کد خبر: ۶۲۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  ماهی های موجود در حوضچه پارک ائل گلی تبریز به دلائل نامعلومی تلف شدند.

گفتنی است مدیرمسئول حکیم مهر نیز که به تبریز سفر کرده بود همزمان با صید ماهی‌های زنده به منظور جلوگیری از تلفات بیشتر، در محل این پارک حضور داشت و به طور تصادفی از نزدیک شاهد نحوه برخورد با این موضوع از سوی مسئولین بود.

دریاچه پارک ائل گلی تبریز

مدیرمسئول حکیم مهر در پارک ائل گلی تبریز

نحوه صید ماهی از دریاچه ائل گلی تبریز

نکته قابل تأمل که نظر وی را به خود جلب کرد عدم رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی در برخورد با اینگونه موارد و عدم نظارت مراجع ذیصلاح بر اینگونه اماکن بود!

 

 

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدیان
|
-
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
1
دوست عزیز یک طرفه قضاوت نکنید...علت مرگ ماهی ها گرم شدن بیش از حد هوا کمبود اکسیژن موجود در آب بود نه چیز دیگه...این مطلبیه که امروز سازمان شیلات و محیط زیست هم تایید کردند..
تبریز
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
0
0

مدیر مسئول محترم سایت علمی و وزین حکیم مهر
با سلام و احترام
همانطور که اطلاع داریم اکسیژن نقش حیاتی درادامه حیات آبزیان دارد و هر زمان که با افزایش دمای آب، افزایش آلودگی آب و افزایش تراکم آبزیان و جلبک ها و نیز کاهش ورودی آب مواجه باشیم تلفات ماهیان آغاز خواهد شد. پس این یک پدیده طبیعی است نه نادر!!!! ضمنا دست شیلات درد نکند که در استخر وسط پارک ائل گلی بدون هیچ هماهنگی لازم با ادارات ذیربط اقدام به معرفی انواع گونه های کپور نموده و بدون هیچ گونه نظارت و آموزش کارکنان به حال خود رها کرده تا در صورت رخداد چنین تلفات موجبات نگرانی خلق الله را فراهم سازد.- با احترام حنیفه چی
نظر شما
ادامه