کد خبر: ۶۳۸۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

اکثر خدمات در حوزه واحدهای پرورش طیور گوشتی و تخمگذار شهرستان قاینات به بخش خصوصی دامپزشکی با نظارت شبکه واگذار گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی قاینات، «دکتر رضا محمودی» رئیس شبکه بیان نمود نظارت بر فعالیت واحدهای پرورش طیور گوشتی و تخمگذار یک امر ضروری بوده واز همین رو به جهت بهتر شدن کیفیت نظارت و روند کار اکثر خدمات حوزه طیور اعم از واکسیناسیون،درمان، صدور مجوز بارگیری به مقصد کشتارگاه به بخش خصوصی دامپزشکی واگذار گردیده است که در همین خصوص هر واحد موظف به معرفی یک مسئول فنی شده است که خوشبختانه این کار در چند ماهه اخیر با همکاری واحدهای پرورشی شهرستان اجرایی شده و بازدهی بسیار خوبی داشته و شبکه دامپزشکی نظارت مستقیم بر روند اجرای عملیات دارد.

محمودی گفت: هدف از واگذاری امورات به بخش خصوصی تسریع در کار مردم، ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و بهبود کیفی و کمی تولیدات طیور می باشد.

وی عنوان کرد شهرستان قاینات اولین شهرستان در خراسان جنوبی می باشد که طرح واگذاری امور طیور به مراکز بخش خصوصی را بصورت پایلوت شروع کرد و نتایج قابل قبولی را به دست آورد که پس از آن طرح در سطح شهرستان های استان بصورت سراسری انجام شد.

وی اضافه کرد با وجود سه مرکز مایه کوبی در بخش های مختلف شهرستان، در این طرح بدون اجبار نمودن مرغدار برای عقد قرارداد با دامپزشک خاصی، مرغداران با توجه به موقعیت جغرافیایی و سابقه فعالیت خود با مراکز مایه کوبی نسبت به عقد قرارداد با دامپزشک اقدام نمودند که خوشبختانه با در نظر گرفتن تخصص، سابقه فعالیت دامپزشک و تراکم مرغداری ها در مناطق مختلف شهرستان عقد قرادها در چهارچوب خوبی قرار گرفته است که در صورتی که متصدی واحد مرغداری بنا به هر دلیلی از ادامه فعالیت با دامپزشک طرف قرارداد منصرف گردد با اعلام به شبکه دامپزشکی و بررسی موضوع امکان عقد قرارداد با هر یک از دامپزشکان فعال در شهرستان امکان پذیر می باشد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
این هم ........ جدید در جهت دخالت سازمان دامپزشکی در نظام صنفی و حمایت از .......های بخش دولتی هست . نظام هم که مثل همیشه در خواب ناززززز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
احسنت بر دکتر محمودی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
0
1
مسیول فنی مستقر باید داشته باشند آقای دکتر مثل تمام شهرهای دیگه!!!نه به کلینیسین شهرستان گفتین این مرغداری ها اینم قرارداد سوری..فقط سربازکنی اسم مسیول فنی گذاشتید روشون.لطفا انتشار بده حکیم مهر
نظر شما
ادامه