کد خبر: ۶۳۲۷۷
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:
«دکتر شادی دهقان‌زاده» افزود: به‌دنبال پیگیری راه‌اندازی رشته دامپزشکی در مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدیدی از ملزومات آموزشی، امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه‌های مرتبط توسط معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی انجام شد...

حکیم مهر: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از پیگیری راه‌اندازی دکتری حرفه‌ای دامپزشکی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سال ۹۹ را با فراز و نشیب ناشی از شیوع ویروس کرونا پشت سر گذاشت؛ اما کووید - ۱۹ نتوانست دانشگاهیان را در مسیر علم و پژوهش به‌ویژه در حوزه علوم پزشکی متوقف کند.

فعالان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به‌‌رغم فشار ناشی از شیوع گسترش ویروس کرونا در شهرهای شمالی و تحت تأثیر قرارگرفتن آموزش نظری، بالینی و پژوهش در حوزه علوم پزشکی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی و بالینی فعالیت‌های چشمگیری داشتند.

خبرنگار خبرگزاری آنا به همین مناسبت با «دکتر شادی دهقان‌زاده» معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به گفت‌‌وگو نشسته و عملکرد یکساله این معاونت و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ آن را جویا شده است که در ادامه می‌خوانیم.

آنا: معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سال سخت ۹۹ را چگونه پشت سر گذاشت؟

دهقان‌زاده: به‌رغم فشار ناشی از شیوع گسترش ویروس کرونا در استان گیلان و تحت تأثیر قرارگرفتن آموزش نظری، بالینی و پژوهش در حوزه علوم پزشکی، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی و بالینی فعالیت‌های چشمگیری داشت به‌طوری‌که به‌دنبال سفر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان گیلان و تأکید وی بر ایجاد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در گیلان با همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، پیگیری راه‌اندازی این رشته‌ها در معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دست اقدام است.

به‌دنبال پیگیری راه‌اندازی رشته دامپزشکی در مقطع دکتری حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بازدیدی از ملزومات آموزشی، امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه‌های مرتبط توسط معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی انجام شد.

مرکز آموزشی مهارتی و حرفه‌ای در مرکز استان هم در راستای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال راه‌اندازی و ساختار مرکز مهارت بالینی واحد رشت مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت در دست بازسازی است و برای تقویت ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان در این مرکز یک کارشناس مامایی از سما به دانشگاه انتقال یافت.

آنا: درباره نحوه برگزاری امتحانات و تشکیل کلاس‌ها با وجود ویروس کرونا و مجازی‌بودن دروس تئوری و کلاس‌های عملی بگویید.

دهقان‌زاده: از نیمسال دوم ۹۹-۹۸ امتحانات پایان ترم دانشجویان علوم پزشکی به‌صورت مجازی برگزار شده و تیم پشتیان شامل گروه فناوری اطلاعات، معاونت آموزشی و معاونت علوم پزشکی پاسخگوی مشکلات دانشجویان برای برگزاری بهینه آزمون بوده‌اند.

تشکیل بانک اطلاعات پژوهشگران اعضای هیئت علمی علوم پزشکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است.

همه کلاس‌های تئوری به‌صورت آنلاین و کلاس‌های عملی نیز با گروه‌بندی دانشجویان در تعداد کم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

پخش زنده اینستاگرام با حضور معاون علوم پزشکی استان گیلان به‌منظور آشنایی دانشجویان نوورود سال ۹۹ با مقررات آموزشی و پاسخ‌دهی به ابهامات و سؤالات دانشجویان علوم پزشکی برگزار و ابلاغ و نظارت بر اجرای بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی حوزه علوم پزشکی به واحدهای مجری علوم پزشکی انجام شد.

