کد خبر: ۶۴۰۶۳

با حکم «دکتر حمید رمضانی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر علی اکبر دلیرصحرایی» به عنوان سرپرست معاونت سلامت این اداره کل، منصوب و دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه در مراسمی با حضور مدیران ستادی، معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی استان در این مراسم با اشاره به روند گزینش معاونان ادارات کل دامپزشکی طبق فرایند خاص مدنظر سازمان، تجارب حرفه ای و مدیریتی دکتر دلیرصحرایی را یادآور شد و این انتخاب و انتصاب را گامی در مسیر پیشبرد اهداف عالیۀ سازمانی و خدمت رسانی مضاعف به بهره برداران خدمات دامپزشکی استان برشمرد.

دکتر رمضانی که پیش از این، خود حدود 17 سال مسئولیت معاونت فنی و سلامت دامپزشکی استان را عهده دار بوده است، به شرح وظایف گستردۀ این معاونت اشاره داشت و از سرپرست جدید این معاونت خواست، در ارتقای بیش از پیش سطح تعاملات درون و برون سازمانی و تسهیل خدمت رسانی به بهره برداران بکوشد. وی تصریح کرد: مجموعۀ دامپزشکی استان در تمام این سال ها در خدمت رسانی حداکثری به بهره برداران و هم افزایی با دیگر دستگاه های اجرایی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و مدیران استانی و شهرستانی ازجمله فرمانداران به این امر اذعان می کنند و به همین دلیل، به همکاران خود افتخار می کنم.

«حجت الاسلام دهقان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل نیز با اشاره به خدمات شایستۀ دکتر رمضانی در مدت تصدی مسئولیت معاونت سلامت، به تحسین خصوصیات اخلاقی و رفتار حرفه ای دکتر دلیرصحرایی پرداخت و ضمن ارائۀ توصیه های اخلاقی و اشاره به برخی آیات و روایات در مورد ویژگی های مدیران شایسته ازجمله لزوم سعۀ صدر آنان، برای مدیران این مجموعه آرزوی توفیق کرد.

دکتر حسین یاوری معاون توسعۀ مدیریت و منابع اداره کل نیز به همدلی روزافزون در این مجموعه، به ویژه دو معاونت اداره کل، در راستای اعتلای سازمانی و خدمت رسانی بیشتر و مؤثرتر به جامعۀ هدف اشاره داشت و آن را زمینه ساز موفقیت های دوچندان این مجموعه توصیف کرد.

دکتر ولی عابدی رئیس شبکۀ دامپزشکی مانه و سملقان هم که به نمایندگی از رؤسای شبکه های دامپزشکی استان در جلسه حضور داشت، وفاق و همدلی حاکم بر مجموعۀ دامپزشکی خراسان شمالی را زمینه ساز دستیابی به موفقیت های بیشتر خواند و بر همکاری بی چشمداشت و همه جانبۀ ادارات ذی ربط برای تحقق اهداف سازمانی تأکید کرد.

دکتر علی اکبر دلیرصحرایی سرپرست معاونت سلامت اداره کل نیز با قدردانی از اعتماد سازمان و مدیرکل، از مجموعۀ مدیران دامپزشکی استان درخواست یاری برای پیشبرد بهینۀ امور داشت و گفت: دامپزشکی با وجود تنوع خدمات و شرح وظایف گسترده، هنوز تا حد زیادی ناشناخته مانده است و جایگاه آن باید بیش از این ها ارتقا یابد. وی ابراز امیدواری کرد با همدلی یکایک مدیران و کارکنان دامپزشکی استان، در مسیر تحقق اهداف عالیۀ سازمانی و در راستای شعار سال که بر حمایت از تولید تأکید دارد، گام های مؤثرتری برداشته شود.

دکتر دلیرصحرایی، ریاست شبکۀ دامپزشکی شهرستان شیروان و ادارۀ نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی را در کارنامۀ کاری و حرفه ای خود داراست.

 

نظر شما
ادامه