کد خبر: ۶۳۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف و امحاء ۹ راس دام مردار و بیمار در یک واحد متخلف کشتار غیر مجاز خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر تورج کرمیان» گفت: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر جابه جایی مشکوک دام در یک گاراژ واقع در منطقه شریعتی کرمانشاه و با حضور به موقع نیروی انتظامی در شامگاه ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ مشخص گردید که افرادی سودجو در این محل اقدام به کشتار غیرمجاز  دام های بیمار و مردار و عرضه آن ها در سطح شهر می نمایند، که با حکم قاضی محترم و تلاش مامورین نیروی انتظامی تعداد ۹ لاشه دام بیمار کشف و به طریق کاملا بهداشتی امحاء گردید، در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

کرمیان در ادامه افزود: ضمن تشکر از معاون محترم دادستان و مامورین کلانتری شریعتی که همکاری صمیمانه ای با کارشناسان این اداره دارند، از همشهریان عزیز تقاضا دارم گوشت و مرغ مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی خریداری و از خرید گوشت چرخ شده آماده جدا خودداری نمایند .

درپایان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: هرگونه انتقاد، گزارش و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با ما در میان بگذارند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
0
با عرض سلام و تبریک سال نو از زحمات تمام همکاران دامپزشکی شهرستان کرمانشاه که به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تشکر می نمایم امید است این روندی که با حضور دکتر کرمیان شروع شده همچنان ادامه داشته باشه.
نظر شما
ادامه