کد خبر: ۶۲۴۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: به مناسبت دهه مبارک فجر، اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود با حضور مدیر کل دامپزشکی مازندران، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهری این شهرستان بصورت مستقل آغاز بکار کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود از اداره دامپزشکی شهرستان ساری منفک و به طور مستقل آغاز به کار کرد.

«دکتر سید حسین رضوانی» در حاشیه مراسم افتتاحیه این اداره در میاندورود گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل واحدهای دامپروری در شهرستان و برای تامین سلامت و خدمات رسانی بهینه به آحاد شهروندان، اداره دامپزشکی میاندورود را با استقرار نیرو در یک مکان استیجاری مستقل نمودیم تا شهرندان میاندورودی از خدمات بهداشتی دامپزشکی بطور مستقل بهره مند شوند.

وی از نماینده عالی دولت در شهرستان خواست تا حمایتهای همهجانبه را در شهرستان از خدمات دامپزشکی داشته باشد تا سلامت شهروندان با نظارت و کنترل بهداشتی ماموران دامپزشکی این شهرستان تامین شود، تامین امنیت و سلامت غذایی مردم در گروی فعالیت گسترده دامپزشکی است که باید در لایه‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه منفردی فرماندار میاندورود با حساس خواندن اقدامات دامپزشکی در بحث بهداشت و سلامت، افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری های واگیر و مشترک بین انسان و دام، رعایت نکات بهداشتی تنها راه پیشگیری از ابتلا به این نوع بیماریها است که دامپزشکی با انجام این وظیفه مهم نقشی اساسی در بهداشت و تامین سلامت جامعه دارد.

در پایان این مراسم از طرف دکتر سید حسین رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران «دکتر علیرضا اسلامی کولائی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود معرفی و ابلاغ خود را دریافت کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
2
0
حکیم مهر لطفا پیگیری کن چرا در برخی استانها پروانه جدید تاسیس شرکتهای پخش استانی دارو و واکسن های دامپزشکی رو نمیدن ؟؟؟مانند خراسان رضوی!!نباید سلیقه ای عمل کرد.
نظر شما
ادامه