کد خبر: ۶۴۶۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر ستاد مرکزی کشاورزی حامیان آیت‌الله رئیسی عنوان کرد:
«دکتر حامد زارعی» افزود: دامپزشکان با ارتباط بسیار گسترده‌ خود با مردم، جایگاه ویژه‌ای دارند و قادرند به عنوان یک عضو اثرگذار در بخش عمومی و مردمی، نقش به‌سزایی در حوزه دامداران و اقشار ضعیف ایفا کنند ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: نشست هم‌اندیشی دامپزشکی پویا، حامیان «آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» با حضور جمعی از پیشکسوتان و نام‌آوران دامپزشکی ایران، عصر روز دوشنبه در محل ستاد مرکزی کمیته کشاورزی دولت مردمی آیت‌الله رییسی برگزار شد. 

به گزارش حکیم مهر، در این نشست که با حضور «مهندس محمدرضا اسکندری» وزیر اسبق جهاد کشاورزی، «دکتر سید محمد آقامیری» رئیس سابق سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر سید مهدی قمصری» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و چند تن از مدیران سابق سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، نقطه‌نظرات سخنرانان در ارتباط با سیاست‌های دامپزشکی ستاد اطلاع‌رسانی گردید.

دبیر ستاد مرکزی کشاورزی حامیان آیت‌الله رئیسی، با اشاره به اینکه بعد از تشکیل ستاد مرکزی آیت‌الله دکتر رئیسی، کمیته‌های زیرمجموعه تشکیل شد، گفت: «یکی از اصلی‌ترین کمیته‌ها در ستاد مرکزی کمیته کشاورزی با تمام زیرمجموعه‌های کشاورزی، دامپروری و دامپزشکی بود که ریاست این کمیته به دکتر ساداتی‌نژاد رئیس کمیسیون کشاوری مجلس شورای اسلامی سپرده شد.»

«دکتر حامد زارعی» با تاکید بر اینکه جان کلام فرمایشات مقام معظم رهبری مظلومیت بخش کشاورزی است، تصریح کرد: «این بخش در سنوات گذشته به خصوص یکی دو سال گذشته با بی‌تدبیری و بی‌برنامگی، مورد بی‌مهری‌های فراوان قرار گرفت و اصطلاحا هر بلایی که بود بر سرش آمد؛ در حالی که به راحتی می‌شد آن را مدیریت و هدایت کرد.»

وی ادامه داد: «هر جا صحبت از مدیریت شد، وزارت کشاورزی گفت به من ربطی ندارد و وزارت صمت باید جواب دهد. وزارت صمت نیز همین پاسخ را داد و هر بار هر دو در کنار هم بودند، تقصیر را به گردن بانک مرکزی انداختند. این وضعیت حاصل یک بی‌برنامگی محض بود که ان‌شاءالله با انتخاب اصلح دکتر رئیسی، سروسامان می‌یابد.»

دکتر زارعی دامپزشکی را یکی از اصلی‌ترین بخش‌های حوزه کشاورزی نام برد و گفت: «افتخار من این است که دامپزشک هستم. یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در حوزه سلامت، کشاورزی، دامپروری و امنیت غذایی، حوزه دامپزشکی است. دامپزشکان با ارتباط بسیار گسترده‌ خود با مردم، جایگاه ویژه‌ای دارند و قادرند به عنوان یک عضو اثرگذار در بخش عمومی و مردمی، نقش به‌سزایی در حوزه دامداران و اقشار ضعیف ایفا کنند، لذا ضروری است در حوزه دامپزشکی، با تمام قدرت کار کنیم.»

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
مسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
1
1
یک فکری به حال ما کن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
0
2
نشریه محترم حکیم مهر
ستاد دامپزشکان حامی آیت الله رییسی قبل این نشست تشکیل شده بود و در فضای مجازی و واقعی با ریاست دکتر بهمنش فعالیت گسترده تبلیغاتی داشته .بسیاری از مدیران سازمان و وزارت خانه هم در آن ستاد حضور داشتند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
0
واقعا بعد از 10 ماه شروع بکار دولت آقای رئیسی چقدر بخش دامپروری وکشاورزی گل وبلبل شده؟؟؟ ..................
نظر شما
ادامه