کد خبر: ۶۳۱۰۸

«دکتر زهرا مهران جلیل» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی استان همدان از دامداریهای شهرستان اسدآباد بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر زهرا مهران جلیل» «رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی» و «دکتر عادل بصیری محمدپور» «رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد» و کارشناسان فنی واحد مبارزه اداره کل دامپزشکی استان همدان از کانون های مشکوک به بیماری تب برفکی در جمعیت دامی شهرستان اسدآباد بازدید میدانی به عمل آوردند.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان همدان بااعلام این خبر گفت: این بازدیدها بصورت دوره ای یا پیرو گزارشات ادارات دامپزشکی شهرستانها به منظور ردیابی و شناسائی کانون های مرتبط با بیماری های دامی جهت انجام اقدامات لازم صورت می گیرد .

وی در ادامه افزود: با توجه به برگزاری کلاس های آموزشی ترویجی، خوشبختانه دامداران نسبت به بیماری های دامی حساس و آگاه شده اند و با وجود علائم بیماری در واحد خود سریعا به دامپزشکی مراجعه و درخواست های خود را پیگیری می نمایند.

این مقـام مسئــول در اداره کل دامپزشکی استان همدان تصریح کرد: در پی درخواست دامداران روستاهای طویلان سفلی، حسام آباد و حومه شهر آجین شهرستان اسدآباد، مبنی بر وجود علائم مشکوک به بیماری تب برفکی، پس از بازدیدهای میدانی و بررسی های انجام گرفته خوشبختانه این بیماری در سطح دامداریهای شهرستان اسدآباد مشاهده نگردید.

در پایان «دکتر مهران جلیل» با اشاره به اهمیت پیشگیری از بیماری های دامی با واکسیناسیون بموقع گفت: مراکز واکسیناسیون بخش خصوصی در همه شهرستانها بازوان توانای دامپزشکی بوده و همیشه آماده ارائه خدمات به دامداران عزیز می باشند .

 
نظر شما
ادامه