آنا: برنامه‌های معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مبارزه با کرونا چگونه عملیاتی شدند؟

دهقان‌زاده: دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا، راهنماهای گام دوم مبارزه با کووید - ۱۹ در حوزه‌های آزمایشگاه، سالن‌های ورزشی، کتابخانه، حمل و نقل، خوابگاه، کشاورزی و دامپروری، کاهش ساعات کار کارکنان پرخطر و پروتکل بازگشت به کار شاغلان مبتلا به کرونا به واحدها و مراکز آموزشی استان ابلاغ شد.

بازگشت به کار شاغلان مشکوک و مبتلا به کرونا و کارمندان دارای اعضای خانواده مبتلا به کرونا نیز با نظارت معاون علوم پزشکی استان انجام و جلسات ستاد آگاه‌سازی، کنترل و پیشگیری از شیوع کروناویروس به‌صورت ماهانه برگزار و مصوبات جلسات به واحدها و مراکز آموزشی استان ابلاغ شده است.

بازدید واحدهای مجری علوم پزشکی توسط معاون علوم پزشکی استان گیلان و بازدیدهای دوره‌ای خوابگاه‌های دانشجویی هم توسط معاون علوم پزشکی و بازرسان مرکز بهداشت انجام گرفت. در این راستا فرم خوداظهاری قبل از حضور دانشجویان نوورود در خوابگاه تکمیل شده، تب‌سنجی روزانه انجام گرفته، دانشجویان علامت‌دار به مراکز منتخب بهداشت شهرستان ارجاع داده شده و تا زمان اعلام نتیجه تست کرونا دانشجوی مربوط در اتاق ایزوله‌ای که به این منظور اختصاص داده شده است، اقامت دارند.

آنا: اجرای کارآموزی‌های بالینی و آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی در دروه کرونا به چه صورت بوده است؟

دهقان‌زاده: به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای کارآموزی‌های بالینی در ابتدای هر ترم با همت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برای دانشجویان علوم پزشکی و مربیان بالینی تجهیزات محافظتی مشتمل بر ماسک N۹۵، ماسک سه‌لایه، گان، شیلد، روکش آستین، دستکش لاتکش استریل و غیراستریل خریداری شد.

به‌رغم آلودگی فضای بالینی به‌دلیل بستری بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های آموزشی استان، آموزش بالینی دانشجویان علوم پزشکی حتی در بخش‌های ویژه مانند آی سی یو طیق روال سابق ادامه داشته و اهمیت آموزش بالینی دانشجویان پرستاری و مامایی در زمان همه‌گیری بیماری‌های نوپدیدی مانند کرونا مورد تأکید است.

از ۲۷ دانشجوی پرستاری که از ابتدای دوران همه‌گیری کرونا در مراکز آموزشی درمانی استان به‌عنوان کار دانشجویی مشغول به ارائه خدمات بهداشتی درمانی بوده‌اند هم با وجه نقد و لوح سپاس تجلیل شد.

با اخذ مجوز از معاونت علوم پزشکی سازمان مرکزی در کل طول ترم خوابگاه‌های دانشجویی استان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی پذیرای دانشجویان علوم پزشکی بودند و برای محافظت از سلامت کارکنان دانشگاه و مراجعه کنندگان، ماهانه بیش از ۶ هزار عدد ماسک سه‌لایه بین کارکنان دانشگاه توزیع شد.

آنا: درباره دیگر اقدامات معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مبارزه با کرونا توضیح دهید.

دهقان‌زاده: نظارت بر خریداری و دپوی محلول ضدعفونی دست و سطوح مورد تأیید معاونت بهداشتی استان و نظارت بر گندزدایی محیط دانشگاه به‌صورت دائمی انجام گرفت.

از سایر اقدامات در مقابله با کووید- ۱۹ را می‌توان تولید محلول ضدعفونی دست و ماسک و اهدای اقلام تولیدشده به بیمارستان پیروز لاهیجان و شبکه بهداشت آستانه اشرفیه، ضدعفونی و گندزدایی منازل، کوچه‌های پرتردد، دستگاه‌های عابربانک، دو دانشگاه غیر دانشگاه آزاد، چهار مدرسه، توزیع گان محافظ پرستاری در شبکه‌های بهداشت شهری و روستایی در شهرستان‌های استان گیلان را نام برد.

