کد خبر: ۶۴۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره قشم خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «علی صالحی» از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره قشم خبر داد و اظهار داشت: به‌دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) موفق شد یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کند.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل بیش از ۷۵۰ رأس دام است، خاطرنشان کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور لنج مورد نظر، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

رئیس‌کل  دادگستری هرمزگان  همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می‌کند ابراز کرد: خوشبختانه با اقدام به  موقع  دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات  ناشی از  آن جلوگیری شد.

صالحی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضائیه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این  مهم  با جدیت پیگیری می‌شود و به همین  منظور  دستگاه قضائی  با تمام  توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مجید
|
Germany
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
2
مگر مبارزه با قاچاق جزوه وظایف مرزبانی نبود ؟ چرا جلوی صید ترال گرفته نشد؟ چرا هنوز کشتی های چینی در آب های جنوب جولان میدهند ؟ چرا ذخایر ماهیان جنوب این قدر کم شده ؟
نظر شما
ادامه