کد خبر: ۶۳۹۴۵
با حضور رابطین ملی سازمان جهانی بهداشت حیوانات:
در این جلسه «دکتر علی صفر ماکنعلی» نظرات فنی خود را در خصوص نحوه ارائه پیشنهاد در مورد اسناد و گزارشات کمیسیون‌های تخصصی سازمان جهانی بهداشت حیوانات ارائه داد ...
 

حکیم مهر: چهارمین نشست کمیته اجرایی اجلاس عمومی هشتاد و هشتم سازمان جهانی بهداشت حیوانات در تاریخ سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور ریاست سازمان دامپزشکی کشور و رابطین ملی  OIE برگزار شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر سازمانهای تخصصی و امور بینالملل سازمان دامپزشکی کشور، در این جلسه اسناد کاری اجلاس عمومی و نظرات و پیشنهادات رابطین ملی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این جلسه «دکتر میرزایی» مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی  و امور بین الملل و رئیس کمیته مذکور به ارائه خلاصه اقدامات انجام شده در 3 جلسه اول کمیته اجرایی پرداخت و خلاصه ای از جلسات پیش از اجلاس عمومی را ارائه داد .

در ادامه «دکتر ماکنعلی» نظرات فنی خود را در خصوص نحوه ارائه پیشنهاد در مورد اسناد و گزارشات کمیسیونهای تخصصی سازمان جهانی بهداشت حیوانات ارائه داد.

در پایان جلسه برنامه های پیش رو در برگزاری اجلاس عمومی هشتاد و هشتم و جزئیات اقدامات صورت گرفته در راستای حضور هر چه پر رنگتر سازمان دامپزشکی کشور در این اجلاس توسط «دکتر محمد خواجه» رئیس گروه سازمانهای تخصصی ارائه گردید.

 

نظر شما
ادامه