کد خبر: ۶۳۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره حقوقی دامپزشکی کردستان گفت: مقام قضایی با صدور حکمی فرد عرضه کننده مرغ را که بصورت غیر مجاز اقدام به قطعه بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته در دهگلان نموده بود را به خرید ماسک و وسایل ضد عفونی جهت پیشگیری از ویروس کرونا برای نیازمندان محکوم نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، رئیس اداره حقوقی دامپزشکی کردستان گفت مقام قضایی با صدور حکمی فرد عرضه کننده مرغ را که بصورت غیر مجاز اقدام به قطعه بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته در دهگلان نموده بود را به خرید ماسک و وسایل ضد عفونی جهت پیشگیری از ویروس کرونا برای نیازمندان محکوم نمود.

«مهدوی» رئیس اداره حقوقی اداره کل دامپزشکی استان کردستان افزود بازرسان بهداشتی در بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دام و طیور به مرکزی برخورد کردند که به شکل غیر مجاز و غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی مرغ تاریخ مصرف گذشته و بدون هویت کرده بود که به همین خاطر صورتجلسه ای تنظیم و به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی ادامه داد مقام قضایی بعلت محرز بودن تخلف، فرد مذکور را به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری تعلیقی و خرید ماسک و وسایل ضد عفونی مخصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای نیازمندان شهرستان دهگلان محکوم نمود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
3
درود بر دامپزشکی کردستان
نظر شما
ادامه