رابطان سلامت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز توسط معاون علوم پزشکی به معاونت بهداشتی استان گیلان معرفی شدند.

آنا: فعالیت‌های آموزشی و اجتماعی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در یک‌سال گذشته چه برنامه‌هایی را شامل می‌شود؟

دهقان‌زاده: به‌دنبال فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال گذشته، ۶ مصاحبه با افراد واجد شرایط در دو کارگروه تخصصی پرستاری و علوم آزمایشگاهی برگزار شد و دو متقاضی واجد شرایط عضویت هیئت علمی در رشته‌های بیوشیمی بالینی و هماتولوژی به دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اعلام شدند.

در فراخوان جذب سال ۱۳۹۹ هم برای سه گرایش پرستاری سلامت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان اعلام نیاز داده شد.

در طول سال ۹۹ وبینارهای متعددی با همکاری مرکز EDO، انجمن علمی پرستاری و مامایی، کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی، باشگاه پژوهشگران جوان، شورای استانی زنان و خانواده، مرکز بهداشت شهرستان رشت در حوزه ابعاد سلامت جسمانی و روانی کرونا، روش تحقیق و حوزه‌های مختلف پرستاری و مامایی برگزار شد.

هفته ملی سلامت بانوان ایران هم در آخرین هفته مهر ۹۹ با درنظرگرفتن شرایط همه‌گیری کرونا با موضوع سلامت زنان در دوران کرونا برگزار شد. در این راستا با توجه به اهمیت بیماری دیابت به‌عنوان عامل خطرآفرین ابتلا به کرونا و نقش سلامت باروری زنان در این همه‌گیری به غربالگری قند خون کارکنان خانم، ارجاع مبتلایان به قند بالا به پزشک و توزیع پمفلت‌های آموزشی و اطلاع رسانی درباره غربالگری سرطان‌های شایع زنان و شناخت مسائل شایع سلامت زنان اقدام شد.

در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سال ۱۳۹۹ برای سه گرایش پرستاری سلامت جامعه، روان پرستاری و پرستاری کودکان اعلام نیاز داده شد.

همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار هم آیین تجلیل از مقام شامخ پرستاران بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به‌منظور رفاه دانشجویان پرستاری و مامایی و داشتن رختکن مستقل در بیمارستان، یک عدد کانکس خریداری و به بیمارستان الزهرای رشت انتقال یافت.

آنا: درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۰ معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توضیح دهید.

دهقان‌زاده پیگیری راه‌اندازی پنج رشته علوم پزشکی و سه رشته دامپزشکی در استان گیلان، عقد قرارداد با بیمارستان شهید نورانی تالش با هدف کارآموزی زایمان دانشجویان مامایی، اخذ مجوز نهایی مرکز آموزشی مهارتی و حرفه‌ای و برگزاری دوره برای کسب درآمد غیرشهریه‌ای، ادامه تولید محلول ضدعفونی‌، پایان‌دادن بازسازی و خرید تجهیزات برای مرکز مهارت بالینی واحد رشت، بازسازی مراکز مهارت بالینی سایر واحدهای مجری علوم پزشکی استان گیلان، اجرای برنامه معاینات دوره‌ای کارکنان با همکاری معاونت بهداشتی، تشکیل دبیرخانه سلامت با همکاری معاونت بهداشتی و تشکیل بانک اطلاعات پژوهشگران اعضای هیئت علمی علوم پزشکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۰ معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است.

