کد خبر: ۶۲۳۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: هنوز علت بیماری شیر نر ایرانی معروف به «هیرمان» در باغ وحش ارم مشخص نیست و وضعیتش در حال بررسی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمد کرمی» اظهار داشت: از دو روز گذشته وضعیت تنفسی فوقانی این شیر خوب نیست و ضمن آبریزش بینی، از دهان نفس می کشد.

وی افزود: آزمایشهای لازم از جمله خون، رادیولوژی و سایر موارد گرفته شده و زیر نظر دامپزشک است.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست استان تهران تاکید کرد: اقدامات درمانی آغاز شده است و تا زمانی که جواب آزمایشها نیاید، نمیتوان نظر مشخصی در اینباره اعلام کرد؛ ضمن اینکه جواب آزمایشها چند روزی طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه وضعیت همه گونههای جانوری و پرندگان در باغ وحش ارم خوب است، گفت: تنها این شیر دچار بیماری شده است که امیدواریم به زودی، سلامتش را به دست بیاورد.

به گزارش ایرنا، باغ وحش ارم تهران روز دوشنبه ۲۹ دی پس از ماهها تعطیلی، با رعایت پروتکلهای بهداشتی مجددا آغاز به کار کرد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
3
احتمال اینکه به کرونا ویروس آلوده شده باشد زیاد است بهتر است حتما ازمایش pcr کرونا ویروس صورت گیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
باغ وحش بارسلونا با همین علائم تست کردن و ۴ تا شیر و ببرشون مثبت بودن و الان گویا خوب شدن
گرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
سازمان محیط زیست ایران تا وقتی تموم حیوونای دنیا رو منقرض نکنه دست از پا نمیشینه.تمامی زیستگاه های شیر ایرانی در ایران از بین رفتن .اگ ما یک میلیون شیر ایرانی هم داشتیم به دلیل سد سازی و شکار غیر مجاز (که مجوزش رو با رشوه میگیرن)منقرض میشد .وضعیت حیواناتی که بومی ایران هستند چه در باغ وحش و چه در طبیعت اسفبار است.
و هیچ کاری برای بهبودی محیط زیست نمی کنند.
نظر شما
ادامه