمی گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را به‌عنوان نماینده خود در هیئت‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در بخشی از حکم «دکتر محمدمهدی طهرانچی» خطاب به «دکتر احمدرضا بیضائی» آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و  با  استناد به بند ب ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی توسعه، تسهیل و ارتقای فعالیت‌های تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان به موجب این حکم به‌عنوان نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم ابراز امیدواری شده است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبنی‌بر گسترش فضای انقلابی در دانشگاه، علاوه‌بر ایجاد تعامل سازنده با سایر اعضای هیئت نظارت و با هماهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، وفق مقررات مربوطه به انجام وظایف زیر با جدیت اقدام کنید.

به گزارش آنا، وظایف اشاره شده در حکم شامل شرکت منظم و مؤثر در جلسات هیئت نظارت، برقزاری ارتباط مستمر و منظم با تشکل‌ها، زمینه‌سازی برای توسعه و ارتقای فعالیت در تشکل‌ها، تلاش برای ارتقای فکری، معرفتی و بصیرت تشکل‌ها و شبکه‌سازی فعالان دانشجویی است.

احمدرضا بیضائی سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز تركمانچای، سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خامنه، مدير امور بين‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبريز و سرپرست سازمان بسيج اساتيد سپاه عاشورا را در سوابق اجرایی خود دارد.

 

نظر شما
ادامه