 
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
7
10
مبارکه، ایشالا به سلامتی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
چه مبارکی!!فاتحه فارغ التحصیلان دامپزشکی خونده شده.تو این کشور یه نفر نیست بگه این همه دانشکده می زنی،برای فارغ التحصیلانش کار هم هست یا نه؟اگه این کشور مدیر داشت،باید اول بپرسه،جناب استان گیلان شما این دانشکده رو می زنی بچه مردم با کلی هزینه و وقت تلفی و عمر و چشم می ذاره اومد بیرون،براش کاری داری تا در مقابل مردم شرمنده نشی؟!!بچه مردم رو علاف می کنید،بعد می گی اشتغال به ما ربطی نداره.وزیر کار و دولت هم که خبری ازشون نیست!!فقط وزیر کشاورزی استیضاح می شه.چه خبره تو این کشور!!حقوق دامپزشک رو مساوی کارگری خواهید کرد.
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
از دانشکده زدن تو بیابون که کسی جرات نمیکنه بره یا تو مسیر کشته میده بهتره
موفق باشند بیشترش کنید فارغ‌التحصیل ها استاد دانشگاه بشند حداقل آمار بیکاری کاهش پیدا می‌کند
ناشناس
|
Romania
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
8
متأسفم .......؛کاش بجاش پیگیرهمین تعدادکه فارغ التحصیل شدن باشید،بعد
پاسخ ها
کفش های میرزا نوروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
از الان به فارغ التحصیلان بیکار و درمانده دکترای دامپزشکی تاسیس نشده رشت،تسلیت عرض می کنم.البته خاطر نشان می کنم،ته این رشته،بیکاری به معنای واقعی است اگه به خاطر کلمه دکترا درس می خونید که لااقل بهتون دختر بدن،اکیدا این کار رو نکنید،چون پدر دختر هم خوب تحقیق کرده و دخترشو بدبخت نمی کنه.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
19
با سلام
حتما این اشتباه را عملیاتی کنید تا ان شاءالله دعای خیر خانواده ها باقیات صالحات بشود ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
17
جیبتون خالی شده......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
14
این ها کجا قراره برن کار کنن؟ توی این وضع اقتصادی دارین به تمام این بچه ها ستم میکنید. بعد 6 سال درس خوندن میشن هیچی. من توی یکی از دانشگاه های مثلا خوب دولتی درس خوندم و وضعم اینه. ........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
وضعت چیه؟
دامپزشک
| Germany |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
هدف اول .......... درامدزایی برای حقوق کارمندان دانشگاه است و هدف دوم اینکه تقریبا یک دهه به بهانه دانشگاه جوانان را سر کار بگذارند اا یک دهه بعد ببینند چه اتفاقی می افتد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
وضعش اونه دیگه. بگیر
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
6
اسنپ هم داره کم کم ظرفیتش پر میشه...!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
11
توورو خدایی که می پرستید ،هر رشته ای ،که.میرویید ،برویید،جز دامپزشکی ،ما اشتباه کردیم ،شما اشتباه نکنید،اشتباه نکنید ،اشتباه نکنید
هیات علمی رشت
|
Germany
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
8
2
مبارکه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
14
تبریک به دانشگاه آزاد بابت اجرای موفقیت آمیز طرح هر بزغاله یک دامپزشک البته این طرح با موفقیت در استانهای آذربایجان شرقی و غربی اجرا شده (۵ دانشکده با پذیرش کهکشانی ! ) نوبت به استان های شمالی رسیده اشتغال دامپزشکی به لطف .......... قدرت و ثروت به خاک سیاه افتاده ،برای یک موقعیت شغلی ۵۰۰ نفر درخواست میدهند. دانشگاه آزاد اگر علاقه به راه اندازی واحد جدید دارد ابتدا در واحد های اضافی خود را در سایر استانها تخته کند بعد به فکر تاسیس ....... جدید باشد .
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
8
بگیرید بذارید قشنگ اشباع شهههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
لفظ اشباع دیگه صحیح نیست، این لفظ مال ۶ ۷ سال پیش بود. این دانشگاه آزاد آبروی مایی که تو این دانشگاه درس خوندیم هم برد، اون زمان با چه رتبه و ترازی رفتیم الان اینا با این فله بیرون دادن مدرک، اعتبار ما هم خراب کردن
دکتر
| United States of America |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
