کد خبر: ۶۳۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی به همراه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با مدیر کل دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، صبح امروز «مهندس قوسی» ریاست سازمان جهاد کشاورزی به همراه «حجت الاسلام والمسلمین سجادی» مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی با مدیر کل و معاونین دامپزشکی استان دیدار و گفتگو کردند.

قوسی ریاست سازمان جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، از خدمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان دامپزشکی در مهار آنفولانزای فوق حاد پرندگان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

قوسی گفت: کار در دامپزشکی سخت و طاقت فرسا میباشد و در سال گذشته شاهد زحمات مجموعه دامپزشکی در مباحث کنترل و مهار بیماری بودم و از تمامی کارکنان خدوم دامپزشکی استان در مهار و واکسینه کردن دام و طیور تقدیر و تشکر میکنم. 

در این دیدار سجادی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز از «حجت الاسلام حیدری» و مجموعه دامپزشکی در مباحث مذهبی و فرهنگی و برگزاری مراسم های مختلف تشکر کرد.

سجادی گفت: در سال گذشته و علی رغم مشکلات پیش رو و شیوع ویروس منحوس کرونا  هر روز شاهد برگزاری نماز جماعت و تلاوت قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی در دامپزشکی بودیم که امیدوارم خداوند به تمامی این عزیزان اجر دنیوی و اخروی عنایت فرماید .

در این دیدار «دکتر محمد اصغرزاده» مدیر کل دامپزشکی استان نیز ضمن تبریک سال جدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته را ارایه داد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
1
واقعا کار در دامپزشکی سخت و طاقت فرساست - باید در این مجموعه کار کرد تا بفهمید -با انواع بیماریها - سختی های کار- رانندگی در بدترین شرایط- در سرما و گرما ماموریت و در این انفولانزا که دیگر شب و روز کار و فعالیت
کاش مسئولین کمی نگاه ویژه ای داشتند به دامپزشکی
نظر شما
ادامه