کاملا صحیح میفرمایید. ماشاالله چیزی که زیاد شده دکتر با سواد، بذار زیادش کنن، اونی که سواد داشته باشه بالاخره راهشو باز میکنه میره توی کار. من خودم خیلی مخالف فله ای گرفتن دانشجو هستم ولی متاسفانه منافع دانشگاه آزاد مهمتره براشون.
به من باشه سر در کل دانشگاهای ایران رو گِل میگیرم ؛)
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
4
همینجوری هزارتا دانشگاه به درد نخور درست کردین توروخدا اضافه نکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
5
این اشتباه بزرگ رو مرتکب نشید، فارغ التحصیل دامپزشکی خیلی بیشتر از ظرفیته بازار کار هستش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
8
خواهشا به این رشته احترام بذارین و دست از سر این رشته بردارین به خاطر منافع خودتون بچه های مردم را سر در گم نکنید نیازی به دانشگاه ازاد نداریم به کی باید بگیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
2
5
ما از دکتر پیغمبری خواستاریم جلوی اینا رو بگیره
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
3
به جای این کارا اشتغال ایجاد کنید و استخدام های دامپزشکی رو چند برابر کنید تا از ظرفیت این رشته به نحو مطلوب استفاده بشه. اشتغال که نمی‌تونید ایجاد کنید چون براتون سخته ولی راحت میتونید دانشجو بگیرید ...........................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
7
یکی نیست بگه اخه ........... فکر کار فارغ التحصیلا باش نه اینکه همه رو دامپزشک کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
8
3
مسولان ............. خواهشا دکتری دامپزشکی را در دانشگاه ازاد سبزوار راه اندازی کنید قول میدم میترکونه ازبس خواهان داره
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
5
مشتری زیاد شده برا احداث دانشکده دامپزشکی، میگم پولش خوبه مگه نه آقای مسئول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
6
1
دوستان چرا همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینید وقتی دانشکده احداث بشه یه تعداد دامپزشک هم بعنوان هیئت علمی جذب میشن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
احتمالا شما هم جز همون یه عده خاص هستی دیگه؟ پارتی و سهمیه چه معجزاتی که نمیکنه جل الخالق ! طرف اعتماد به نفسش میشه اندازه شاتل فضایی ما هنوز قناری هم نشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
لازم نیس. همین قدرم که هست زیادیه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
حالتون زیاد خوب نیست لطفا در اسرع وقت ب پزشک مراجعه کنین
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
5
دانشگاه آزاد کمر ب فنا دادن دامپزشکی بسته،لطفا ی کم تامل کنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
4
بذار خراب خرابتر بشه دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
6
ريشه دامپزشكي رو زدن
نفساي اخره
تمام
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
1
والله اینا ......... شدن
المان از زمان جنگ تا الان ۴-۳دانشکده داره اونوقت اینا هی راه میرن دانشکده میزنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
3
یه مشت جزیره کوچیک تو دریا هست. اونجا هم دامپزشکی بیارید بعد هر گله دلفین رو بدین دست یه جوون مسول فننننننی بهههههداششششتی بشه . حقوق و مزایا هم نمیخواد همونجا مثل رابینسون کروزو زندگی کنن
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
2
چرا در استان مرکزی که قطب دامداری است دانشکده دامپزشکی تاسیس نمی شود .نیاز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
3
افرین پیگیر باشید پیگیری خوبه. هر خانواده یک دامپزشک 6 سال اتلاف وقت یک عمرپشیمانی.
ناشناس
|
Finland
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
کاش ما دامپزشکها کاری بکنیم


دوستان فعال لطفا نامه ای چیزی بنویسید


حتما اگر پیگیری کنید و حکیم مهرپشتیبانی کند، میتوانیم مانع بشویم
ناشناس
|
Finland
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
این خانم تحصیلاتش چیه


متوجه هست که ظرفیت کافی ست؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه